51 Reacties

3 jaar geleden

Niet uit de houden joh!! Ik heb flessen water die ik in de vriezer leg en dan mee naar bed neem, en koude handdoeken die ik ook op me lichaam leg.

3 jaar geleden

Hier staat constant de airco aan. Niet heel groen maar ik weet niet hoe ik anders nu zou slapen 😅 Dat, waterijsjes en ijsthee zijn mijn redding nu.

3 jaar geleden

Vannacht was echt een ramp. Heb even geslapen, maar vanaf dat ik om 1 uur naar de wc was geweest, kon ik niet meer slapen.. ventilator met een fles water uit de diepvries ervoor, hielp niet echt 😞 Hopelijk vannacht beter 🤞

3 jaar geleden

Ondragelijk in mijn 33e week! Opgezwollen enkels, donkere huidskleur (ben al heel donker), zware buik. Dan hebben we ook nog een hete juli tegemoet ! Sterkte dames. Als je je baby in je armen hebt dan weet je hier niets meer van!

3 jaar geleden

Voor mij is het verschrikkelijk. Ons huis is slecht geïsoleerd. De zon staat grootste deel van de dag op de slaapkamer, het is hier dus snikheet. Wij gaan nog verbouwen en airco plaatsen, maar daar heb ik nu natuurlijk niets aan. Ik slaap echt amper. Heb een ventilator, maar die maakt veel lawaai, en vind die wind ook lastig. Dus ja, hoera voor de temp van volgende week.

3 jaar geleden

Op de dag in het opblaaszwembad, regelmatig koud water erbij. En savonds de airco aan in de slaapkamer die ik ergens snachts uitzet als ik voor de honderdste keer ben wezen plassen. Heb geen last op vocht, maar wel benauwd.

3 jaar geleden

Ben halverwege mijn 34e week. Heb eigenlijk niet echt last van de warmte . Niet echt meer dan vóór de zwangerschap. Op het werk geen airco.... maar het is nog uit te houden ..... Als ik jullie verhalen lees heb ik geluk! Maar dat moet ik maar niet te hard roepen... voordat ik er dadelijk ook last van heb....

3 jaar geleden

Zelf ruim 32 weken in verwachting. Ik hou overdag alles thuis pot dicht. 's avonds en 's nachts alles tegen elkaar open. Naast werken, doe ik zo weinig mogelijk. En lekker met mijn voeten in een koud badje. Liefs

3 jaar geleden

Koop een koelmat voor huisdieren en leg hem onder je laken in bed! Heerlijk koel.

3 jaar geleden

Heb eigenlijk nog niks te klagen. Slaap niet slechter dan voorheen en overdag is het prima te doen. Hier is het in huis nog niet boven 24 graden geworden. Gewoon alles dicht houden en pas open doen als het buiten kouder is dan binnen. Onze zoon van 4 jaar kan het ook goed hebben. Ben 34 weken nu.

3 jaar geleden

Ik heb met jullie te doen meiden! Kan nog steeds prima tegen de hitte en slaap op zolder met een plat dak, maar door nieuwbouw is het wel goed geïsoleerd. Wel heb ik nog een dakraam laten plaatsen deze maand. Slapen geeft ook nog steeds geen problemen met 34+3 met een beetje pech hoef ik er snachts ook maar 1x uit om te plassen😬

3 jaar geleden

We slapen beneden in ons zetel bed met de ventilator op ons. Alleen zo is het te doen om te slapen. Overdag probeer k voldoende te drinken en af te koelen in het zwembad. Chapeau voor de mama's die nu nog werken.

3 jaar geleden

Het is echt niet te doen😟 verschrikkelijk heet. Bijna geen wind dus koelt ook niet af.😔 kan niet wachten tot het van het weekend gaat afkoelen..🙂 Op m’n werk is het beter uit te houden.. (supermarkt) morgen alleen ‘helaas’ vrij dus dat word in het zwembadje liggen... Morgen 33 weken 🙂

3 jaar geleden

Zelf heb ik heel veel last van warme (lees hete) voeten! Als ik naar bed ga maak ik sokjes nat en trek deze aan. De ventilator er op en het is echt heerlijk koel! Ik heb iedere nacht wel een keer of twee een plas pauze, dan maak ik de sokjes ook gelijk weer nat en slaap ik lekker verder!

3 jaar geleden

Alleen hete voeten....tenzij ik ze o.hoog hou of in beweging blijf. Moet nog in de horeca werken maar gaat gelukkig nog. Natte sokjes zijn trouwens goeie tip! Thnx😊! Persoonlijk heb ik ondanks de hittegolf altijd liever warmte dan kou dus ik vind wel prim zo (tot nu toedan😅 ben 30 weken)

3 jaar geleden

Ik ben een van die rare vrouwen die het de hele zwangerschap al koud heeft i.p.v. warm. Normaal kan ik echt niet tegen dit weer maar het is nu beter te doen dan wanneer ik niet zwanger ben 🙈 Wel overdag alles dicht, ‘s nachts alles open en Mn ventilator staat heel de nacht aan (op de grond achter het bed zodat ik geen stijve nek krijg) en overdag in de woonkamer. Gelukkig geen last van vocht vasthouden, vandaag precies 31 weken 😊

3 jaar geleden

Get ready for the Plaknacht!!!

3 jaar geleden

Koude theedoek in m’n hals koelt lekker af; Op mijn buik een natte theedoek vond de kleine maar niks.. Hard begin hij te spartelen als protest 😝

3 jaar geleden

Wij hebben een hele fijne ventilator gekocht van de week. Die kan je bedienen met een app (dus vanuit bed) of met afstandsbediening of op het ding zelf. Hij roteert alle kanten op, maar je kan hem ook stil zetten of naar het plafond gedraaid. Hij is fluisterstil!! Dus slapen is echt een droom met dit ding. Hij kost wel wat, 150,- maar is het zeker waard. Vooral omdat sommigen (en ik ook) nog een tijdje moeten met deze zomer en de zwangerschap. Hij is van het merk Duux. Google maar eens. Ik raad hem iedereen aan.

3 jaar geleden

Hier nog even een foto van de Duux. Zie voorgaand berichtje.