109 Reacties

3 jaar geleden

Ik was 25 kilo aangekomen en na 7 dagen 12 kilo eraf.

3 jaar geleden

Ik ben 16 dagen geleden bevallen en was in totaal 10 kg aangekomen nu gisteren op de weegschaal was ik alweer op me gewicht voor de zwangerachaps

3 jaar geleden

Ben tijdens mn zwangerschap 4,5kg maar aangekomen. 2 dagen na mijn bevalling was ik 5kg afgevallen. 1 week na bevalling in totaal 7kg kwijt.

3 jaar geleden

Wouw 10 kilo na een week heerlijk

3 jaar geleden

Ik was 20 kilo aangekomen en ben nu 8 dagen na de bevalling (keizersnede) 7 kilo kwijt.

3 jaar geleden

Ik ben tijdens de zwangerschap zo'n 16 kilo aangekomen en met 37+2 wk bevallen. Nu na 3 weken is bijna alles er weer af 🙌

3 jaar geleden

Ik ben 11 dagen geleden bevallen en was uiteindelijk 18 kilo aangekomen. Inmiddels is er alweer 14 af.

3 jaar geleden

Ik was 15 kg aangekomen met m'n bevalling en woog op het laatst 76.5 inmiddels anderhalve week verder en ben nu al 11 kilo kwijt.

3 jaar geleden

Gedurende mijn zwangerschap ben ik 13 kilo aangekomen. Ik was direct na mijn bevalling 6 kilo kwijt. Nu na 5 dagen 8 kilo kwijt. Nog 5 te gaan😊

3 jaar geleden

Ik was 14 kg aangekomen en na 2 weken 13 kg kwijt. Ik hield zoveel vocht vast.. die laatste kg wil er niet af en trouwens woog wel op m’n zwaarst sinds tijden net voordat ik zwanger werd.

3 jaar geleden

Ik was 20kg aangekomen en was 5dagen na bevalling al 8kg kwijt. Hou wel nog wat bocht vast. Morgen weer eens op de weegschaal staan.

3 jaar geleden

Gister bevallen en was in totaal 12 kg aangekomen. Net gewogen en was er al 9 kwijt. Had ook echt alleen een buik dus waarschijnlijk zaten daar de kilo's!

3 jaar geleden

Reactie op Jo88

Na 29 kilo te zijn aangekomen🙊 zijn de eerste week al 12 kilo eraf, hoop d ...
Daar hoop ik straks ook op. 😅 ook 30 kilo erbij

3 jaar geleden

Nu weekje verder en ongeveer 8kg kwijt. Nu de rest nog😅

3 jaar geleden

23kg bijgekomen nu na 5 dagen bevalling -10kg.. Nog 13kg te gaan dus 😅 Is vooral baby, vocht en mijn borsten hebben terug de normale omvang.. Ik denk dat derest vooral in mijn buik nog zit 🙈

3 jaar geleden

Ik was met een week terug op gewicht alleen moet mijn buik nog even terug in model heb echt nog een zwangerschapsbuikje

3 jaar geleden

Ik was eigenlijk direct alles kwijt, enkel mijn huid bij mijn buik is nog niet super strak in model

3 jaar geleden

Ben 3 weken geleden bevallen. Was 11 kilo aangekomen, ben er 5 kwijt. Nog 6 te gaan.. Hopelijk duurt dat niet meer al te lang 🤭 Ik mis mijn oude kleren

3 jaar geleden

Ik ben nu 2 weken bevallen en 10 kilo kwijt. Ik was 15 kilo aangekomen maar alleen bij mijn buik en borsten. Hoop dat de laatste 5 kilo ook snel gaat...

3 jaar geleden

18 kilo aangekomen. Dag 5 na bevalling al 10 kwijt