27 Reacties

4 jaar geleden

4wk+2 had ik 418 en op 5wk+2 had ik 5801 nu geduldig wachten tot 9 weken voor 1ste echo.

4 jaar geleden

Mijn Hcg werd geprikt omdat ik bruin verlies heb al sinds 13 december. Begon eerst met helder bloed en daarna werd het bruin verlies. Dit is nu sinds gisteren gelukkig minder geworden. Mijn hcg waarden waren bij 5+2 1018 en bij 5+5 2085. Nu afwachten wat de verloskundige hiervan zegt morgen! Spannend allemaal

4 jaar geleden

Reactie op selgomez_

Bij ons in België testen ze inderdaad bijna standaard vrouwen op HCG. 🙂
Ik ben niet getest 😵 moet ik het zelf vragen aan mijn gynaecoloog?

4 jaar geleden

Wegens IVF traject werden mijn HCG waarden gecontroleerd. 4e week 91 5e week 1184

4 jaar geleden

Omdat wij met een Icsi traject zwanger zijn geworden hebben ze mijn Hcg ook bepaald. Het was echter na 48u wel gestegen maar niet verdubbeld. Nog eens 48u later wel meer dan verdubbeld. De ivf consulente heeft me toen erg bang gemaakt. De wisselende waardes waren geen goed teken er was een kans dat dit kon wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Die angst is helemaal voor niets geweest want ik ben ondertussen bijna 10 weken zwanger en alles verloopt prima. Deze waardes kunnen dus per vrouw toch wel wat verschillen.

4 jaar geleden

Reactie op wid

Ik ben niet getest 😵 moet ik het zelf vragen aan mijn gynaecoloog?
In Nederland wordt er niet standaard bloed geprikt voor hcg waarden.. in Frankrijk en België doen ze dat wel... hier bij ons is het enkel de echo.. (Ik woon in Nederland en mn zus woont in Frankrijk en wij zijn Belgische van oorsprong; vandaar dat ik dit weet 😅).. Denk wel dat je het aan de gynae mag vragen maar weet niet of ze t hier doen...

4 jaar geleden

Hcg met 4+ 4 Länge prikken 793 En met 5+6 24403 Gaat de goede kant op