32 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op suzanne1979

Ik zou eerst afwachten of jullie baby het nodig heeft. Sommige baby鈥檚 slape ...
wij gaan er ook echt geen 1 van AliExpress halen, ik zag deze en zei als gein tegen mijn vriend zullen we deze halen

3 jaar geleden

Kijk anders eerst eens aan of het nodig is. Een grote hydrofiel is zo gepakt als je denkt dat je baby er baad bij heeft.

3 jaar geleden

Ik heb in de kinderopvang gewerkt en merk sterk dat veel baby's na de geboorte het inbaker gevoel missen van in de buik. Geraken moeilijker in slaap en zijn sneller uitgeput. Ik ben persoonlijk voorstander van de inbakerdoeken. Omdat het kind ineens van een geknelde positie naar het totaal tegenovergestelde gaat. Je kan het inbakeren zo op een rustige en op kind zijn of haar tempo gaan afbouwen. Het is ten slotte het ' veilige ' gevoel dat je geeft aan het kind. Veel kinderen voelen hun dan veilig door vastgenomen te worden omdat dit opnieuw dat gevoel geeft. Maar dat leer je een pak mindersnel af omdat jijzelf er direct gewent aan geraakt. Ik denk aan hoe de opvang zich het prettigste zou voelen en ook voor jezelf. En dan vind ik een inbakerdoek een perfecte oplossing. Gewoon om het kind terug die veilige omgeving te bieden.

3 jaar geleden

Ik heb 1 puckababy bakerslaapzak en verder grote hydrofiel doeken die ik ga gebruiken als we gaan Bakeren

3 jaar geleden

Wij hebben ons kindje direct ingebakerd in een grote hydrofiel doek van de Hema. Je gebruikt die doeken voor verschillende functies dus geen verloren geld als je je kindje toch niet zou inbakeren. En een echte bakerdoek lijkt me niet direct nodig. Ons kindje was daardoor de rust zelve, heerlijk! Gestopt met inbakeren toen hij is beginnen draaien.

3 jaar geleden

Reactie op Mayke89

De eerste weken mag je zelfs niet inbakeren. Wij hebben met 2mnd inbaker do ...
Waarom mag dat niet de eerste weken? Bij ons hebben ze zelfs getoond in de materniteit hoe we moesten bakeren (Belgi毛). Nooit gehoord dat het niet mag?

3 jaar geleden

Reactie op agapi

in ziekenhuis raden ze sterk aan om NIET in te bakeren. het kindje moet vri ...
Hier in BE raden ze het net wel aan. De ouders zijn vrij...

3 jaar geleden

In Belgi毛 doen ze het standaard(toch in mijn stad en ziekenhuis) als de baby wordt geboren bakeren ze hem/haar in in het dekentje. Als ze niet waren ingebakerd(mijn kinderen) schrokken die echt vaak in hun bedje van de ruimte die ze ineens hadden. En ik schrok natuurlijk ook. Die armen en handjes die ineens zo veel ruimte hadden. Ik bakerde ze dan in en sliepen zalig op die manier. Na een tijdje zijn ze het gewoon en hoeft het niet meer maar in het begin was het voor hen ook even wennen. Je kan er niks verkeerd mee doen het geeft hen een veilig gevoel uiteindelijk.

3 jaar geleden

Baby pod via ali dit keer omdat de echte baby swaddle pod niet te verkrijgen is op dit moment. Onze dochter en zoon hebben er erg veel aan gehad in de 1e 3 maanden. Ook nu al onze ongeboren baby boy heeft bij elke echo handjes en voetjes bij zijn gezicht. Overdag niet zo erg maar in de nachten zijn baby's vaak erg onrustig met verwerken en kunnen ze er echt baat bij hebben en de mama's en papa's daardoor ook 馃槉

3 jaar geleden

Ik heb hem 2e kindje ook ingebakerd dat vond hij gewoon erg fijn. De eerste ook want die was erg onrustig. Had toen iets gekregen via het cb. Bij de 2e hadden we wat gekocht en heb er toen nog 2 bij alie bij gekocht. Ik vond die super fijn. Heb ze nu nog liggen voor het geval ik ze weer nodig heb.

3 jaar geleden

Reactie op suzanne1979

Ik zou eerst afwachten of jullie baby het nodig heeft. Sommige baby鈥檚 slape ...
Helemaal met je eens. Wij hebben bij ons eerste kindje ook de pacco picolo gebruikt, hij was een huilbaby en het hielp heel goed. Dit is idd de enige inbakerdoek die door professionals wordt voorgeschreven. Ik zou echt absoluut G茅茅n Ali Express doek kopen. Ten eerste niet omdat het bij verkeerd gebruik / een verkeerde inbakerdoek heel gevaarlijk kan zijn maar ook omdat we weten dat spullen van Ali Express niet voldoen aan andere veiligheidseisen, onder andere het gebruik van giftige stoffen.

3 jaar geleden

Wij hebben een inbakerdoek gekregen van het merk puckababy.