17 Reacties

één jaar geleden

Bij ons was het bij de 1e bij de 2e keer al raak. Had ik totaal niet verwacht. Nu pas net begonnen voor een 2e kindje. En 1e ronde is niet gelukt helaas. Maar als het bij de 1e snel 'raak' was, geeft geen garantie bij de 2e. Hoor ik helaas veel om mij heen.

één jaar geleden

Het is zo ontzettend verschillend! Bij onze eerste duurde het 7 maanden. Ik verwachtte dan ook dat het dit keer minstens zo lang zou duren.... maar het was binnen een maand raak.

één jaar geleden

Hoi, Wat een lastig onzekerheid is dat. Ik ben ondertussen moeder van 3 kinderen waarvan de jongste in Augustus 2 wordt. Bij alle drie was ik met 2 a 3 maanden na het uitspreken van de wens zwanger en ik weet dat ik mij daar heel gelukkig mee mag prijzen. Ook nu 14 wk zwanger van onze vierde en deze was eigenlijk niet gepland maar wel heel erg welkom. Ik denk dat het belangrijk is dat je er niet teveel op gaat letten en denken maar ik snap de teleurstelling van gisteren erg goed. Succes ermee en ik hoop dat het snel lukt. Blijf vooral ook genieten van de daad en laat het niet een moeten worden.

één jaar geleden

4 maand gedaan iver de 1e. Na 9 maand zwanger van de 2de (in 1x) maar helaas een miskraam. Na de miskraam direct opnieuw zwanger en op dit moment 40+ weken zwanger. We kunnen niet wachten tot het kleintje er is.

één jaar geleden

Wij waren direct zwanger van de eerste. Een paar maanden terug heb ik een miskraam gehad, die was raak in ronde twee en nu opnieuw zwanger in ronde 2. Er gaat (als alles goed gaat) precies 2,5 jaar tussen zitten.. We zijn erg gezegend dus met makkelijk zwanger worden 🙏

één jaar geleden

Bij de eerste duurde het anderhalf jaar waarbij 2 keer een mk heb gehad en bij de 2e was het meteen raak( nooit verwacht).. nu is ze alweer 2 weekjes oud

één jaar geleden

Bij eerste 2 jaar over gedaan en uiteindelijk met de 2e behandeling IUI zwanger van de eerste. Bij 2e na 2 maanden zwanger en daarvan nu 39+6 zwanger dus rustig aan het wachten op de komst van de kleine

één jaar geleden

Bij de eerste duurde het bijna 2 jaar. Ik was van de tweede zwanger toen de eerste 5 maanden was (dit hadden we echt niet verwacht, we waren zo blij). Ik snap je teleurstelling! Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger bent❤️

één jaar geleden

Hier bij de eerste een half jaar na stoppen met de pil. 1e is uitgelopen op een miskraam, maar de keer er na was t meteen raak. Bij nr 2 gingen we er in met de instelling we zien wel... Was meteen raak. Dus nu 19 maanden tussen onze gupjes ♡

één jaar geleden

Onze 1e is van 2011. Wilde in 2013 beginnen na 6mnd was raak, uitgelopen op miskraam. 2e kwam pas in augustus2020. Bewust gekozen geen anticonceptie na de 2e eb met kerst kwamen we erachter dat het raak was. Inmiddels 32,3 zwanger

één jaar geleden

Bij de eerste raakte ik zwanger na 3 maanden ongeveer. En nu ben ik zwanger van de tweede en dat was ongeveer na 4 maanden. Inmiddels nu bijna 16 weken ❤️

één jaar geleden

De 1e was na 2 jaar inclusief onderzoeken en vruchtbaarheidstraject met clomid. Eindigde in miskraam. Na een aantal maanden zwanger vN m'n zoontje, die vandaag 2 geworden is. En nu 38wk zwanger van m'n dochtertje. Vanwege het eerdere traject vrij onverwachts maar oh zo gewenst.

één jaar geleden

Onze eerste ging redelijk snel, na drie maanden was het raak. Nu weet ik waar ik mee bezig ben en zitten we ondertussen in ronde vier.

één jaar geleden

Onze eerste ging ook snel, na 4 maanden raak. Sinds december bezig voor de 2de, maar wel al 2 vroege miskramen. Hopelijk derde keer, goede keer 😕

één jaar geleden

Wat een verschillen en zo fijn als het je gegund is! De 1e was na 1 maand al raak. Na een naar zijn we het gaan proberen voor nog een zwangerschap. Dat lukte na 4 maanden. Ondertussen is onze zoon nu ook alweer 4 maandjes oud. :)

één jaar geleden

Onze zoon word volgende week 2jaar. Het was in ronde 1 gelijk raak. Nu inmiddels 30weken zwanger van een meisje en ook die was de eerste rondje raak! Niet gedacht dat dit allemaal zo vlot zou gaan maar zijn natuurlijk super blij dat is ons gegund is🥰

één jaar geleden

Na 8x IUI, vervolgens 1e keer IVF raak van ons zoontje die deze week 2 wordt. Vorig jaar zomer “spontaan” zwanger geworden, maar werd na 12 weken een miskraam. Wilde altijd graag 2 kinderen, maar (vooralsnog) besloten om het bij 1 kindje te houden.