22 Reacties

3 jaar geleden

Zou de jeans lekker laten hoor! In je kraamweek lekker een joggingbroek of positiebroek, ik liep ook veel in (leuke) pyjamabroeken. Gewoon iets wat lekker zit!

3 jaar geleden

Katoenen kleding ivm zweten!!

3 jaar geleden

Reactie op Mir123

Katoenen kleding ivm zweten!!
Goede tip! Al hoop ik dat het zweten na de bevalling minder is dan nu 😅 heb overigens ook een bevallingsjurkje van bamboo dat na de bevalling nog zou kunnen. Ook heerlijke koele stof

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Goede tip! Al hoop ik dat het zweten na de bevalling minder is dan nu 😅 he ...
Haha, schijnt echt heel erg te zijn juist na bevalling. Hoor van vriendinnen over meerdere keren per dag verkleden omdat je zo zweet 😂

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Goede tip! Al hoop ik dat het zweten na de bevalling minder is dan nu 😅 he ...

3 jaar geleden

😰oh jee haha in dat geval toch nog wat pyjama's erbij bestellen 🤭

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

😰oh jee haha in dat geval toch nog wat pyjama's erbij bestellen 🤭
Haha, ja ik kijk er ook niet naar uit.. En veel beddengoed (moet vaak verschoond worden😫)

3 jaar geleden

Ik heb de eerste tijd nog veel positiekleding gedragen. Met name leggings en jurkjes. (Spijker)broeken vond ik vreselijk zitten 😳)

3 jaar geleden

Korte broekjes met elastische band, nette pyjama broek met t-shirt, zwangerschapbroek en jurken.

3 jaar geleden

Ik droeg veel linnen. Nu ook veel bamboe hemdjes aangeschaft

3 jaar geleden

Ik vond sport of yoga leggings heel fijn zitten, geen speciale zwangerschaps, die leggings rekken vaak vrij goed mee. Omdat je buik ineens leeg is vond ik het prettig daar wat stevigs te hebben! En met een leuk shirtje erop staat het toch leuk en je hebt ze ook in wat dunnere stof voor als het erg warm is. Bovendien helpt het ook om kraamverband of maandverband een beetje op zijn plek te houden! Ik heb voor de komende kraamweek 2 nieuwe gekocht in elk geval!

3 jaar geleden

Ik had gewoon een aantal zwarte leggings van de pri, shirtje erop/vestje oid. De eerste dagen ging ik toch niet uit huis en kon ik snel weer lekker mn bed in. De weken erna nog positie broeken,jurkjes etc tot ik mijn oude kleding weer paste

3 jaar geleden

Ik heb een keizersnede gehad. En heb sport leggings aangehad de eerste tijd. Mijn gewone broeken paste ik meteen weer maar zaten echt niet lekker.

3 jaar geleden

Reactie op Mir123

Haha, schijnt echt heel erg te zijn juist na bevalling. Hoor van vriendinne ...
Jaa je zweet echt heel erg. Ook in de nacht

3 jaar geleden

Ik heb alleen nog maar een luchtig pyjama jurkje aan, gekocht bij de c&a. Je hebt het super warm, en je zweet veel. Broeken/jogging/tregging zitten totaal niet lekker..

3 jaar geleden

Ik heb 2 bevallingsjurkjes die ook ideaal zijn voor de kraamtijd en van only heb ik 2 van die lekkere broeken die een beetje lijken op van dat travel stof. T-shirt erop en klaar. Vorig jaar al gekocht dus weet niet of ze die nu nog hebben?

3 jaar geleden

Ik had de eerste dagen gewoon mijn pyjama aan, en toen ik me weer beter voelde gewoon mijn kleren haha

3 jaar geleden

Ik heb een keizersnee gehad en liep de eerste dagen in het ziekenhuis rond in pyjama jurkjes. Thuis nog kort een zwangerschapsbroek aan gehad maar binnen 1.5 week kon ik mijn oude kleren aan. Nou zit mijn wond onder mijn vetschortje dus geen last van schurende kleding.

3 jaar geleden

Maxi jurk van elastische stof... Droeg ik voor, tijdens en straks ook na zwangerschap. Heb geen positiekleding hoeven kopen en ziet r gekleed/vrouwelijk uit.