28 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Eveline08

Ik ben wel benieuwd, waar kolven jullie mee tijdens zwangerschap? Ik kreeg ...
Je kan heel goed met de handen beginnen. Masseren en stimuleren, staan wel filmpjes op YouTube hoe je het moet doen. Is zelfs beter dan gelijk kolfapparaat er op..

3 jaar geleden

Ik ben besloten het niet te gaan doen, a) ik heb maar enkele drupje nu die af en toe lekken, soms dagen niet b) toch beetje eng als het weeën kan opwekken.

3 jaar geleden

Ik ben besloten het niet te gaan doen, a) ik heb maar enkele drupje nu die ...
Je kan ook zeggen ik begin met 40 weken bv als de baby er dan nog niet is, dan mag het komen en stimuleer je wel, maar welke keus je ook maakt, het is goed als jij je er goed bij voelt 👍🏻

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Vandaag heb ik voor het eerst gekolft. Na een paar minuten 5 ml. Had een spuitje van 5 ml dus ben gestopt. Maar had denk ik nog wel wat meer gekund. Weten jullie of er daarin een advies is qua hoeveel ml je maximaal kunt afkolven? Of kun je gewoon zoveel doen als lukt? En hoe groot zijn de spuitjes die jullie hebben? Ik heb een paar van 5 ml en een paar van 10 ml. Alvast bedankt!

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Vandaag heb ik voor het eerst gekolft. Na een paar minuten 5 ...
Ik heb ook die van 5. De ene borst geeft super makkelijk, de ander helemaal niet. 😅 Doe jij het frequent elke dag paar keer of af en toe?

3 jaar geleden

Reactie op Eveline08

Ik heb ook die van 5. De ene borst geeft super makkelijk, de ander helemaal ...
Ik heb ook 1 superboob 🐄 haha. Ik weet niet zo goed qua frequentie, vandaag was dus de 1e keer. Denk dat ik het morgen nog een keer ga doen. En vrijdag heb ik afspraak met de verloskundige, ga aan haar ook even vragen of er daarin een advies is qua frequentie/hoeveelheid

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Vandaag heb ik voor het eerst gekolft. Na een paar minuten 5 ...
Ik zou niet meer dan tot 10ml per keer kolven. Je kan hiervoor altijd een lactatiekundige bellen/mailen.

3 jaar geleden

Reactie op Jerassy

Ik zou niet meer dan tot 10ml per keer kolven. Je kan hiervoor altijd een l ...
Oké dank je! Weet je ook waarom dat is? En ik ga eens kijken naar een lactatiekundige hier in de regio