32 Reacties

3 jaar geleden

馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ lkkr wrapje!

3 jaar geleden

Gewoon doen met grote hydrofiel, als je baby het niks vind kan je m voor andere dingen gebruiken, is het wel wat kan je altijd nog eentje kopen.

3 jaar geleden

En geen ervaring, srry... Zelf heb ik wel een puckapiep gekocht, hoor altijd goede verhalen. 馃槉

3 jaar geleden

Je kunt ook een grote hydrofiele luier gebruiken om in te bakeren. Overigens heeft niet ieder kindje het nodig om ingebakerd te worden. Wel een super grappige foto! Ali heeft ook alles 馃ぃ

3 jaar geleden

Ik zou persoonlijk geen doek nemen. Sowieso niet zonder reden. Ik geloof (kan het mis hebben hoor) dat dit vaak niet word geadviseerd omdat je onder andere honger signalen van je baby kan missen. Sowieso zou ik mijn vraagtekens hebben bij Ali Express. Niet echt perse een winkel waar kwaliteit en veiligheid voorop staan.

3 jaar geleden

Ik zou eerst je kindje leren kennen misschien heeft jullie kindje het helemaal niet nodig om ingebakerd te worden en dan heb je er voor niks 1 gekocht. Met een deken of grote hydrofiel zou je kunnen proberen hoe jullie kindje hier op reageerd of hij of zij hier ook beter door slaapt en rustiger is. De kraamzorg kan jullie helpen met het inbakeren met een deken dit is vooral dus fijn als jullie kindje onrustig slaapt en zichzelf bijvoorbeeld wakker slaat met de armpjes. Mocht het nodig zijn dan vind ik persoonlijk de puckababy heel fijn! Hebben ze ook nog een beetje ruimte in en het afbouwen wanneer ze gaan rollen kan heel makkelijk met de puckababy. Hoop dat je er iets aan hebt succes in ieder geval met jullie zoektocht.馃榿

3 jaar geleden

Ik heb het toen niet gekocht bij m'n 1e omdat hij van zichzelf al heel rustig was en zichzelf niet wakker sloeg oid dus je kan ook altijd ffe afwachten die dingen zijn toch zo gehaald ofzo

3 jaar geleden

De eerste weken mag je zelfs niet inbakeren. Wij hebben met 2mnd inbaker doek gekocht. Die van pacco vinden wij heel fijn. Daar kan je ook veilig mee afbouwen. Wij hebben het maar kort gebruikt (onze baby vond het nodig met 3mnd te kunnen omrollen) maar het hielp hem wel te leren zelf te gaan slapen. Hij hield zich wakker. Het is idd zo gekocht. Ik heb op marktplaats doeken gekocht want ze zijn niet goedkoop.

3 jaar geleden

Wij hebben van die XXL hydrofiele doeken gehaald voor het begin. Mochten ze het echt fijn vinden, kunnen we altijd nog later inbakerdoeken bestellen 馃槉!

3 jaar geleden

Ik zou even afwachten hoe jullie kindje is. Niet elk kindje heeft het namelijk nodig. Wij hebben onze eerste dochter ingebakerd na een aantal weken op advies van het consultatiebureau. Onze dochter was heel onrustig en sloeg zichzelf altijd wakker als ze eindelijk sliep. Wij hebben de paccodoek gebruikt, dit was de enige doek die goed werkte bij ons. https://www.bol.com/nl/p/pacco-piccolo-inbakerdoek-4-tot-7-kg-blauw/9200000001807992/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-65746917308-S-853596580987-9200000001807992&gclid=CjwKCAjwtqj2BRBYEiwAqfzur-knIY3tI5AtuPPONa2jzQJ1A5f1ZHO8KtSYu-cgqidgRmT9GbLtRRoCCg0QAvD_BwE

3 jaar geleden

Reactie op Rosalia

Ik zou persoonlijk geen doek nemen. Sowieso niet zonder reden. Ik geloof (k ...
deze gaan we niet halen, dit was meer als geintje

3 jaar geleden

Reactie op Mayke89

De eerste weken mag je zelfs niet inbakeren. Wij hebben met 2mnd inbaker do ...
idd ja, ik zou niet op voorhand al gaan aanschaffen. het is beter om het niet te gebruiken omdat het gevaren met zich mee brengt en als het niet nodig is heb je onnodig gevaren en onnodig geld uit gegeven. Daarnaast mag je pas inbakeren als vastgesteld is dat je kindje geen heupproblemen heeft omdat het dat kan vereregeren. Wij hebben bij onze dochter gewacht tot consultatiebureau groen sein gaf en zij zijn toen thuis langs geweest om uitleg te geven over hoe je veilig kunt inbakeren. Daarna een pacco gebruikt

3 jaar geleden

Ik heb via het CB eentje geleend en daarin was hij echt een worst. Kon hem zo rollen hahah (bij wijze van he, we hebben het niet getest haha). We hebben toen gekozen voor een puck a baby. Zit iets losser en vonden wij een prettiger idee. Maar hebben dit echt alleen gebruikt omdat ons zoontje zichzelf wakker sloeg en ons de hele nacht wakker hield. Bij ons dochtertje kijken we wel hoe het gaat. Als ze het niet nodig heeft dan niet.

3 jaar geleden

Je hebt het uiteindelijk snel gekocht of besteld. Beste eerst je kleintje een beetje leren kennen

3 jaar geleden

Ik zou eerst niets doen, als je baby rustig kan liggen en slapen zonder zou ik hem/haar zeker niet inbakeren.

3 jaar geleden

in ziekenhuis raden ze sterk aan om NIET in te bakeren. het kindje moet vrij zijn om rustig te slapen

3 jaar geleden

Ik zou eerst afwachten of jullie baby het nodig heeft. Sommige baby鈥檚 slapen zonder prima. Die van ons destijds niet. Dus had t echt nodig. We hebben ingebakerd met een inbakerzak Pacco Piccolo. Dat was destijds de enige inbakerzak die het consultatiebureau adviseerde mits nodig. Ik zou absoluut (!!!!) geen inbakerzak nemen van Aliexpress.

3 jaar geleden

Ik zou het ook niet doen, ons kindje had het ook niet nodig, en stel het blijkt wel nodig heb je er zo 1 gekocht/besteld

3 jaar geleden

Ik zou op voorhand geen inbakerdoek halen. Je kan het altijd nog halen als het nodig blijkt te zijn. En met hydrofielen doeken kan je ook wikkelen. Je zou ook een draagdoek kunnen halen en daar de slaapjes in laten doen? Is echt heerlijk voor beide.

3 jaar geleden

Reactie op agapi

in ziekenhuis raden ze sterk aan om NIET in te bakeren. het kindje moet vri ...
Maar voor sommige kindjes is het nog niet mogelijk om rustig te slapen doordat ze zichzelf steeds wakker slaan en voor die kinderen die hun rust wel nodig hebben kan t wel een uitkomst zijn