32 Reacties

3 jaar geleden

Bij me 3 e had ik wel 10 setjes in begin 馃槀 nu heb ik nog maar 3 setjes ofzo wil der zeker nog meer tijd dringt maar door corona ging ik niet winkel dus vond moeilijk en wil toch zien ipv online 馃ぃ馃ぃ

3 jaar geleden

Ik heb wel aardig wat setjes in zowel 50 als 56, maar bijna alles is tweedehands, dus qua kosten maakt het me niet zoveel uit als het niet gedragen wordt!

3 jaar geleden

Ik heb 6 broekjes en een aantal shirtjes. Heb een paar t-shirt en wat blousjes en 2 dikkere shirtjes en 2 jurkjes. Wel eigenlijk bijna allemaal in maat 56. Zodat ze er wat langer mee kan doen. Heb bij mijn zoontje ook eigenlijk bijna alleen 56 gehaald en de eerste weken zijn mouwen een keertje omgeslagen. Bij de tshirts kan ik er een romper onder doen met lange mouwen zodat als het kouder is ze het gewoon aan kan. Vestje heb ik 2 roze en wit zodat ik dat ook nog erover aan kan doen. Mocht je te weinig hebben kun je altijd nog online iets bestellen of halen in de winkel.

3 jaar geleden

3 setjes maat 50, 5 setjes maat 56 . K heb gewacht tot week 32 met kopen aangezien ze eerst te groot was op een echo. Koop ook zeker niet teveel!

3 jaar geleden

Ik heb ook bijna alleen maar 56, maar nog niet zoveel setjes. 4 of 5, ik hoop nog wat tweede hands te krijgen, ze groeien er zo snel uit!

3 jaar geleden

Ik heb maat 50-56-62 toch al een setje of 10 van elk :p maar 90% ervan is 2de hands

3 jaar geleden

Die eerste maten 50-56 echt niet veel nodig... bijna ook niets in 50 hier, groeien ze direct uit. ik heb 6 body鈥檛jes ofzo in totaal, kwam ik bij m鈥檔 eerste ook gewoon mee toe. En dan een 5 tal pyjama鈥檚 en enkele t-shirts/ truitjes en wat broekjes, that鈥檚 it. Vanaf maat 62 pas echt meer gekocht.

3 jaar geleden

Ik heb van elk maatje 8 setjes en vanaf 62 meer. Mijn oudste 2 kindjes waren rond de 3000 en ook dit kindje is klein tot gemiddeld dus ik ga er vanuit dat t vergelijkbaar is

3 jaar geleden

Ik had op de uitzetlijst gezien 4 setjes van 50 en 4 setjes van 56. Je krijgt misschien ook nog het een en ander van kraambezoek? En ff kijken natuurlijk wat prettig is om je kindje aan te trekken. En misschien is het bloedje heet en draagt ze alleen rompertjes 馃 winkels zijn hier om de hoek dus alles is zo bijgekocht ... maar het blijft lastig 馃檲

3 jaar geleden

Ik heb echt heel erg veel kleding voor de kleine maar dat komt omdat wij het van mijn tante en van mijn man zijn nicht hebben gekregen. Ik heb zelf nog wel een paar dingetjes gekocht zoals een eerste pakje en een paar rompertjes en voor de rest zie ik wel wat nog nodig is. Er is altijd iemand die snel wat kan halen mochten we iets nog niet hebben 馃榿

3 jaar geleden

Haha, ik zit al op 21 setjes in maat 56馃ぃ馃槄馃挋 ook wel een deel gekregen, maar zeker zelf ook zelf gekocht. Stomme coronatijd, dan gaat online shoppen zoveel sneller 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Leentje2020

Haha, ik zit al op 21 setjes in maat 56馃ぃ馃槄馃挋 ook wel een deel gekregen, ma ...
Ik zou de volgende niet bedwingbare aankoop in maat 62 kopen 馃槣

3 jaar geleden

Reactie op zeth

Die eerste maten 50-56 echt niet veel nodig... bijna ook niets in 50 hier, ...
Dat verschilt ook echt per kindje. Mijn zoontje was 3120 bij zijn geboorte en heeft ruim 3 maanden in maat 50 gezeten. Pas met 5 a 6 maanden een groeispurt. Hij heeft juist 62/68 vrijwel overgeslagen

3 jaar geleden

Reactie op Mayke89

Ik zou de volgende niet bedwingbare aankoop in maat 62 kopen 馃槣
Haha, ja馃槄 dat was mijn gedachte nu ook. Heb ook tegen iedereen gezegd dat ze echt geen kleertjes cadeau moeten geven straks tijdens de kraamvisite 馃ぃ

3 jaar geleden

Ik heb niet zoveel setjes in maat 56 en 50 nog minder. Dan zit het maar iets ruimer en we gaan al snel het najaar in dan kunnen wij nieuwe herfst/winter kleding halen.

3 jaar geleden

Reactie op zeth

Die eerste maten 50-56 echt niet veel nodig... bijna ook niets in 50 hier, ...
Nou mijn 1e heeft zowel 50 als 56 nog best een tijdje gedragen hoor. Dus dat kan best verschillen per baby. Ivm spoedkeizersnede 4 dagen in ziekenhuis gebleven en waren we al door alles heen. Kreeg zelfs nog ziekenhuiskleding aan (veel te groot) Zoontje was niet eens bijzonder klein (3500gr) Bij thuiskomst is manlief nog even kleine maatjes wezen shoppen ;)

3 jaar geleden

Ik heb denk ik 15-20 setjes in 50/56. Maar moet ook wel, aangezien we een tweeling verwachten. De rest is maat 62 en 68 (daar hebben we ook denk rond de 15-20 pakjes van en komen vast straks nog bij)

3 jaar geleden

Reactie op Leentje2020

Haha, ik zit al op 21 setjes in maat 56馃ぃ馃槄馃挋 ook wel een deel gekregen, ma ...
Dat lichtblauwe tuinbroekpakje 馃槏 waar heb je die vandaan?

3 jaar geleden

Reactie op Denise2481

Dat lichtblauwe tuinbroekpakje 馃槏 waar heb je die vandaan?
Z8 :) super leuk pakje. Ze staan soms ook te koop op Marktplaats. 馃憤馃徎

3 jaar geleden

Ik heb niet per se setjes voorzien. Ik heb vrij basic stuks gekocht die onderling op elkaar passen. Ik vond dit makkelijk zodat je niet telkens een hele outfit moet wisselen als je baby eens iets vuil maakt maar je ook gewoon 1 stuk kan vervangen. Hierdoor heb je ook minder nodig