5 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, ik ben ben nu 21 weken en heb hier ook last van. Ik word rond 3 a 4 uur 鈥榮 nachts wakker en val pas rond 5 a 6 weer in slaap. Meer vrouwen hebben hier last van maar er is hier geen remedie voor, helaas...Het breekt mij ook op 馃槱

4 jaar geleden

Ik heb dit gehad tot week 16 en slaap nu redelijk door. Nog wel veel wakker maar slaap wel prima. Bij mij hielp een zwangerschapskussen als enige om.een beetje rust te vinden. Verder van alles geprobeerd zonder succes.

4 jaar geleden

Vannacht voor het eerst 2x wakker geworden door mijn meisjes die een dance battle in mijn buik hielden. Maar een middag slaapje kan echt wel als je zo moe bent. Je kan ook te moe zijn om te slapen. Ik slaap in het weekend vaak tussen de middag ook een uurtje. En nu ik een weekje vakantie heb ook en zo veel doe ik nou ook weer niet 馃槀

4 jaar geleden

Heb je al geprobeerd overdag te slapen of is het alleen een gedachtegang dat je dan niet meer kan slapen? Ik zou het gewoon uitproberen. Moe en futloos ben je al, dus misschien helpt dat si毛sta uurtje juist heel goed.

4 jaar geleden

Heb je al geprobeerd overdag te slapen of is het alleen een gedachtegang da ...
Ben dan juist bang Snachts helemaal niet meer te kunnen slapen maar heb even contact op genomen met de gynaecoloog en die gaf aan juist smiddags niet proberen te slapen veel wandelen en dat soort dingen iets er voor krijgen krijg ik niet omdat het inslapen goed gaat maar niet doorslaap das het vervelendste ervan.. mijn baby voel ik nog niet zo heel veel maar het houd me nu al lekker wakker dus ik heb nog wat te verduren haha maar we nemen het maar voor lief heb lang genoeg gewacht op ons wondertje 馃挋