55 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op frummeltje-24

Dr brown fles met difrax dental small speen. Gaat lekker traag 👌🏻 werkt h ...
Moest jouw kleine ook leren om met de dental speen te drinken trouwens?

3 jaar geleden

Reactie op marr-27

Die dental speen is echt een uitkomst!!!
Past deze op de dr Brown smalle flessen? Mijn baby drinkt ook snel.. Verslikt zich snel, spuugt veel en heeft last van haar darmpjes na de voeding. Ik ben al overgestapt op de dr Brown smalle flessen ipv de brede halsflessen op advies van de kraamverzorgster, maar wil nu dus een andere speen gaan proberen.

3 jaar geleden

Past deze op de dr Brown smalle flessen? Mijn baby drinkt ook snel.. Versli ...

3 jaar geleden

Reactie op BB8

Je kan de prematuur speen van Dr Brown’s smalle fles proberen: https://www. ...
Ja die wil ik sowieso gaan proberen maar die van Difrax schijnt echt voor deze problemen te zijn. Dus ik wil ze allebei aanschaffen mits het past natuurlijk 😊

3 jaar geleden

Ja die wil ik sowieso gaan proberen maar die van Difrax schijnt echt voor d ...
We hebben in het begint ook Dr Brown’s brede hals fles maar die heeft als kleinste speen fase 1. Dus, heb ik de prematuur speen gekocht voor de gewone Dr Brown’s fles en het werkt prima. :) succes ! Komt goed!

3 jaar geleden

Past deze op de dr Brown smalle flessen? Mijn baby drinkt ook snel.. Versli ...
Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb gewoon de difrax s flessen. Wel hebben we de dental speen nu omgedraaid. Dat het gaatje op z’n tong zit Ipv naar zijn gehemelte wijst. Meneer drukte namelijk de speen tegen zijn gehemelte aan en kreeg zo geen melk meer uit de fles. Nu gaat het super en doet hij 27 minuten over 90ml met tussendoor een boertje. En het spugen is ook bijna verdwenen’ alleen af en toe nog een mondje terug.

3 jaar geleden

Die dental speen was voor ons gewoon echt niks. Onze dochter werd helemaal gek omdat het niet snel genoeg ging. Nu hebben we prematuur speen op d'r brown fles en zo veel mogelijk rechtop voeden en met pauzes erin en dat gaat nu wel goed. ze verslikt zich eigenlijk niet meer.

3 jaar geleden

Onze dochter was ook heel gulzig (tot verslikken en geen lucht krijgen aan toe), van difrax met verschillende spenen tot avent en dr Brown geprobeerd. Uiteindelijk werkt de MAM fles super kan je wel alleen online bestellen maar is echt een top fles.

3 jaar geleden

Trouwens, heb nu een dr brown fles met prematuur speen, dit werkt voor mijn zoontje van 3 weken super

3 jaar geleden

Reactie op Peb

Wij hebben een difrax flesje. De kraamhulp liet ons zien dat je deze normaa ...
Hoe bedoel je dat ? Dichter draaien?

3 jaar geleden

Wij gebruiken nu ook de dr Brown fles met een prematuur speen. Voorheen die van Medela en Mam geprobeerd.

3 jaar geleden

Onze dochter (7weken) drinkt ook heel vlug, gebruiken de 0 speen van avent. Hebben difrax met alle speentjes geprobeerd met dit heeft geen effect. Cb geeft aan dat het kan dat ze gewoon een hele sterke zuigkracht heeft. Wij mochten johannesbroodpitmeel erbij doen en nu doet ze ruim een kwartier over 120cc maar ze lijkt minder last te hebben daarna en zuigbehoefte is nu minder. Bij komend voordeel ze slaapt nu snachts 7 a 8 uur aan een stuk😇😇

3 jaar geleden

Reactie op SRS

Wij gebruiken nu ook de dr Brown fles met een prematuur speen. Voorheen die ...
Die hebben wij nu ook voor onze dochter van bijna 5 weken, met agent deed ze ruim 5 min over haar fles, met dr Brown en speen 1 10 min en nu met prematuurspeen 20-30 min.. sinds gister op deze manier en ik vind haar nu al een stuk meer ontspannen!

3 jaar geleden

Bij ons bleef ze zelfs met de prematuur speen van dr brown gulzig drinken. Wij gebruiken nu difrax met de small speen en dit werkt super voor ons. Nog wel veel pauzes tussendoor maar ze drinkt nu netjes