Hoi dames, vraagje: eind augustus uitgerekend, dus waarschijnlijk warm in die periode. Hoe gaan jullie of hebben jullie het de ledikant opgemaakt? Welke dekentje en lakens gebruiken jullie? Ik wordt niet wijs uit internet wat ik nou precies nodig heb
We hebben een aerosleep matrasje met een bijpassend hoeslakentje ( met gaatjes ) anders heeft se aerosleep ook geen zin. Daarop lakentje dekentje en hydrofielendoek
Het valt mij trouwens op dat ik niet bedbumpers voorbij zie komen. Komt dat doordat dit meer warmte in het bedje houdt en we in de zomer zitten. En het dus meer een winter toevoeging is voor het bedje?
Ik heb hem niet opgemaakt 🤦🏼♀️ alleen een hoeslaken om het matrasje, de rest laat ik lekker aan de kraamhulp. Heb lakentjes en dekentjes maar ik gebruikte bij de eerste ook heel graag de puckababy piep. Als het warm is heeft ze misschien wel genoeg aan het slaapzakje. Ik vind het ook niet fris als dat beddengoed al zo lang op het bedje ligt 🤣 heb het liever fris uit de kast erop haha
Hier het bedje ook nog niet opgemaakt. Komt wel als de kleine er is. Als ik het nu al ga opmaken, wil het toch weer wassen voor ze er in gaat.
Knuffels gaan er tegen die tijd uit. Liefs
Ik heb het ledikant nog niet eens in elkaar gezet 😜. Maar dit omdat wij gaan samen slapen dmv een co-sleeper en/of bedsharen 🤗
Maar moet zeggen dat al die opgemaakt ledikantjes er erg leuk uit zien! 🤩