26 Reacties

3 jaar geleden

Olivia en Feline vind ik heel leuk! Sophie heten heel veel kindjes en die andere 2 vind ik erg apart en mooi.

3 jaar geleden

Persoonlijk vind ik Feline uit dit lijstje het mooist, maar kies echt een naam die bij jullie past! Matcht het bij de achternaam? Bij eventuele broertjes en zusjes? Rijmt er niks raars op? Olivia en Sophie zijn erg populair, dat is ook een afweging.. Denk dat je lekker moet gaan oefenen, hardop uitspreken en kijken wat het best bij jullie past! Succes :)

3 jaar geleden

Sophie of feline. Je hoort beide namen wel steeds meer

3 jaar geleden

Sophie en Philou beide heel erg leuk!!

3 jaar geleden

Sophie en feline stonden ook op mijn lijstje uiteindelijk is het Sophie geworden omdat mijn man feline minder mooi vond.. Ik vind philou ook erg leuk hoor je nu ook niet zo veel

3 jaar geleden

Feline 馃グ

3 jaar geleden

Philou, stond ook op mijn lijstje maar helaas vond mijn man het niks. De andere namen zijn behoorlijk populair en ik zou daar om die reden niet voor kiezen... Succes!

3 jaar geleden

Ik zou dan voor philou gaan!

3 jaar geleden

Feline vind ik heel leuk 馃槏

3 jaar geleden

Sophie en Feline

3 jaar geleden

Feline!

3 jaar geleden

Zo grappig. Van de namen die je noemt vind ik er drie heel erg mooi en gaan wij er twee (ze krijgt ook doopnamen) aan ons dochtertje geven. (Ik zet de namen hier liever nog even niet neer, omdat ik daarmee onze namen verklap, maar wilde je dit toch even laten weten馃槈)

3 jaar geleden

Alle 4 hele mooie namen! Sophie staat volgens mij wel op nr 1 meest gekozen namen. Stond bij mij eerst ook in het lijstje, maar ik ga toch voor een iets onbekendere naam. Olivia, Philou en Feline hele mooie namen 馃槏

3 jaar geleden

Ons kindje zal zelf F茅line heten dus uiteraard vind ik die het mooiste, maar Olivia vind ik zeker en vast ook een hele leuke

3 jaar geleden

Philou klinkt mooi!

3 jaar geleden

Sophie

3 jaar geleden

Qua apartheid sowieso Philou!

3 jaar geleden

Sophie

3 jaar geleden

Philou, leuk en net ff wat aparter!

3 jaar geleden

Philou! Een naam die je niet veel hoort! 馃槏