11 Reacties

3 jaar geleden

Douchen en daarna gelijk gaan slapen, liggen met een filmpje om de tijd te doden en blijven ademhalen. Tot 42 weken duurt nog even ;) je weet maar nooit

3 jaar geleden

Heb hier ook last van! Ik gebruik soms een kruik.. en kussen onder of tussen me benen als ik ga slapen..

3 jaar geleden

Ik heb dat ook zondag gehad, ben nu 34 weken maar precies dezelfde pijn! Vanaf 14:00 tot zeker 22:00 met vlagen maar wel constant aanwezig. Heb toen een warme douche genomen en rustig aangedaan, vooral met lopen en opstaan voelde de pijn het ergst. Maar heb er daarna helemaal geen last meer van gehad dus misschien ook zelf weer over.

3 jaar geleden

Ik vond het op menstruatie pijn lijken alleen dan wat gemener. Nu ze is ingedaald heb ik meerdere malen per dag scherpen steken in mijn schede. Ook vrij gemeen. Warme kruik of pitten zak vond ik erg fijn tijdens de indalings weeën. Liefs

3 jaar geleden

Douchen en in bed gaan liggen savonds. Op je linkerzij en leg je hand(en) op je buik, focus op je diepe ademhaling daarmee adem je de meeste pijn al weg en wordt het dragelijker! voor mij werkt dit heel goed, zodra je ontspannen bent ebt het sneller weg of gaat je lichaam er ook anders mee om. En qua inspanning zo min mogelijk doen! Succes meid🥰

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties en tips allemaal

3 jaar geleden

Ik ben nu 35 + 4 weken en sinds gisteren last van indalingsweeen...pfff.... Zo’n last van mijn onderrug en nu nog. Vannacht ook niet kunnen slapen, pijn in onderbuik. Kruik hielp niet en kon niet goed liggen...Ben maar even gaan lopen door de slaapkamer 😩 Als ik Idd ook ga lopen doet het meer pijn 😣

3 jaar geleden

Hmm ik vermoed inmiddels hier ook last van te hebben, had nergens last van en ineens best wel lage rugpijn, ook wel wat pijn in mijn liezen en door inspanning wordt het erger.. nu al dag 3, hoop dat het nog wel weer gaat verbeteren! Anders mag ik wel een schoonmaker gaan inhuren 😅

3 jaar geleden

Kunnen ook je nieren zijn, als het echt stekende pijn is en alleen aan de zijkant. Vooral geen dingen tillen boven de 5 kg

3 jaar geleden

Warmte helpt misschien, een kruik, hittepit of lekker in bad?

3 jaar geleden

Ik heb hier zelf ook af en toe last van. Het is bij mij af en toe een paar flinke pijnscheuten aan de zijkanten van mn buik die helemaal naar onderen toe schieten. Klap gelijk dubbel als ik er 1 heb. Maar heb het een paar keer achter elkaar en dan is het ook zo weer weg als ik even ga zitten/liggen. Als ik wat teveel heb gedaan dan heb ik ze, als ik rustig aan doe, heb ik ze niet ;) #36wekenzwanger