41 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Suuzzz

Ja dit deel ik helemaal met je... zelf tot bevredigen kan ik mij niet zette ...
Haha bij mij moet hij er vaak ook om vragen hoor 🤣

3 jaar geleden

Geen zin meer in... sinds ik zwanger ben no more sex. Ben bijna 30 weken.

3 jaar geleden

Fijn dat het thema aangezwengeld wordt.. had ik wel ff nodig.. ben nu 32 weken zwanger, weinig klachten gehad gedurende de gehele zwangerschap. Mijn libido is ongeveer het zelfde of ietsje meer, ik doe dan ook aan zelfverdediging maar het is een tijdelijke oplossing.., ben ook nieuwsgierig en zin om me met mijn partner, toekomstige papa van ons meisje, op seksuele gebied te verbinden, dat lijkt me speciaal en tegelijk opwindend.. Maar hoe hoog hij zijn libido eerst had, meer dan mij, issie nu nergens te vinden.. best wel teleurstellend, voor beiden want hij herkent zich zelf ook niet tijdens onze zwangerschap.. de eerste 2 a 3 maanden wel nog wat gesext.. Maar daarna niks.. hij zegt dat het de zorgen rondom de zwangerschap gaat, hij wil niet dat het mis gaat.. Helemaal met de corona crisis en weg vallen van werk, veel onzekerheden wat hij lastig vond.. ik probeer het te relativeren en mijn emoties niet te veel te beïnvloeden, we gaan er van uit dat na de geboorte alles weer wat op gang komt.. want ik mis die manier van verbinden wel.. hoewel knuffel wel helpen.. komt allemaal wel weer goed❣

3 jaar geleden

Reactie op Shanti-Roma

Geen zin meer in... sinds ik zwanger ben no more sex. Ben bijna 30 weken.
Ik dacht dat ik een van de enige was.. vreselijk maar echt geeen zin Voel me een walrus en toch meer zweten/geuren Nee voor mij echt niet 😔

3 jaar geleden

Het 1e en 2e trimester was mijn libido ook echt verdwenen!! Had gewoon echt geen zin, maar deed af en toe mij vriend een plezier. 1e trimester ook heel misselijk geweest.. Maar eenmaal in het 3e trimester is de zin dubbel teruggekeerd en voelt nog extra fijn ook. Alsof er opeens een knopje is omgegaan.

3 jaar geleden

Oh echt geen zin in.. we hebben t geprobeerd maar me vriend vind t zelf niet echt fijn zo. Dan maar hand werk hè HAHAHAHAH

3 jaar geleden

Elke dag, liefst meerdere keren per dag.. 🤣 Het is beter dan ooit.. i looove it. Echter wel een ding, ‘s avonds wil ik niet meer. Dan wil ik echt alleen slapen.. Zodra mijn ogen open zijn is het een ander verhaal 😃 mijn man die vind het juist ‘s ochtends minder fijn maar doet wel altijd mee om 4 uur of 7 uur maakt hem niks uit 😝

3 jaar geleden

Elke dag, liefst meerdere keren per dag.. 🤣 Het is beter dan ooit.. i loo ...
Same here 😁

3 jaar geleden

Met mn vorige 2 zwangerschappen was ik echt horny. Maar moet er nu echt niet aan denken, bah. Terwijl ik me normaal echt een kim Holland voel hoor. Nu voel ik me meer een Catharine keyl. Geen polonaise aan mn lijf. Hij wacht maar lekker. En het wordt een keizersnede, dus dat wordt nog langer wachten. Sorry not sorry

3 jaar geleden

Oh ik mis het zo, mag al meer dan een maand geen seks meer hebben wegens kans op vroeggeboorte... vroeger was het iedere avond en plots niets meer. Beiden hebben we het er wel wat moeilijk mee. Nuja alles voor de kleine he. Nu toch al 33 weken gehaald!

