94 Reacties

4 jaar geleden

Als ik een jongen zou krijgen zou ik hem graag Mattis hebben genoemd. Dat is de vader van Ronja in Ronja de roversdochter (mijn naam is Ronja). Lovis is de moeder maar dat vind mijn vriend niet zo mooi. Die net het vriendje van Ronja de roversdochter rood haar heeft 馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Als ik een jongen zou krijgen zou ik hem graag Mattis hebben genoemd. Dat i ...
Mijn lievelingsjeugdboek! Zoveel gelezen :)

4 jaar geleden

Ligt inderdaad ook aan de achternaam, en of je al andere kids hebt. Ons zoontje van 3 heet Jenoah. Bewust gekozen voor een niet veel voorkomende naam met mooie betekenis, en iets langer dan gemiddeld. We krijgen nu weer een jongetje, maar wat dat wordt zijn we nog niet over uit.

4 jaar geleden

Wolf, Storm, Finn, Otto, Lex

4 jaar geleden

Zitten leuke namen tussen, maar ben zelf toch meer voor het engels iemand daar nog ideetjes voor?

4 jaar geleden

Onze zoontjes heten Dani en Mino

4 jaar geleden

Javen vond ik erg leuk voor een jongetje... Wij krijgen ons 2e meisje 馃榿

4 jaar geleden

James, George, Gillian

4 jaar geleden

Reactie op MAEVSS

Zitten leuke namen tussen, maar ben zelf toch meer voor het engels iemand d ...
Aiden vind ik een leuke Engelse naam. Ik krijg een meisje maar als het een jongen was dan was het Aiden.

4 jaar geleden

Xavi, zo heet ons zoontje! Uitgesproken als Tjavi, niet Ksavi.

4 jaar geleden

Wij hebben een James en een Tyler, nu weer zwanger van een jongetje

4 jaar geleden

Moeilijk he! Wij krijgen ook weer een jongen maar weet het echt nog niet. Moet wel bij onze oudste passen. Die heet Yulian 馃榿

4 jaar geleden

Mijn zoontje heet Jesse. Verwachten nu onze 2de.. maar we moeten nog 3 wkn geduld hebben voor we weten of het een jongen/meisje is...

4 jaar geleden

Boaz, Jordi en Daan staat op ons lijstje voor een jongen

4 jaar geleden

als wij een jongen krijgen gaat de kleine Will heten, ik hou van korte Engelse namen. Ik vind Fynn ook een leuke naam alleen dat is het 2de naam van mijn neefje dus dat is niet zo handig馃槀

4 jaar geleden

Reactie op MAEVSS

Zitten leuke namen tussen, maar ben zelf toch meer voor het engels iemand d ...
Scott, Owen, Colin, Jack?

4 jaar geleden

Onze zoon het Max en zijn broertje (als het een broertje is) gaat Lev heten. Voor een meisjesnaam zijn wij nog op zoek. Hebben nog geen Thats it. Zal eens een topic voor een meisjesnaam aanmaken 馃槉

4 jaar geleden

Ohhhh Nox staat ook op ons lijstje ja. Vond t voor nu te apart nog misschien voor de volgende haha. Wij krijgen een jongen en we gaan hem Jax noemen. Naam wordt wel populairder mee hee dat weet je nooit van tevoren. Iemand is ook ooit met Sem begonnen. Namen die we nog meer hebben: James, Jones, Jimmy, Jason, Josh en Scott.

4 jaar geleden

Reactie op Nodelijk1986

Ohhhh Nox staat ook op ons lijstje ja. Vond t voor nu te apart nog misschie ...
Hoe aparter hoe beter! Yves vind ik ook heel leuk. Maar we hebben een naam! Gelukkig nog niet gehoord of gezien.

4 jaar geleden

Hoe aparter hoe beter! Yves vind ik ook heel leuk. Maar we hebben een naam! ...
Nou maak je me nieuwsgierig welke naam het dan is haha