28 Reacties

3 jaar geleden

Helaas heeft het indalen niks met de datum te maken. Je kindje kan zelfs nog tijdens de bevalling gaan indalen. Hier ook geen zakkende buik gehad toen de kleine al ingedaald was.😘

3 jaar geleden

Helaas heeft het indalen niks met de datum te maken. Je kindje kan zelfs no ...
Dus het is kan goed zijn dat die kleine lekker tot de 40 weken blijft zitten? Vind het zo spannend worden! Betekent het dat de buik uiteindelijk wel gaat hangen? 🙈

3 jaar geleden

Reactie op JenteV

Dus het is kan goed zijn dat die kleine lekker tot de 40 weken blijft zitte ...
Jaa helaas wel :( en nee niet echt hangen, maar kan zijn dat je aan de bovenkant iets meer ruimte krijgt

3 jaar geleden

Hier 35+3 en de baby is ook ingedaald. Mijn buik zit wel wat lager maar ik draag eigenlijk vanaf het begin al laag.. Verloskundige zegt dat het niks te maken heeft met de bevaldatum.

3 jaar geleden

Jaa helaas wel :( en nee niet echt hangen, maar kan zijn dat je aan de bove ...
Ik hoop bij mij echt dat ie de 40 weken wel haalt. Augustus baby vind ik heel leuk, maar een juli baby ben ik net zo blij mee hoor, haha! Oh ja af en toe voel ik wel wat meer ruimte bovenin, maar ik voel m ook vaak nog bovenin schoppen, dus dan lijkt het alsof ie juist weer wat meer naar boven ligt..

3 jaar geleden

Reactie op JenteV

Dus het is kan goed zijn dat die kleine lekker tot de 40 weken blijft zitte ...
Ik ben ook 35 weken en bij mij is hij ook al ingedaald. Ik heb nu wel soms steken down under en meer last van buikpijn. Ik vind het ook zo spannend worden! Ik droom ook de gekste dingen... volgens mij loop ik mijzelf onbewust gek te maken😅

3 jaar geleden

Reactie op NCLBB

Hier 35+3 en de baby is ook ingedaald. Mijn buik zit wel wat lager maar ik ...
Mooie buik!! Ziet er wel heel goed uit! Spannend, goed om te weten. Wat denk jij bij jezelf, eerder of later? 😜

3 jaar geleden

Ik ben ook 35 weken en bij mij is hij ook al ingedaald. Ik heb nu wel soms ...
Je bent niet de enige hoor! Doe ik ook, ondanks mn zwangerschapcursus of wat dan ook, droom ik raar en word ik steeds nerveuzer 😅 Ze zeggen dat je er steeds meer rust in krijgt, maar voel me soms nog panisch haha 🙈

3 jaar geleden

Bij de eerste is het heel normaal dat je baby tussen de 30 en 36 weken al indaalt. Wat dat betreft ligt je dus gewoon op schema. Bij volgende zwangerschappen zie je vaak dat het later gebeurd, soms zelfs tijdens de bevalling pas.

3 jaar geleden

Indalen zegt inderdaad niets over of je bevalling er al aan komt of niet. Geniet lekker van de laatste loodjes!

3 jaar geleden

Mooie buik 😍 Bij mij was de baby op de laatste controle ook ingedaald, toen 33 weken. Heb er nooit iets van gemerkt, maar ben blij dat het geen stuitligging meer is, want dat was hij daarvoor heel lang

3 jaar geleden

Wat een fijne reacties! Dank jullie wel dames, is voor mij weer wat zorgen minder. Tot nu toe ben ik het zwanger zijn nog niet beu en mag ie lekker tot het einde blijven zitten🥰

3 jaar geleden

Onze kleine was week 30 al ingedaald.. ik merk wel dat ik wat meer waggel nu 😂😂 hahaha.. morgen hebben we de liggingsecho..

3 jaar geleden

Mijn zoon is bij 31 weken al ingedaald... wel fijn dat je er niet echt last van heb gehad🙂 ik droom de laatste week ook alleen maar raare dingen.

3 jaar geleden

De 1e was met 30 weken ingedaald (met 37.4 geboren) en nu de 2e met 32 weken. Ben vrijdag 35 weken en doe al m'n wandelingen op z'n eends 🦆

3 jaar geleden

Beide kindjes hier al vroeg ingedaald ! Wil niks zeggen helaas 😢 1 e geboren met 40 weken 2 e geboren met 40+6 3e nu 35+3 zwanger ook al vroeg ingedaald en vast (nog even afwachten wanneer hij komt )

3 jaar geleden

Bij mijn eerste was ze met 28 weken al ingedaald en ze is met 38.3 geboren

3 jaar geleden

Nee hoor is prima! Ik ben 34 wk en indaling ook met 32 wk al begonnen. VK zei dat het niets zegt over wanneer je bevalt. Alleen maar een goed teken omdat het babytje niet meer bijv in stuit zal komen te liggen.

3 jaar geleden

Wat fijn om te horen! Vind het zo spannend allemaal deze laatste weken. Ik heb nog geen eens mijn vluchtkoffertje klaargezet. Ik denk zelf wel dat ie lekker blijft zitten tot augustus, maar dat is allemaal dus nog af te wachten!

3 jaar geleden

Ik vind het juist spannend omdat ze nog niet is ingedaald 😅 De verloskundige gaf vorige week (33 weken) aan dat het dan waarschijnlijk niet meer ging gebeuren en ik gelijk moest bellen als m’n vliezen breken .. Kreeg er toch een soort stress van 😬