36 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mareille21

Ik had dit ook precies hetzelfde lynn, mijn gevoel zat zo verkeerde mijn ee ...
Ja ik begrijp je helemaal. Ik voel het nu ook anders maar inderdaad eerst nog even de kat uit de boom kijken nu

4 jaar geleden

Precies. Geen bloed is goed. Ik had het vorige zwangerschap ook. Voelde me opeens zo goed en had opeens echt nergens meer last van met 9 weken. Op vrijdag nog een 'pretecho' laten doen voor de geruststelling :) was gelukkig niets aan de hand. Kwaaltjes komen en gaan.

4 jaar geleden

Ik heb vrijwel geen kwaaltjes. Wel soms gevoelige borsten, een mini krampje en 's ochtends een beetje maagzuur, maar verder.. niks. Dit noem ik niet echt kwaaltjes, want ik heb er geen last van. Voelt wel gek om nergens iets van te merken, aan de ene kant goed maar andere kant denk ik wel van joehoe vruchtje, ben je er nog?

4 jaar geleden

Reactie op Lis17316

Ik heb vrijwel geen kwaaltjes. Wel soms gevoelige borsten, een mini krampje ...
Heb precies hetzelfde! Ene dag voel ik me niet zo goed en heb ik allerlei kwalen en andere dag fit en veel energie. Heel gek. Maar misschien beter dan hele tijd onwel voelen toch

4 jaar geleden

Reactie op Lis17316

Ik heb vrijwel geen kwaaltjes. Wel soms gevoelige borsten, een mini krampje ...
Dit heb ik precies het zelfde, ik ben nu volgens mijn eigen berekening 5 weken zwanger. Heb alleen lichte kraampjes die ik overigens vandaag niet echt heb, verder heb ik nergens last van vind dat ook best spannend! Net of t er niet meer is ? Of dat ik niet meer zwanger ben.

4 jaar geleden

Ik heb eigenlijk alleen last van emotionele uitbarstingen (lees: huilen om niks) waar ik 20 seconden later gelukkig zelf ook om kan lachen. Ik blijf het wel echt enorm koud hebben, wat ik ook doe..

4 jaar geleden

Dit heb ik precies het zelfde, ik ben nu volgens mijn eigen berekening 5 we ...
Herkenbaar ja! Maar ja hopen op het beste! Ergens ook fijn om niet misselijk te zijn:)

4 jaar geleden

Dit heb ik precies het zelfde, ik ben nu volgens mijn eigen berekening 5 we ...
Ja dat gevoel ken ik ik merk dus bijna niks en maak me echt zorgen of alles goed is.. vandaag trouwens gebeld met de verloskundige eerste echo datum staat al gepland

4 jaar geleden

Hier nu iets meer dan 5 weken zwanger, ontzettend onzeker eergister bruin bloed verloren en vandaag bruin bloed en licht roze, erg last van krampen. Woensdag eerste echo ik hoop dat we iets te zien krijgen al ben ik er bang voor........

4 jaar geleden

Ik heb sinds 3 dagen een ontzettend gespannen gevoel in mijn onderbuik. Alsof ik enorm gestresst ben. (Dat ben ik wel eens geweest ivm werk, maar dat is nu helemaal niet aan de hand) Ik weet sinds 2 dagen na het doen van een test dat we een baby creëren. Ook merk ik dat ik er hele gemixte gevoelens over heb. De ene keer ben ik in mijn hoofd al bezig met namen en een kamer, en de andere keer kan ik wel huilen en benauwd het me enorm, waar ik me vervolgens een beetje schuldig om voel.

4 jaar geleden

Ik heb gisteren positief getest, en ben waarschijnlijk 5 weken. Gisteren van alles gevoeld (steekjes, moe, maagzuur) nu alleen nog last van zere borsten... wordt hier ook zo onzeker van 😫😫

4 jaar geleden

Ik heb sinds 3 dagen een ontzettend gespannen gevoel in mijn onderbuik. Als ...
Dit herken ik ook dat gespannen gevoel. Ik heb dit zelf de afgelopen paar dagen ook gehad, ben nu 5+5 weken zwanger. Een kindje is heel spannend en echt niemand, maar dan ook niemand kan je volledig voorbereiden op wat je te wachten staat. Ja het is zwaar, maar ik kan je vertellen dat het ook enorm mooi is en het gevoel wat het je geeft om de kleine dingen die er gebeuren (Je vinger vastpakken, glimlachen is gewoon onbeschrijflijk. Ja je leven gaat veranderen en niet zo'n beetje ook, maar het is ook hoe je er zelf mee om gaat en hoe je er zelf in staat. Laat het over je heen komen ipv de situatie te vechten want dan wordt je er alleen maar minder van en het maakt het alleen maar erger. Geniet van de vele mooie momenten ook tijdens je zwangerschap, want voor je het weet is dit hoofdstuk weer voorbij en ga je het achteraf misschien missen en heb je spijt dat je niet genoeg genoten hebt. Dit geldt ook voor alle fases van je kindje. Ja het is zwaar en het wordt nog veel zwaarder, geloof me, maar echt, de liefde die je voor je kindje gaat voelen is onbeschrijflijk en je doet echt alles voor ze en het is het allemaal waard 😘

4 jaar geleden

Reactie op OnzekereRAM

Hier nu iets meer dan 5 weken zwanger, ontzettend onzeker eergister bruin b ...
Is de echo goed gegaan?

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 7+3 weken en ben sinds een week echt wel misselijk. Moest om de 2u eten hebben of werd terug misselijk. Sinds vanmorgen heb ik dit niet meer. Ben totaal niet meer misselijk. Mijn eerste echo is pas 27 december. Maak me echt wel zorgen. Ben er zelfs slecht gezind van. Heeft iemand dit nog?

4 jaar geleden

Dag. Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik merk totaal niks van mijn zwangerschap, behalve dat ik al een week lang bruine afscheiding heb. Gisteren toch maar een vervroegde echo laten maken. We zagen een kloppend hartje. De verloskundige zei dat het niks hoeft te betekenen als je kwaaltjes hebt. En dat ik er juist blij mee moet zijn. Je moet je dis geen zorgen maken!

4 jaar geleden

Reactie op Ruth1990

Dag. Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik merk totaal niks van mijn zwangersc ...
Oh leuk dat je een goede echo had. Hoop hier ook de 27e. Vind het gewoon zo raar dat ik eerst wel last had en nu ineens niet meer van ene dag op andere.