22 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er idd 6 in maatje 50 en 8 in maatje 56. De meeste kindjes dragen 56 wat langer en zijn vrij snel uit 50.

3 jaar geleden

Ik heb maar liefst 35 rompertjes maar 50 56 en een stuk of 15 van 62 😝😝🤭🤭 nu heb ik ook wel veel gekregen hoor

3 jaar geleden

Wij hebben er 7 van beide... aangezien ze in het begin ook wat voeding terug geven dus per dag wat vaker wordt omgekleed.

3 jaar geleden

Duidelijk, dank jullie wel! Ik ga lekker shoppen 😏

3 jaar geleden

Ik heb ongeveer 7 a 8 rompers maat 50/56 en 6 setjes kleding maat 56 en 1 setje kleding maat 50. Heb geen kleding maat 62. Weten het geslacht niet. Mis ik iets dan hebben we het zo bij gehaald dacht ik zo.

3 jaar geleden

Reactie op Naans

Ik heb ongeveer 7 a 8 rompers maat 50/56 en 6 setjes kleding maat 56 en 1 s ...
Dat is ook zo! Spannend, een verrassing dus!

3 jaar geleden

Ik heb gewoon die van de Hema gekocht. Maat 50-56. Kunnen ze dus snel en lang aan. Maat 62 hoef je echt nog niet te kopen.

3 jaar geleden

Reactie op Jaimy Weterings

Ik heb gewoon die van de Hema gekocht. Maat 50-56. Kunnen ze dus snel en la ...
Nee, dat komt inderdaad later wel. Heb er al een paar (cadeautjes) en bijkopen is zo gedaan.

3 jaar geleden

Ik heb maar liefst 35 rompertjes maar 50 56 en een stuk of 15 van 62 😝😝🤭 ...
Hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je tekort hebt, haha!

3 jaar geleden

Bij de eerste had ik 8 rompers maat 50, 8 rompers met 56 en 10 rompers maat 62 ( ook een romper voor de opvang). Ik vind 6 rompertjes verdeeld over twee maten wel heel weinig. Ze krijgen iedere dag minstens 1 schone romper aan. Maar rekening in het begin vaak maar op 2

3 jaar geleden

Reactie op Anne373

Bij de eerste had ik 8 rompers maat 50, 8 rompers met 56 en 10 rompers maat ...
Ja, wil ook voorkomen dat we telkens gehaast moeten gaan wassen! Wel het laatste waar ik dan op zit te wachten kan ik me zo voorstellen 😅. Ik haal gewoon een lekker voorraadje. 👌🏻

3 jaar geleden

Hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je tekort hebt, haha!
Nou idd ze hoeft niet in der blote kont hahahah

3 jaar geleden

Ik heb ongeveer 10 rompers maatje 50/56 ik nijg erna om nog wat bij te kopen🙈

3 jaar geleden

Ik heb 16 rompers 50/56 (zowel lange mouwen als korte mouwen) en 62/68 heb ik nog niet geteld maar zijn er ook heel wat 😂 Ook met het oog op dan heeft ze altijd wat aan en kunnen wij zorgeloos rustig wassen 😋😋

3 jaar geleden

Ik heb 24 rompertjes maat 50/56 , maat 62/68 heb ik er 14 ofzo , beter te veel dan te weinig 🙈 dat wat op die lijstjes staat vind ik echt te weinig ! En dat weet ik uit ervaring, dit is mijn 3 de kindje al en rompertjes kun je er geen genoeg van hebben

3 jaar geleden

Reactie op leentje047

Ik heb 24 rompertjes maat 50/56 , maat 62/68 heb ik er 14 ofzo , beter te ...
Dat dacht ik dus ook al! Maar aangezien dit ons eerste kindje is twijfelde ik of ik niet gewoon enorm overdreef, haha. Gelukkig klopt mijn gevoel en kan ik lekker gaan shoppen!

3 jaar geleden

Ik had ongeveer 20 rompertjes zelf gekocht maat 50, 50-56 en 56-62 Ondertussen heb ik van mijn schoonzus 30 rompertjes bijgekregen van haar kindjes, vooral kleinere maatjes omdat haar beide dochtertjes toch echt wel maat 44 gedragen hebben toen ze geboren werden en ze waren zeker niet te vroeg geboren 😃 Ik heb dus maat 44, 44-50, 50, 50-56 en 56-62 Ongeveer van elke maat heb ik 10 rompertjes

3 jaar geleden

Ik heb ook 50/56/62 alles stuk of 5 van. Maar nu komt ie alles zonder mouwtjes want dacht augustus zomer. Dus nu moet ik weer bijhalen. Wacht even de 30wkn echo af zodat ik een beeld krijg hoe groot hij nou is. En dan lange mouwen erbij. Oh en gwn van de zeeman de rompers hoor. Hij is er toch zo uit gegroeid of ze zitten ondergesch* in de was. Daaroverheen kan altijd iets leuks ergens van.

3 jaar geleden

ik heb alle rompers maat 50, 56, en 62 van primark gekocht. ze zijn super goedkoop en ook schattig 😉

3 jaar geleden

Ik heb maat 50 en 56. En heb in 50 6 stuks en in 56 3 stuks rompertjes. En daarbij ook wat onesies, broekjes en truitjes. Ze kan bij ons sowieso een paar dagen vooruit. Ik koop niet teveel. Ik krijg van iedereen het advies dat je tegen die tijd altijd nog naar de winkel kunt mocht je iets nodig hebben. Dan heb je ook een veel beter beeld wat jouw bambini nodig heeft.