47 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Karinmaria

Ooohh daar word ik ook zooo blij van... nog 9 weken ongeveer... of 11.... o ...
ik wordt al blij als ik het aan de waslijj heb hangen馃檲 en spannend suc6 nog met de laatste weken

3 jaar geleden

Allemachtig wat veel..

3 jaar geleden

Reactie op Momtobe26

Wow zoveel! Ik heb iets van 8 pakjes ofzo netjes in de commode liggen. Maar ...
alles hebben we gekregen, als de kleine er is kan alles van het ander geslacht de kast uit dus dan is het al een stuk minder馃槉 en ik wil in mijn verlof er nog even door heen en alles netter maken

3 jaar geleden

Allemachtig wat veel..
klopt we hebben alles gekregen馃槉

3 jaar geleden

Reactie op juul95

alles hebben we gekregen, als de kleine er is kan alles van het ander gesla ...
A dat is wel weer leuk als je zoveel gekregen hebt. Ik kan er ook van genieten hoor. Al die spulletjes in de kast :)

3 jaar geleden

Reactie op Momtobe26

A dat is wel weer leuk als je zoveel gekregen hebt. Ik kan er ook van genie ...
jaaa daar zijn we erg blij mee. leuk he馃槉

3 jaar geleden

Wauw wat veel! Heerlijk h茅 al die kleertjes馃槏.. hier ook alles wel in de kast/ commode liggen maar moet nog uitgewassen en goed gelegd worden! Doe eerst maatjes 50, 56 en 62 wassen. De rest van de maatjes verpakt in plastic tasjes onder lin de kast. Lekker van genieten allemaal!

3 jaar geleden

Reactie op Bo-tje

Wauw wat veel! Heerlijk h茅 al die kleertjes馃槏.. hier ook alles wel in de k ...
jaaaa het is echt veel, en we krijgen van mijn zwager er steeds meer bij馃槀(alles wat zijn kleine niet draagt krijgen wij) gelukkig hebben we ook al een adres waar alles heen kan wat onze kleine niet (meer) draagt. Wij hebben alles al wel uitgewassen en goed gelegd wil er alleen ff door heen om het netter neer te leggen

3 jaar geleden

Reactie op juul95

wij hebben wel alles uitgewassen, dit komt omdat het zoveel is en bijna all ...
Snap ik! Lekker doen waar je je goed bij voelt 馃槉

3 jaar geleden

Oh wat heerlijk zeg! Kan me voorstellen dat je hier heel gelukkig van wordt haha. Wij hebben ook heel veel gekregen en afgelopen weekend alles samen met mijn zus gesorteerd op maat en soort kledingstuk 馃槏

3 jaar geleden

Oh wat heerlijk zeg! Kan me voorstellen dat je hier heel gelukkig van wordt ...
ik werd al gelukkig toen ik de kleertjes aan het wassen was en het aan de waslijn hing馃槉 mijn vriend heeft alles gesorteerd op maat en kledingstuk

3 jaar geleden

Mijn kast is bijna klaar om de eerste lading kleertjes op te bergen! Heb wel alles al gewassen en opgeborgen in kratten met deksels. Op de eerste pakjes na (want wat is het allemaal duur!!!) heb ik alles gekregen en of tweedehands gekocht. Ik heb meer dan genoeg en nog geen 30 euro uitgegeven. Sommige kleertjes hadden nog kaartjes er aan. En dat voor een tweeling! Er worden heel veel pakketten aangeboden op fb en marktplaats. Echt een aanrader!

3 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Mijn kast is bijna klaar om de eerste lading kleertjes op te bergen! Heb we ...
klopt, wij hebben ook heel veel 2de hands. Ideaal en sommige kleding zijn nog zo mooi

3 jaar geleden

Jeetje wat veel! Ik heb echt maar 6/7 setjes in maat 50/56 en stuk of 7 setjes in maat 62/68 馃き

3 jaar geleden

Wow hoeveel baby鈥檚 verwacht je?! 馃槺馃槈 Niet gemeen bedoelt hoor, lekker doen waar je blij van wordt!!

3 jaar geleden

Jeetje wat veel! Ik heb echt maar 6/7 setjes in maat 50/56 en stuk of 7 set ...
we hebben heel veel kleren van onze nichtje gekregen die het allemaal niet meer past, we hebben voor jongens/meisjes en beide(dit omdat we niet weten of we een jongen of meisje krijgen)馃槉馃槉 als de kleine is geboren dan gaan de kleren voor het ander geslacht er weer uit馃槉

3 jaar geleden

Wow hoeveel baby鈥檚 verwacht je?! 馃槺馃槈 Niet gemeen bedoelt hoor, lekker doen ...
heel veel馃槀 haha nee we hebben heel veel kleren van onze nichtje gekregen die het allemaal niet meer past, we hebben voor jongens/meisjes en beide(dit omdat we niet weten of we een jongen of meisje krijgen)馃槉馃槉 als de kleine is geboren dan gaan de kleren voor het ander geslacht er weer uit馃槉

3 jaar geleden

Ik zou gek worden met zo een kast! Ik denk niet dat ze alle kleren aankan. Ze groeien er zo uit. Maar leuk dat je alles gratis heb gekregen. Ik koop liever bewust en kwalitatief voor mijn kleine, zodat ze het meerdere keren kan dragen. Maar misschien ben ik te kieskeurig. Gelukkig is iedereen anders haha!

3 jaar geleden

hihi, wij hadden ook zoveel gekregen kleding voor onze eerste maar al snel bleek dat dat niet overdreven luxe was. Met verschillende maten, bijv. rokjes/jurkjes voor meisjes en verschil tussen zomer/winterkleding heb je al snel erg veel liggen. wij hebben hooguit enkele kledingstukken weinig of niet aangehad omdat het of voor ander seizoen was, ik het niet mooi vond of de kleine meid er alwedr uitgegroeid was.

3 jaar geleden

Reactie op Nala8

Ik zou gek worden met zo een kast! Ik denk niet dat ze alle kleren aankan. ...
Ik heb voornamelijk noppies en prenatal kleertjes gekregen en alles ziet er nog zo goed als nieuw uit. Ik vind het juist zonde om veel geld uit te geven aan kleertjes die ze maar een paar x aankunnen en er dan weer uitgroeien. Maar inderdaad ieder zijn ding. Door mensen zoals jij worden mensen zoals ik verwend. En daar ben ik heel dankbaar voor want het is allemaal duur genoeg, zeker met een tweeling.