115 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op AuraK

Onze zoon krijgt pepti, bleek koemelkallergie te hebben. Nu veel rustiger � ...
Wanneer testen ze dat, ze willen niet testen (vaak na de voeding rode vlekjes in gezicht)

3 jaar geleden

Sab simplex, uit Duitsland! Online te bestellen.. ik had t de volgende dag in huis. En pro biotica, hier een top combi!

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Zo zielig en vooral in de avond en nacht uren achter elkaar..hoorde altijd wel mensen om mij heen praten over krampjes bij baby's maar wist niet dat het 3 tot 4 uur kon duren achter elkaar.... nu met sab simplex begonnen sinds een paar dagen. Het lijkt het iets minder overdag maar in de avond en nacht is het weer zover... inflacol hielp niet helaas. Ik heb zelf een intolerantie gehad en aan pepti gezeten toen ik baby was en mijn broertje had zelfs nutrimigen ofzo want hij was erg allergisch voor koemelk. Ik hoop niet dat hij dit ook heeft...

3 jaar geleden

Sab simplex, uit Duitsland! Online te bestellen.. ik had t de volgende dag ...
Ik gebruik ook sab maar wat doet pro biotica precies? Sab helpt deels tot nu toe maar ben wel benieuwd naar prp biotica

3 jaar geleden

Reactie op Mmmh

Wij zijn uiteindelijk overgestapt naar andere voeding tegen krampjes van kr ...
Ik heb ook kruidvat eigen merk de gewoone,maar mijn kleine kan niet poepen en daarom krampjes heel heftig,zal k maar ook eens overstappen

3 jaar geleden

Hoe vaak poepen jullie babys?
Mijne poept niet daarom die krampjes,ik.moet echt stimuleren endan komt er echt droog keuteltjes zeg mssr en het stinkt gemische

3 jaar geleden

In een draagdoek werkt voor onze kleine echt heel goed tegen krampjes!

3 jaar geleden

Bij mijn kleine werkt het alleen om haar in de draagdoek te doen en dan joggend door de kamer. Binnen 2 minuten ligt ze in coma

3 jaar geleden

Woodwards gripe water! Wondermiddel. Je kunt het online bestellen of je hebt een winkel in Den Haag , Amsterdam en Wassenaar waar je het kunt kopen

3 jaar geleden

sab simplex misschien

3 jaar geleden

Reactie op BENDS

Hier precies hetzelfde. Zo zielig en vooral in de avond en nacht uren achte ...
Kunnen we Sab Simplex in Nederland kopen? Ik zie alleen maar online winkel van Deutschland. Ik vraag een vriendin om het te verzenden.

3 jaar geleden

Reactie op BB8

Kunnen we Sab Simplex in Nederland kopen? Ik zie alleen maar online winkel ...
Ik gebruik nu Infacol maar we moeten ons jongentje boeren ongeveer 1uur lang, anders krijgt hij wel krampjes. Met infacol alle bubble moet weg, anders gaan de grote bubbles in de darm en krijgt een baby meer buikrampjes. Dus moet veel geduld hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Nazar86

Mijne poept niet daarom die krampjes,ik.moet echt stimuleren endan komt er ...
Mijn kraamhulp gaf advies om druppeltje olijfolie te doen en verdunnen met water dus beetje eruit doen en dan aanvullen met water ons dochtertje had hier ook last van en nu niet meer en doe dit nu ook niet meer

3 jaar geleden

bronwater gebruiken en sab simplex.

3 jaar geleden

Ik gebruikte ook de infacol, voor mij gevoel werkte t egt voor geen ene meter. Ik ben sab simplex gaan halen, en meteen na 1 dag had me kleine meid al minder krampen nu 1 week verder ze het wel nog krampen maar schreeuwt of huilt t niet meer uit.. ze kreunt alleen even aventoe 5 minutjes thats it.. ik raad je egt aan de sab simplex te halen. Want na 2 weken had ik nog geen resultaat bij de infacol, ze bleef huilen. Maar ieder kindje reageert er natuurlijk anders op, maar zelfs mijn kraamverzorgster zei, dat de beste sab simplex is, en betere werking heeft. ( en van meerdere moeders gehoort ) maar dat is mijn ervaring. 🥰 liefs A

3 jaar geleden

Reactie op A1998

Ik gebruikte ook de infacol, voor mij gevoel werkte t egt voor geen ene met ...
Prima om te horen dat SS werkt voor je meid! Ik heb net een Deutsche vriendin gevraagd om een te sturen. Weet je waar kunnen we in Nederland Sab Simplex kopen?

3 jaar geleden

Sab Simplex 👍

3 jaar geleden

Reactie op Mommy38

Sab Simplex 👍
En een warmtezakje op het buikje, wij hebben de kipkep.

3 jaar geleden

Reactie op BB8

Prima om te horen dat SS werkt voor je meid! Ik heb net een Deutsche vriend ...
Even googelen, het is online te bestellen bij een DA in Hengelo. En je kunt het ook online bestellen bij St Josef Apotheke in Duitsland.

3 jaar geleden

Reactie op BB8

Prima om te horen dat SS werkt voor je meid! Ik heb net een Deutsche vriend ...
Ik heb m zelf gehaald bij de apotheek in duitsland net over de grens.. heb ook van me schoonmoeder gehoord dat zei m destijds , ( dan praat ik wel over 5 jaar terug) bij de DM heeft gehaald in duitsland. Verder weet ik niet als die verkrijgbaar is in nederland.