94 Reacties

4 jaar geleden

Nox vind ik zelf fantastisch helaas vond mijn vriend het niks.

4 jaar geleden

Mijn favorieten: Robin, Nathan, David, Julian, Lucas (ok komt wel vaak voor maar hebben wij als 2e naam)

4 jaar geleden

Daar waren wij opzich samen heel snel uit.. onze kleine boef gaat Melle heten. Wij wonen in het zuiden en daar is de naam niet zo veel voorkomend.

4 jaar geleden

Reactie op Suuzzz

Daar waren wij opzich samen heel snel uit.. onze kleine boef gaat Melle he ...
Ha, zo heet onze oudste zoon van 8 ook! Mooiste jongensnaam die er is 馃槏

4 jaar geleden

Wij krijgen een meisje, maar dit waren de jongensnamen op ons lijstje: Lieuwe Ype Miko Florin Zeppe Rami Ziggy Succes, benieuwd waar jullie voor gaan!

4 jaar geleden

Ik kan ook nog niet kiezen, voor nu een top 5 en miss maak ik nog er nog wel 2 namen van; Robin, Lars, Finn, Mika of Joey 馃檲 gelukkig heb ik hier geen bekende zitten dus blij dat ik ze eens hardop kan noemen馃槀

4 jaar geleden

Als ons kindje een jongen was geweest dan heette hij James Logan Melle. Misschien heb je er wat aan 馃槀 succes met de zoektocht!

4 jaar geleden

Wij zitten te twijfelen tussen ayden en xavi

4 jaar geleden

Reactie op Yvette1984

Ik kan ook nog niet kiezen, voor nu een top 5 en miss maak ik nog er nog we ...
Lastig he. Ik heb er wel een voor een jongen maar ben er nog niet 100% overuit. Dus hoop hier een beetje inspiratie op te doen! 馃槣

4 jaar geleden

Ligt ook wel aan de achternaam. Ik vind veel voornamen leuk maar kan niet met onze achternaam..
Ik vind RAVI echt een leuke naam 馃槏 Het heeft een betekenis ( dewelke weet ik even niet meer )

4 jaar geleden

Onze zoon van bijna 7 heet Lenny. Stoer en niet ingewikkeld EN komt niet veel voor 馃憣馃徏

4 jaar geleden

We krijgen een meisje maar onze jongens naam is Tobias, bewaar hem nog even voor een evt zoon in de toekomst 馃槏

4 jaar geleden

Reactie op MAEVSS

Lastig he. Ik heb er wel een voor een jongen maar ben er nog niet 100% over ...
Wel leuk idd die inspiratie! Ga door allemaal 馃槞

4 jaar geleden

Reactie op Yvette1984

Ik kan ook nog niet kiezen, voor nu een top 5 en miss maak ik nog er nog we ...
Onze zoon heet Robin, bevalt goed 馃槈馃ぃ. We hebben een dochter Vera en verwachten nu weer een meisje.. vreselijk moeilijk welke naam we nu zullen kiezen

4 jaar geleden

Dit is trouwens ons lijstje: Julian Thijmen Jules Quinten Maurits Jurre

4 jaar geleden

We hebben al een zoontje Wij krijgen nu een dochtertje Maar voor een jongen had ik Jamie leuk gevonden

4 jaar geleden

Wij krijgen een meisje, maar op ons lijstje stonden Boris, Bram en Jurre voor een jongetje.

4 jaar geleden

Wij verwachten ook een derde en zitten in hetzelfde schuitje ;) Onze andere kindjes heten Ardian en Amil. Namen die ik mooi vond maar het niet worden: Aimee, Aden, Rune/Rhune Aster Aras Leon Otis Lasse Pavel Alois Ode Thijn Mart Rijn/Rein Lex

4 jaar geleden

Mijn favorieten zijn: Jordan Cameron Caleb Mason