3 jaar geleden

Ik heb ook al geen libido meer sinds week 6 denk ik. Vind het voor mijn vriend heel erg naar, hij wil zo graag maar zogauw ik het voor hem probeer wil ik het liefst janken en in een hoekje kruipen😫 dus hier gebeurt het ook niet meer.. nu 31 weken

3 jaar geleden

Reactie op nvsbo

Ik heb ook al geen libido meer sinds week 6 denk ik. Vind het voor mijn vri ...
Ja voelt ergens heel rot he. Vaker gesprekken over gehad, maar mijn vriend is er echt oké mee. Hoe staat jouw vriend hierin? Hopelijk ook wel begripvol! 🌺

3 jaar geleden

hou op schei uit. No way José

3 jaar geleden

Mijn libido is juist erg hoog, meer dan normaal zelfs, mijn vriend vindt het uiteraard prima 😂 alleen zijn de meeste standjes niet fijn meer door die dikke buik en sindskort na een orgasme last van harde buiken, dat maakt dan wel weer dat ik er tegen op begin te zien, jammer, want na mijn vorige bevalling duurde het heel lang voordat het allemaal weer normaal ging. Ik gaf borstvoeding en mijn vriend mocht nog niet eens naar mijn borsten kijken, laat staan aanraken 😂 en na weken herstel down under vond ik het allemaal nog best lang duren voordat het allemaal weer pijnloos ging, daardoor had ik er weinig pret in in ieder geval en tel daar dan nog de slapeloze nachten en vermoeidheid bij op.. kortom weinig seks hoor de eerste 2 jaar na bevalling 🙈 ik kijk daar dan ook echt nog niet naar uit dit keer! Maar wie weet valt het nu allemaal mee! Voor nu dan toch maar genieten van wat nog wel lukt en even rust nemen na de seks 😁

3 jaar geleden

Hier 30 weken zwanger sinds 3 weken mag ik geen seks, ook al is de zin er wel af en toe, en dit zal zo blijven tot de bevalling of toch tot het veiliger is voor de baby. Eerste weken geen zin gehad, daarna ineens heel veel zin, en nu momenten wel momenten geen behoefte ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Mary83

Ja voelt ergens heel rot he. Vaker gesprekken over gehad, maar mijn vriend ...
Hij begrijpt mij wel gelukkig, en heb hem ook gezegd dat als hij er echt zin aan heeft hij best zelf er een slinger aan kan geven, ookal ben ik erbij of in een andere kamer😂 klinkt zo maf maar goed hij moet het ook kwijt kunnen en dat snap ik ook goed. Hopelijk kan ik er nog wat verandering in brengen voor de kleine er is, want daarna zal het de eerste tijd ook niet kunnen/of uberhaupt gebeuren, mijzelf kennende 😉

3 jaar geleden

Reactie op Mila Love

Hier 30 weken zwanger sinds 3 weken mag ik geen seks, ook al is de zin er w ...
Wat is de reden dat je geen seks meer mag hebben?

3 jaar geleden

Reactie op Mary83

Wat is de reden dat je geen seks meer mag hebben?
Kans op vroeggeboorte 😔 verkorte baarmoederhals

3 jaar geleden

Reactie op Mila Love

Kans op vroeggeboorte 😔 verkorte baarmoederhals
Wat naar! Hoe zijn ze daar achter gekomen?

3 jaar geleden

Reactie op Mary83

Wat naar! Hoe zijn ze daar achter gekomen?
Mijn dochtertje (nu 2,5j) is op 36 weken gekomen, daarmee hebben ze gezegd dat ze bij deze zwangerschap mij extra in de gaten wouden houden, en op 27 weken inwendig echo gehad om zeker te zijn dat alles in orde was (ik heb zelf veel last van harde buiken ook) zo hebben ze het eigenlijk gezien. Tis enkel met een inwendig echo dat ze het kunnen zien denk ik 🙄... vanaf toen mag ik om de 2 weken naar de gyn om te zien of het nog verkort. Voorlopig moet ik rustig aan doen 😣