93 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou er een paar proberen eerst in de winkel. Ik ben zelf wat kleiner (1.56) en gekozen voor een bugaboo. Sommige waren echt te hoog voor mij. Uiteindelijk 2de hands gekocht, want zijn wel heel duur voor de tijd die je de wagen gebruikt. Zelf snel overgeschakeld daarna naar een praktische buggy.

4 jaar geleden

Wij hebben zelf een mutsy igo gekocht ! Hebben hem in staphorst bij babypark weg. Hadden ze een leuk parcours aangelegd met verschillende ondergronden. Ons werd geadviseerd om luchtbanden te nemen omdat de vering dan beter is anders ligt de kleine zo te klapperen in de bak 馃樁

4 jaar geleden

Dank voor al jullie ervaringen/tip/advies! Wij wonen in een flat (wel prima gangen en lift) maar is een goede idee over de grootte ook te denken. Ook voor in de auto! En verder moeten we idd paar winkels langs om goed ervaring op te doen. Babypark is bij ons in de buurt, dus daar ga ik zeker naar toe. Dank voor tip!

4 jaar geleden

Wij hebben een mutsy nio. Vinden wij erg fijn. Ik zou letten op: Kinderzit die voor en achteruit kan, Verstelbare duwstang, boodschappenmand formaat, of er een meerijdplankje oppast (bij de nio helaas maar 1 dure niet van mutsy zelf..) en ik zou zeker gaan voor een voetenzak

4 jaar geleden

Wij zijn uiteindelijk gegaan voor bugaboo fox, dit omdat we veel met de hond wandelen en hij heel soepel wendbaar moest zijn maar ook goede banden hebben en vering ivm verschillende ondergronden waar we lopen en hij moest klein in geklapt kunnen worden zowel. Frame als reiswieg ivm kleine auto en het past allemaal in de picanto馃榿

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de mutsy nio. Mijn man had er al ervaring mee en vond die erg fijn. Natuurlijk zelf ook wel uitgeprobeerd in de winkel en vond hem zelf ook helemaal geweldig.

4 jaar geleden

Wij hebben een Bugaboo Donkey duo gekocht. Tweedehands met alles erop en eraan, als nieuw, maar een stuk aantrekkelijker qua prijs. Ik ben voor de eerste keer zwanger, maar wil graag voorbereid zijn mocht er een tweede mogen komen. Als ik zie wat voor wagenpark m'n zus ondertussen heeft staan aan kinderwagens... Deze wagen is makkelijk enkel te gebruiken en supermakkelijk naar tweezits om te bouwen waarbij je kunt kiezen of je ze naar je laat kijken of naar voren, of allebei een andere kant. Ik vind het zelf gezelliger dat de kinderen naast elkaar zitten, en deze wagen past ook dubbel door alle deuren. Wij hebben oud huis en ook door de kleinere deuren pasttie dubbel goed! Bovendien rijdt de wagen echt heel licht, goed wendbaar en luchtbanden, heerlijk! Ik ben fan ;)

4 jaar geleden

Reactie op Ingrid1995

Wij hebben deze gekocht bij de eerste. En als ik vergelijk met andere wagen ...
Wij hebben precies hetzelfde. Eerst ook een bornlucky gehad en nu ook op pad voor een duo. Ik vond de born Lucky wel een hele fijne wagen. Geregeld mee door de bossen gelopen ook. Echt een aanrader en zeker voor die prijs

4 jaar geleden

Nieuw de cybex balios gekocht. Echt super licht, stabiel, makkelijk in elkaar te klappen en rond de 500 EU. Helemaal blij mee. Daarnaast ook de cybex maxi cosi met isofix van cybex.

