15 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind het heel erg leuk om te diamond painten en te haken. Gelukkig genoeg tijd nu om hier veel aan te werken!

3 jaar geleden

Hobby's als in tijdens je verlof? Mijn hobby is namelijk dansen en zingen, door corona heb ik nu al maanden helaas niet meer in mijn bandje kunnen zingen en het dansen hoop ik in oktober weer op te pakken. Verder vind ik fotografie heel leuk en hoop ik, als al mijn todolijstjes een beetje zijn afgewerkt, in mijn verlof nog tijd te hebben een paar reisfotoalbums af te kunnen maken!

3 jaar geleden

Genoeg hobbies maar ben nog veel te druk met het schilderen van de meubels van de kinderkamer 😅. Ik maak graag zelf oorbellen. Ik leer graag over kruiden en maak ook zelf kruiden preparaten. En ook gewoon lezen, series en films vallen onder het kopje hobbies bij mij.

3 jaar geleden

Ik heb een aantal jaar op wedstrijddansen gezeten, maar sinds quarantaine was begonnen ben ik ermee gestopt. Ik denk niet dat ik na de bevalling het nog ga oppakken want ik voelde me nooit echt thuis in m’n team. Wel hou ik erg van tekenen, maar ik ben nu veel te druk nog met alles regelen voordat het zover is 😛 #nesteldrang!

3 jaar geleden

Ik haak knuffels :)

3 jaar geleden

Mandala’s tekenen

3 jaar geleden

Reactie op Reneecmx

Mandala’s tekenen
Oh dat is ook een goeie.. ergens een teken boek gekocht?

3 jaar geleden

Ik illustreer en customise sneakers

3 jaar geleden

Naast allemaal creabea hobby's (haken, borduren, sieraden maken, enzovoort), edit ik ook video's. Tot nu toe is dat gebleven bij het maken van travel movies van de vakanties, ik kan niet wachten tot ik er eentje van de kleine kan maken!

3 jaar geleden

Ik vind het heerlijk om motor te rijden, maar dat zal wel een poosje gedaan zijn nu 😅🤣

3 jaar geleden

Ik speel doedelzak, alleen ligt dat door de zwangerschap al even stil 😅 Hopelijk kan ik na de bevalling gauw weer aan de slag!

3 jaar geleden

Fotografie, tekenen/schilderen, kaarten maken, knutselen, piano pingelen uuuhm en sporten/paardrijden maar dat gaat nu niet😅 en t gekke is, mijn verlof is net ingegaan en dacht oo lekker met hobby bezig zijn, heb ik er geen zin in🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ik ben sinds m’n zwangerschap aan het naaien (kleertjes voor de baby) zó leuk!

3 jaar geleden

Wauw, wat een gave en creatieve hobby's hier! Kan ik nog wat van leren haha. Ik ben vooral bezig met m'n zoontje die hier rond hobbelt en savonds heerlijk series kijken op Netflix/videoland. Zodra ik verlof heb maar eens kijken of ik iets leuks kan gaan doen!

3 jaar geleden

Reactie op Manda

Ik vind het heerlijk om motor te rijden, maar dat zal wel een poosje gedaan ...
Dit mis ik ook zo erg!! Die frisse lucht en gevoel van vrijheid. Zodra dat pak weer past ga ik op pad!