31 Reacties

3 jaar geleden

Voor mij voelt de hik anders anders dan de luchtbellen, misschien een scheetje inderdaad of bewegingen in de buik.. voelt alsof er een vis in mn buik zit, misschien bellen blazen 🥰

3 jaar geleden

Heel herkenbaar en een totaal ander gevoel dan dat de baby de hik heeft 😊

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, bij mij was het een teken dat de bevalling was begonnen. Maar had dan ook menstruatie achtige krampen. 😅

3 jaar geleden

Zo voelt het bij mij als ze de hik heeft en nu (ik ben 35 wk) beweegt mijn buik mee.

3 jaar geleden

Goh.. heb dit gevoel ook 2 keer gehad. Aangegeven bij mijn verloskundige en die wist niet wat het kon zijn. Misschien idd het kraken van een gewricht, tis net alsof je een waterballonnetje hoort vallen, zo’n knap haha. Ben nu 35+2 weken, baby beweegt goed dus maak me geen zorgen. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 😊

3 jaar geleden

Dat zijn de darmen en maag, door het bewegen van de baby worden deze organen ook bewogen en kun je soms bubbeltjes horen/voelen

3 jaar geleden

Woensdag controle gehad bij VK ik had er ook last van. Gevraagd en zij gaf ook aan dat dit gewoon je maag/darmen zijn. Doordat de baby er tegenaan ligt te drukken en schoppen kunnen er luchtbellen ontstaan die of knappen in je darm wat dus die knakjes/plopjes geeft of je laat een scheet 😂

3 jaar geleden

Ik heb het ook al een paar weken. Echt een soort knakje heel apart! Bijna iedere dag wel een keer of twee. Maar ze is ook wel heel actief dus misschien heeft dat er mee te maken

3 jaar geleden

Afgelopen nacht had ik dit dus voor het eerst. Voelde het vrij hoog boven mn navel en de VK vanmorgen had ook geen idee

3 jaar geleden

Volgens mij is dat de hik, als je het zo beschrijft...

3 jaar geleden

Stijve hark baby maybe 😂