32 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Leentje2020

Haha, ik zit al op 21 setjes in maat 56🤣😅💙 ook wel een deel gekregen, ma ...
Hahaha. Jepppp

3 jaar geleden

Heb voornamelijk maatjes 50/56 en wat rompertjes basics van de zeeman 62

3 jaar geleden

Ik heb er niet super veel. Denk een broekje of 5 en shirtje of 8 in maat 56. Rompertjes wel genoeg. Ze verwachten wel dat de kleine cm of 54 zal zijn dus maatje 50 hebben we niet nodig..😅

3 jaar geleden

Twee setjes maat 50 en vijf setjes maat 56. Ik dacht dat dat genoeg was, maar als ik het hier zo lees is dat helemaal niet zo??!!

3 jaar geleden

Reactie op Momtobe26

Twee setjes maat 50 en vijf setjes maat 56. Ik dacht dat dat genoeg was, ma ...
2 setjes maat 50 is wel krap, je weet immers nooit precies hoe groot je kindje geboren wordt. Mijn zoontje heeft dik een maand maat 50 gedragen. Soms heb je wel 2 setjes per dag nodig hihi!

3 jaar geleden

Reactie op Anoniemnr10000

2 setjes maat 50 is wel krap, je weet immers nooit precies hoe groot je kin ...
A oké. Wij zijn allebei lang en de verloskdunige gaf al aan dat dit een lange, flinke baby zou worden. Ook kraamzorg zei dat het voldoende was. Ze zei: je kan zo bijkopen als het nodig is..

3 jaar geleden

Reactie op Momtobe26

Twee setjes maat 50 en vijf setjes maat 56. Ik dacht dat dat genoeg was, ma ...
Jawel hoor, het is zonde om te veel te hebben. Mocht het nodig zijn dan heb je zo maatje 50 bijbesteld!

3 jaar geleden

Heb van maat 50 tor 68 in de kast hangen en die hangt vol kleertjes..want ze kunnen zich onderspugen of poepen dus ik heb wel echt voldoende gehaald.. bij me eerste had ik het ook zo gedaan..en ik hou van shoppen 🤣

3 jaar geleden

Wij hebben 2 setjes maat 50. Ik denk een stuk of 10 setjes maat 54. En een doos vol 62 🤣

3 jaar geleden

Ik heb nog best veel maatje 50 over van ons eerste kindje, toevallig wel gister nog 4 setjes erbij gekocht. De eerste had heel lang maat 50 aan we hadden echt een tekort in het ziekenhuis alleen al had ze 3 setjes onder gespuugd.(wij moesten ook wel een nacht blijven maar nu gaan er dan ook 4 setjes mee in de vluchttas,beter teveel dan te weinig🙈) Maat 50 was ook echt nog aan de grote kant (ligt er misschien ook aan waar de kleding vandaag komt( Hema valt best heel groot bijvoorbeeld) ik heb voor de zekerheid ook 3 broekjes maat 44, deze had ik na een maand nog bij gekocht bij de eerste, alle broekjes waren zo groot voor haar en die 44 broekjes paste heel mooi. Bij ons zei iedereen om ons heen ook dat je bijna geen maat 50 nodig had want dat dragen ze maar heel kort of helemaal niet, en wij waren zo dom daarna te luisteren.🤦‍♀️ De dag dat we thuis kwamen mijn man en mijn moeder op pad gestuurd om kleren te gaan kopen omdat we veel te weinig hadden. Niet fijn! Dan maar liever wat meer goedkopere setjes klaarliggen voor het geval je ze 3x per dag moet verschonen👌😜

3 jaar geleden

Iets teveel... sowieso van mijn eerste nog een grote stapel met maat 42,44 en 46. Nu een stuk of 8 setjes maat 50 en stuk of 15 setjes maat 56... buiten de oude kleren van mijn dochter om.. sowieso genoeg. Mijn oudste had reflux en wij moesten steeds nieuwe kleren aan. Ben daarom niet erg zuinig geweest met de hoeveelheid

3 jaar geleden

Denk ook dat het eraan ligt hoe kritisch je bent. Ik zelf vind vreselijk als pakjes te ruim zitten broeken en mouwen om moeten worden geslagen! 😂 Dus hier 50 gekocht en zodra dat te krap zit sla ik 56 in 😃