146 Reacties

3 jaar geleden

Met 25 weken was ze 613 gram hoop dat ze nog flink gaat aankomen

3 jaar geleden

Hoe weten jullie dat dan? Dat wordt bij mij niet gecheckt voor zover ik weet

3 jaar geleden

Bij mij ook nog nooit iets over gehoord en ik ben 27 weken. Morgen wel een groei echo dus zal het eens vragen.

3 jaar geleden

Hier wordt niet eens een echo gemaakt met 25 weken! 馃槺 Enkel de 20 weken echo en met 35 weken een liggings echo... :( Terugkomend op je vraag, de kleine is enorm bewegelijk. Vanaf 21 weken voelde ik de kleine elke dag wel een paar keer heel goed en nu 26 weken en de schopjes en bewegingen worden steeds harder en harder! 馃槏

3 jaar geleden

In de 24baby app kan je per week een update zien van hoe groot/zwaar je kindje nu ongeveer zou moeten zijn.

3 jaar geleden

Op 18 weken 244 gr. Op 22 weken 456 gr. 馃挄

3 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

Hier wordt niet eens een echo gemaakt met 25 weken! 馃槺 Enkel de 20 weken ec ...
De extra echo鈥檚 die gemaakt worden zijn vaak medisch. Zelfde als dat ik nu nog een echo krijg morgen.... ook een medische echo馃 normaliter na je 20 weken echo idd nog 1 liggings echo zo ver ik weet met 35 idd.

3 jaar geleden

Ik weet niet hoeveel hij weegt maar wel dat zijn buik 3 weken voorloopt op groei en zijn beentjes,en hoofd 1,5 week. Mocht het zo blijven dan wordt ik met 38 weken ingeleid.

3 jaar geleden

De extra echo鈥檚 die gemaakt worden zijn vaak medisch. Zelfde als dat ik nu ...
Ik ben ook medisch, maar niet noodzakelijk medische zal overgenomen worden door het ziekenhuis met 24 weken. Gaat niet door vanwege het corona gebeuren. Mijn verloskunde praktijk doet er niks aan. Moet gewoon de normale afspraken aanhouden. Dit terwijl ons kindje bij de 10 weken echo al ruim 4 dagen groter geschat werd... maar maakt ze niks uit... 馃槾

3 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

Ik ben ook medisch, maar niet noodzakelijk medische zal overgenomen worden ...
Oh wat gek! Hoe ver ben je nu dan? Ik heb tot nu toe gewoon alle medische controles gehad. En mag nu ook weer op de praktijk komen.

3 jaar geleden

Oh wat gek! Hoe ver ben je nu dan? Ik heb tot nu toe gewoon alle medische c ...
26 weken ben ik nu!

3 jaar geleden

Vorige week echo gehad met 24 weken en ze woog 600 gram. Precies volgens het boekje.

3 jaar geleden

Ik krijg na 20 weken echo helemaal geen enkele echo meer omdat op 20 weken echo alles gemiddeld is en goed leek. Vraag me af waarom anderen wel?? Ligt dat aan de praktijk? Vind het wel erg jammer namelijk, heb geen idee hoe de baby er inmiddels uit ziet of hoe zwaar het is en zal het dus tot de bevalling ook niet weten :-(

3 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

26 weken ben ik nu!
Ben je net zo ver als ik! Wanneer ben je uitgerekend? Misschien ligt het aan de reden waarom je medisch ben..... bij mij had het te maken omdat ik een nier afwijking heb en mijn broertje zijn linker hartklep werkt niet goed.

3 jaar geleden

Met 24 weken woog de mijne ongeveer 600 gram. Volgende week moet ik weer. Vanwege medische redenen krijg ik ze elke maand dus kan d'r groei mooi mee krijgen en bijhouden 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Mariek83

Ik krijg na 20 weken echo helemaal geen enkele echo meer omdat op 20 weken ...
als het goed is met 35 weken nog....? Zal het eens na vragen als ik jou was

3 jaar geleden

Ik ben nu ook 25 weken en op basis van de 20 weken echo schatten ze mijn kleine nu ook rond de 900 gram. Mijn vriend en ik zijn beiden relatief lang te noemen, dus dat ons kindje iets groter is dan gemiddeld is niet zo vreemd. Heb je getest op z-diabetes?

3 jaar geleden

Wat een lekker groot kindje, Mag ik vragen wat je de scores waren tijdens de 20 weken echo?! En wanneer deze gemaakt is? En op hoeveel stond toen je percentiel??? Ps: je ziet er goed uit op de foto!!

3 jaar geleden

Reactie op Missss30

Wat een lekker groot kindje, Mag ik vragen wat je de scores waren tijdens ...
Mooi buikje zeg maar ha ha..

3 jaar geleden

Ben nu 25 weken n jongen 800 gram