69 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Alinda55

Ik heb een filmpje gekeken op babybalance, daar doen ze m dus 2x dubbel. He ...
Ohhh zo bedoel je met 2x dubbel dan is er toch nog steeds een randje open ookal wijst 't puntje naar beneden?

4 jaar geleden

Zo ligt het

4 jaar geleden

En dan ziet het er wel zo uit

4 jaar geleden

We hebben een aerosleep matrasje met een bijpassend hoeslakentje ( met gaatjes ) anders heeft se aerosleep ook geen zin. Daarop lakentje dekentje en hydrofielendoek

VRIEND

4 jaar geleden

Zo hebben wij het gedaan. Er ligt nu wel een hydrofiele doek bij het hoofdstuk.

4 jaar geleden

Het valt mij trouwens op dat ik niet bedbumpers voorbij zie komen. Komt dat doordat dit meer warmte in het bedje houdt en we in de zomer zitten. En het dus meer een winter toevoeging is voor het bedje?

4 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Het valt mij trouwens op dat ik niet bedbumpers voorbij zie komen. Komt dat ...
Bedbumpers worden afgeraden door de kraamzorg. Ze verwijderen die dus ook als je die in het bedje hebt liggen.

4 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Het valt mij trouwens op dat ik niet bedbumpers voorbij zie komen. Komt dat ...
Hier de reden waarom het wordt afgeraden https://www.consumentenbond.nl/veilig-slapen/hoofdbeschermer

4 jaar geleden

Ik heb hem niet opgemaakt 🤦🏼‍♀️ alleen een hoeslaken om het matrasje, de rest laat ik lekker aan de kraamhulp. Heb lakentjes en dekentjes maar ik gebruikte bij de eerste ook heel graag de puckababy piep. Als het warm is heeft ze misschien wel genoeg aan het slaapzakje. Ik vind het ook niet fris als dat beddengoed al zo lang op het bedje ligt 🤣 heb het liever fris uit de kast erop haha

4 jaar geleden

Reactie op SofieP

Ik heb hem niet opgemaakt 🤦🏼‍♀️ alleen een hoeslaken om het matrasje, de ...
Dit is ook mijn plan 👌🏻

4 jaar geleden

Reactie op Alinda55

En dan ziet het er wel zo uit
Moet je een baby bedje niet zo laag mogelijk opmaken? 🙈 deze is wel erg hoog.. hier schuift hij/zij zich zo onder..

4 jaar geleden

Hier het bedje ook nog niet opgemaakt. Komt wel als de kleine er is. Als ik het nu al ga opmaken, wil het toch weer wassen voor ze er in gaat. Knuffels gaan er tegen die tijd uit. Liefs

4 jaar geleden

Reactie op NCLBB

Haha ik weet wie jij bent 😏🙃😉
Hi mvr clb hahahahaha

4 jaar geleden

Reactie op Reneecmx

Moet je een baby bedje niet zo laag mogelijk opmaken? 🙈 deze is wel erg ho ...
Ja, ik had hem wel laag opgemaakt, maar misschien is dit idd nog te hoog. Hij komt ook eerst nog in een wiegje te liggen.

4 jaar geleden

Reactie op Eli891

Even een vraagje tussendoor, maken jullie het bedje nu al op? Ik zat eraan ...
Met dezelfde reden wacht ik nu ook nog even met het opmaken van de wieg.

4 jaar geleden

Ik heb het ledikant nog niet eens in elkaar gezet 😜. Maar dit omdat wij gaan samen slapen dmv een co-sleeper en/of bedsharen 🤗 Maar moet zeggen dat al die opgemaakt ledikantjes er erg leuk uit zien! 🤩

4 jaar geleden

Hier het bedje ook nog niet opgemaakt. Komt wel als de kleine er is. Als ik ...
Wel belangrijk het matras te laten luchten zonder plastic!

4 jaar geleden

Reactie op marjak

Wel belangrijk het matras te laten luchten zonder plastic!
Oo wat super dat je het zegt!!! Ga ik zo direct af halen😊 Ik dacht laat hem erom tegen de stof🙈 Dank je wel!!! Liefs

4 jaar geleden

Lakentjes kwamen binnen dus even kijken hoe het eruit zag. Gaat nu de was in. Vind t wel cute

4 jaar geleden

Ledikant is klaar, maar meer voor de show. Gaat toch eerst in wiegje bij ons op de kamer :)