46 Reacties

4 jaar geleden

Hee dames, ik moet even mn ei kwijt.. gadverdamme wat ben ik die baby zat. Al 3 weken lang elke dag de hele dag misselijk, alles stinkt (de kinderen in de klas, mn huis, de kat, mn auto, als ik terug kom in de klas van de zoveelste keer overgeven op een dag). Wat ik de ene dag heb om de misselijkheid te verbeteren geeft de volgende dag maagzuur. En een vent die verbaasd opkijkt als je gesloopt op de bank of in bed ligt. "Maar we krijgen er wat heel moois voor terug" nou draag jij ff lekker de rest van de zwangerschap dan. Walgelijk even dit. Ik zie zoveel positieve, blije verhalen voorbij komen hier. Hoe lukt jullie dat?

4 jaar geleden

Reactie op Charlottevk100

Hee dames, ik moet even mn ei kwijt.. gadverdamme wat ben ik die baby zat. ...
Heel herkenbaar!! Nu een week ziek thuis omdat ik zo ziek ben. Gelukkig niet de gehele dag door overgeven maar wel heel de dag zo misselijk dat ik amper iets kan eten. En inderdaad alles stinkt! Leuk al die reacties je krijgt er wat moois voor terug en je weet waar je het voor doet. Nou ik zie dat ook niet zo positief als ik dit nog weken en/of maanden door moet maken raap mij maar bij elkaar!

4 jaar geleden

Hier ook alles stinkt! Avond eten moet ik niet meer en in de ochtend hang ik alleen maar boven de wc. In de middag gaat het wel weer

4 jaar geleden

Reactie op Team Landveld

Ik heb 7 jan mijn eerste inwedige echo gehad Yeleurstellend heb gehuild omd ...
Hoe is het uiteindelijk gegaan? Goed nieuws gehad??

4 jaar geleden

Hey, ik heb dus ook veel pijn in mijn lies. Verloskundige herkende deze kla ...
De lies kan ook met je bekken te maken hebben, tip: zoek oefeningen op internet voor de bekken waardoor de pijn verminderd! Of wandelen en zwemmen kan ook helpen!

4 jaar geleden

Reactie op Juliet

De lies kan ook met je bekken te maken hebben, tip: zoek oefeningen op inte ...
Bedankt, zou kunnen ja! Durf het juist niet goed extra te belasten nu