4 jaar geleden

Wij hebben een 3 in 1 kinderwagen gekocht van kinderkraft. Via bol.com naar de best beoordeelde wagens gekeken. Wij wilden perce luchtbanden. Fijne wagen en niet duur. Bij onze eerste hadden wij een kinderwagen van maxo cosi. Deze vond ik toen best zwaar vergeleken met wat we nu hebben aangeschaft. Succes met de zoektocht!

4 jaar geleden

Wij zijn voor de uppababy Vista v2 gegaan. Makkelijk wendbaar. Grote boodschappenmand. Makkelijk om te bouwen naar een duo wagen. Grote pluspunt vonden wij dat beide kindjes vrij zicht hadden terwijl ze bij een joolz bijv tegen elkaars rug kijken

4 jaar geleden

Heb zelf een bugaboo cameleon 3 met zonnekap. Zou niet meer zonder die zonnekap kunnen en ook de duwstang kun je veranderen naar de andere kant voor andere oppervlakte en je kindje heb je naar je toe en van je af. En de bak is vrij lang , ze kunnen er lang in. 1 nadeel vind ik persoonlijk is de buggyzit. Die kun je niet geheel plat leggen. Ze blijven in een zitvorm. Maar dat heb ik op een andere manier opgelost. Ik zou niet zonder de bugaboo kunnen. Zeer wendbaar en licht.

4 jaar geleden

Wij ook de Mutsy Evo. Gaat straks voor de tweede ronde mee maar lijkt nog als nieuw. Prima kinderwagen, kan mooi klein opgeborgen worden en veel comfort voor de kleine.

4 jaar geleden

Bungaboo cameloen 3.

4 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde. Ben ook zwanger van me eerste en wilde ook een wagen hebben die ik ook eventueel zou kunnen gebruiken bij een tweede. Wij zijn uit eindelijk voor de easywalker Harvey2 gegaan ook omdat je deze gemakkelijk in een kleine auto kwijt kan en hij loopt super. Toevallig vorige week binnen gekregen en voelt degelijk aan.

4 jaar geleden

Wij hebben voor ons eerste kindje de bugaboo fox 2 gekocht. We willen hem eventueel ook voor een tweede gebruiken. Wagen rijdt licht en heeft all terrain banden en een grote boodschappen mand en een grote bak waar het kindje in ligt.

4 jaar geleden

Reactie op Kiele86

Wij hebben een 3 in 1 kinderwagen gekocht van kinderkraft. Via bol.com naar ...
Welke kinderwagen is dat als ik vragen mag??馃榾 Is ook kwa prijs wat goedkoper h茅 dan de rest van de kinderwagens... zo duur allemaal jeetje. Ken je mensen die een kinderwagen van kindercraft hebben? En heb je deze zelf al binnen, ben je tevreden?

4 jaar geleden

Wij konden in Nederland geen geschikte wagen vinden, aangezien de meeste wagens niet volledig horizontaal kunnen als je kind na 4-6 maanden uit de wieg is gegroeid. En met 2 oudere zussen die buikslapers zijn/waren, wilde ik pers茅 een wagen die volledig plat kan. Dus het werd een Duits merk: Hartan of Teutonia. Via marktplaats een geschikte kunnen vinden.

4 jaar geleden

Wij de nuna demi grow. Hiervoor gekozen omdat je hier de reiswieg en het latere zitje op kan zetten, dus 2 kinderen tegelijk ( van verschillende leeftijd). Wij wisten al dat we kort na de 1e een 2e kindje erbij wilde..

4 jaar geleden

Ik zat met het zelfde. Tips die ik heb gekregen zijn: - let op de hoogte van de kinderwagen - let op de diepte. Je wil niet te ver bukken om je kindje er uit te halen. Verder zijn er verschillende mogelijkheden en dan is de vraag wat het beste bij je past bijv.: - gewicht van de wagen, wil je hem makkelijk meenemen in een auto of vliegtuig bijv? - grote van de mand onder je bak, ga je bijv boodschappen er mee doen dan is het fijn dat je veel gewicht daar ik kan doen. Succes!