33 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op LotteF

In groene thee zit nog steeds theine. En volgens mij breekt groene thee oo ...
Nog nooit van gehoord en wordt het juist aangeraden om het drinken tijdens de zwangerschap ipv andere thee door bijvoorbeeld de Voedingswijzer

3 jaar geleden

Goed rusten en voeten omhoog!! Vooral als je de hele dag al bezig bent!

3 jaar geleden

Ik heb sinds een week of 2 (morgen 30weken) hetzelfde. Merk dat einde van de dag alle lijnen van mijn sokken en kleding zelfs in mn benen n voeten staan 😅 probeer veel te drinken, veel te plassen en als het even kan met de voetjes omhoog. Grappig dat ik veel mensen zie die zeggen wandelen en dat er ook veel adviezen zijn die zeggen juist rustiger aan te doen - zeker tegen het einde van je zwangerschap. Hoort er een beetje bij 😉

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Ik heb sinds een week of 2 (morgen 30weken) hetzelfde. Merk dat einde van d ...
Mijn verloskunde adviseerde juist om niet te gaan fietsen maar te gaan lopen. Omdat je met lopen onder andere je bekken extra zwaar belast (en andere spieren) wat dus weer voor pijn ergens anders zorgt!

3 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

Mijn verloskunde adviseerde juist om niet te gaan fietsen maar te gaan lope ...
Je bedoelt dus juist wel fietsen???

3 jaar geleden

Reactie op Smm

Je bedoelt dus juist wel fietsen???
Jaa sorry haha! 😂 Inderdaad juist fietsen en niet lopen!

3 jaar geleden

Groene thee afgeraden?! Ik lees en hoor juist dat dit de beste thee is om t ...
Groene thee, is super slecht! En vochtafdrijvend dus niet goed tijdens een zwangerschap neen. Is ook een oppepper voor hart en aders.

3 jaar geleden

Reactie op Lieke1983

Groene thee, is super slecht! En vochtafdrijvend dus niet goed tijdens een ...
Dan zullen daar de meningen over verdeeld zijn, zoals met vele dingen

3 jaar geleden

Reactie op Lieke1983

Groene thee, is super slecht! En vochtafdrijvend dus niet goed tijdens een ...
Ik vind het altijd een beetje gevaarlijk als mensen roepen dat iets slecht is (ja oke, drugs zijn echt slecht), dus misschien kun je dat beter niet doen op een forum. Groene thee werkt inderdaad ietwat vochtafdrijvend, wat prima is als je vocht vast houdt. Een oppepper voor hart en aderen? Nee, er zit theïne in en heeft een licht stimulerende werking. Als je tijdens je zwangerschap groene thee wilt drinken kan dat prima. Everything in moderation natuurlijk.

3 jaar geleden

Bleekselderij, ananas, cranberry, spijsvertering thee en veel water drinken en bewegen. 🤗🌸

3 jaar geleden

Brandnetel thee werkt echt heel goed bij vocht afdrijving. Je kan het oa kopen bij holland&barret van jacob hooy. In het begin een beetje lastig te drinken maar het went. Ik ben ook een enorme theeleut, ik heb zoiets van beter groene thee dan cola, fanta en al het andere ongezonde drankjes! Gebruik je gezonde verstand! Er zijn tegenwoordig teveel protocollen en onze moeders dronken en aten ook van alles wat tegenwoordig ook wordt afgeraden. Met vele van ons is het ook goed gekomen 👍🏼

3 jaar geleden

Vervelend zeg! Ik heb geen idee of het echt helpt maar ik eet elke dag minstens een hele komkommer haha en houd amper tot geen vocht vast. Terwijl ik normaliter zonder zwanger te zijn vrij snel dikkere vingers krijg met warm weer in combinatie met lopen/sporten. Ik hoop dat het snel minder is, succes!!!!