5 Reacties

2 jaar geleden

Een collega van mij had dit ook.. pijnlijk stuitje. Zij is er mee naar een bekkenfysio gegaan. Haar stuitje was door de bevalling scheef te komen staan. En ja als je er niets aan laat doen dan is de kans zeer aanwezig dat dit bij een volgende zwangerschap pijnlijker zal worden en blijven.

2 jaar geleden

Ik herken mijzelf helemaal in de situatie die jij omschrijft. Eerste weken na m'n bevalling wist ik af en toe niet hoe ik zitten moest. Nu mijn eerste ongesteldheid voorbij is heb ik weer wat minder last maar het blijft niet lekker zitten. Ik heb eind mei een intake bij de bekkenfysio.

2 jaar geleden

Reactie op Marijke Rozema

Een collega van mij had dit ook.. pijnlijk stuitje. Zij is er mee naar een ...
Dit had een collega van mij ook inderdaad, hoe langer je ermee wacht, hoe erger het wordt.. Zeker als je er voor een volgende zwangerschap niks aan laat doen volgens mij. Dus ik zou er wel even naar laten kijken ;)

2 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Dit had een collega van mij ook inderdaad, hoe langer je ermee wacht, hoe e ...
Ik ga niet zo gauw naar de dokter, maar ik ben nu wel overtuigd. Blegh echt geen zin in 馃槖

2 jaar geleden

Ja, ik heb ook heel lang nog last gehad van mijn stuitje. Bij mij stond het ook scheef. Door fysiobehandelingen heb ik er geen last meer van.