43 Reacties

3 jaar geleden

Wij maken er zelf eentje. Al bijna klaar, we moeten hem alleen nog finetunen! Dan kunnen we de enveloppen bestellen en schrijven

3 jaar geleden

Jaa hier is hij al helemaal klaar alleen even de gegevens invullen als hij er is en ze kunnen komen💙

3 jaar geleden

Yesss,alles klaar enveloppen geschreven alles ligt klaar... alleen het gewicht,datum en tijd nog.

3 jaar geleden

Yes... laatste gegevens nog, verder alles klaar.

3 jaar geleden

Ja. Ze staan klaar. Starks alleen nog geboorte datum, lengte en gewicht invullen en ze kunnen besteld worden. Liefs💗

3 jaar geleden

Yes wij hebben het kaartje klaar staan. Gaan hem bestellen via hippegeboortekaartjes.nl

3 jaar geleden

Jup, staan klaar! Enkel de geboortegegevens nog! 😇🙌🏼

3 jaar geleden

bij ons nog niet🙈 maar wij zijn laat met alles. de babykamer beginnen we denk ik dit weekend aan. aangezien we nog 2 keer verhuisd zijn wordt alles last minute. Daarna moet ik ook nog beginnen met alle babyspullen weer uitpakken, sorteren en eventueel aanvullen wat ik te kort heb. maar heb wel gisteravond een eerste selectie gemaakt voor de geboortekaartjes.

3 jaar geleden

De kaartjes zijn al helemaal naar wens ingedeeld. Alleen nog de geboorte gegevens invullen en we kunnen ze bestellen 😊! Wij bestellen ze via www.Prenatal geboortekaartjes.nl (kregen hier €15 korting doormiddel van een kortingscode 😊 & zagen meteen een kaartje wat ons aansprak)

3 jaar geleden

Jaaaaa die liggen klaar bij de drukker, nu is het alleen nog wachten op de details van onze kleine prinses. Wij hebben gekozen voor de voorpagina van de Meiden Magazine als geboortekaartje! We moeten nu nog wel de enveloppen schrijven🙄😁

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Wij willen graag een geboortekaartje met een leuke foto van onze kleine 👼.. Ik weet alleen niet of ik dat dan nu al moet gaan regelen?

3 jaar geleden

Jaaa en gedichtje ook al ❤

3 jaar geleden

Ja hier proefdruk binnen gekregen vandaag! Zelf ontworpen, alleen nog ander kaartpapier uitzoeken en andere kleur envelopje. Wij hoeven er niet zoveel. Stuk of 25;)

3 jaar geleden

Reactie op Flywooď13

Jaaa en gedichtje ook al ❤
Misschien handig om nu al te regelen. Bij de meeste bedrijven krijg je je de enveloppen alvast toegestuurd dan kan je die alvast schrijven. Ons kaartje is ontworpen door mijn schoonzusje. Ben helemaal blij mee. Enveloppen zijn binnen en dan straks als hij geboren is alleen nog laatste dingentjes doorgeven aan de drukkerij.

3 jaar geleden

Reactie op JPE-24

Misschien handig om nu al te regelen. Bij de meeste bedrijven krijg je je d ...
Je hebt helemaal gelijk! Thnx😘💐

3 jaar geleden

Bij kaartjetogo.nl kun je de kaartjes ook bestellen en direct door laten sturen richting de betreffende adressen. Hoef je niet zelf de enveloppen te schrijven. En dan plaats je een tweede bestelling voor als je nog wat losse kaartjes voor thuis wil hebben om zo te geven / zelf in wil gooien.

3 jaar geleden

Jaaaaa die liggen klaar bij de drukker, nu is het alleen nog wachten op de ...
Ik heb via mailbook.nl iedereen zijn eigen adres laten invullen en daarna alle adressen op een etikettenvel afgedrukt. No way dat ik alles met de hand ga schrijven. Ook al zijn het er misschien maar 30 ofzo. Mij kennende momenteel zullen er vast ook foutjes insluipen. Vandaar Dat ik iedereen zelf de adressen heb laten invoeren.

3 jaar geleden

Reactie op tub-24

Je hebt helemaal gelijk! Thnx😘💐
Je kan het ook alvast klaarzetten met een nepfoto. Dan hoef je na de geboorte alleen nog de echte te plakken. Scheelt weer tijd! :)

3 jaar geleden

Jazeker! Ik heb hem klaar staan om aan te passen (datum, gewicht en lengte) en hebben de enveloppen al in huis en geschreven. We twijfelen alleen nog over het stukje "kraambezoek" op het kaartje

3 jaar geleden

Ik heb een proefdruk in huis, helemaal blij mee, maar door wat wijzigingen komt het nu wel net boven budget uit. Het is toch een prijzige business, plus onze adreslijst is ook veel langer dan vooraf gedacht.. Maar hier wil ik niet op beknibbelen. M’n moeder is ook nu nog trots op de kaartjes die ze destijds voor ons heeft uitgekozen :)