96 Reacties

3 jaar geleden

Netjes, ik ben 36 weken en doe zo goed als niks...spelen met mn zoontje, naar de supermarkt aan de overkant en een stukje fietsen is de max op een dag. 1x per week yoga en verder in en om huis rommelen. Dus chapeau als je dit volhoudt

3 jaar geleden

8 weken zwanger. 0,0 energie. Om de paar dagen heb ik dit. Overige dagen gaat prima! Goed van je dat je zo actief bent met 33 weken! Petje af. Wil ik ook doen

3 jaar geleden

33 weken en ook ik doe alles nog... de zorg voor de andere kids, huishouden, werken, fietsen en thuis nog klussen

3 jaar geleden

Ik doe bijna niks.meer 😂 wel huishouden nog, en morgen laatste werkdag voor verlof. En bijna elke.dag een dutje 😂

3 jaar geleden

Toen ik 33 weken zwanger was liep ik ook nog 2 keer per dag een half uur. Inmiddels is mijn energielevel zo laag dat het helaas bij 1x per dag een half uurtje wandelen is op een slakken tempo. Fietsen wil nog wel redelijk goed maar ik moet me er echt toe zetten om nog iets te doen 😉

3 jaar geleden

Hier 34 weken en doe vrij weinig🤣 supermarkt alleen samen met iemand die kan tillen voor me. Verder veel op de bank liggen middagdutje mee doen met mn dochter. En spelen met mn dochter. Af en toe nog even samen met mn man op stap voor spulletjes te kopen of visites of iets☺

3 jaar geleden

Ik ben bijna 36 weken en wandel bijna een uur per dag met de hond, verdeeld over 3x of 4x. Verder gewoon het huishouden nog, maar ik merk dat het na de 34 weken opeens hard ging met minder mobiel kunnen zijn en harde buiken. Met een goede verdeling en rust is alles nog wel goed te doen

3 jaar geleden

Reactie op Zoëy

Hier 34 weken en doe vrij weinig🤣 supermarkt alleen samen met iemand die k ...
Haha same! 🙋🏻‍♀️Maar dan 36 weken

3 jaar geleden

Ik doe in de ochtend het huishouden en that's it.....verder niks meer

3 jaar geleden

Zo, dat is nogal wat. Knap. Kon ik dat nog maar. Beetje huishouden, dochter van 2 die aandacht nodig heeft en kleine stukjes lopen of op de fiets.. morgen gaat ze weer naar de kdv, nooooooit gedacht dat ik zou zeggen dat ik daar blij mee zou zijn als ik 'gewoon' thuis zou zijn. 35 weken morgen.

3 jaar geleden

Ik doe echt heel weinig... Lopen is al sinds week 32 snel pijnlijk. Ondertussen ben ik in week 35 en doe ik meerdere dutjes per dag 😅 Zou echt heel graag weer normaal kunnen bewegen.

3 jaar geleden

35.¹ men hele huishouden met 6 kids thuis, nestdrang onder controle proberen houden. Boekhouding van men familie ben k nu beetje aan het afbouwen alsook de zorg voor men tante. Ben nu de laatste 3 dagen wel extreem moe dus probeer s middags wat te rusten..

3 jaar geleden

Goed bezig hoor! Ik ben 34 weken zwanger, ben net met verlof. Ik loop ook veel met de hond, per dag tussen de 10.000 en de 15.000 stappen haal ik nog steeds. Daarnaast het huishouden, 1x per week bootcampen en 1x per week een lesje zwangerfit. Ben benieuwd hoe lang ik dit vol blijf houden, maar vooralsnog voel ik me er prima bij 😊

3 jaar geleden

Ik heb ontzettend last van bekkenpijn echt heel heftig kan bijna niks meer maar door mijn nesteldrang ben ik de heledag aan de poets ook een zoontje van bijna 2 en moet ook alles lopend of fietsend doen helaas ook last van rusteloze benen en maagzuur geen oog meer dicht doen ben nu bijna 34 weken ben de weken echt aan het aftellen ben er zo klaar mee!🤣

3 jaar geleden

Reactie op Marjo123

Goed bezig hoor! Ik ben 34 weken zwanger, ben net met verlof. Ik loop ook v ...
Knap hoor! En fijn dat je het nog kan!

3 jaar geleden

Reactie op priscilla1992

Knap hoor! En fijn dat je het nog kan!
Dank! Wat vervelend van je bekkenpijn, kan me voorstellen dat je hierdoor bijna niks meer kan. Houd vol nog even hè! 💪🏻

3 jaar geleden

35 weekjes zwanger en hier hangt het van de dag af. S'ochtends even poetsen en s'avonds even koken en bij mn paardje kijken is her zon beetje wel🙈. Ik heb best wel veel bekkenpijn en die buik is gewoon groot en zwaar door de twins, dus het lukt gewoon niet meer😪

3 jaar geleden

Het wisselt onwijs. Ben nu 34 weken. Als ik een dag gewerkt heb niet veel energie meer. Maar doen dan nog wel zwangerfit bv en dat gaat goed. Volgende week een nachtje weg op de fiets. 42 km 😅 ben bang dat ik mijn man wel meerdere malen op zwangere tempo moet wijzen. Vandaag 6km met hem gelopen. En ondanks dat we iedereen al inhaalde wilde hij nog sneller 😂

3 jaar geleden

Reactie op Chaimaaaa

8 weken zwanger. 0,0 energie. Om de paar dagen heb ik dit. Overige dagen ga ...
Neem van mij aan, Ik had dat ook met 8 weken, zelfs tot 16 weken geen energie , misschien wel tot 20, ha ha, daarna krijg je echt wel weer energie 👍🏻👌🏻

3 jaar geleden

Hier bijna 33 weken. Ik werk nog 4 dagen van 7 uur en wandel nog 3 tot 4 x per dag met de hond minimaal 20 min per keer. Stofzuigen doe ik niet meer dus mijn man doet dat 1x in de 2 dagen en de andere dag haal ik er de swiffer er doorheen. Fietsen kan ik niet meer, krijg ik echt last van. Gelukkig nog maar 1 week werken want merk wel dat dat zwaar wordt gezien ik een beroep heb waarbij ik veel sta/loop.