8 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde hoor. Chronisch moe! Ik ga vaak om 21.00 naar bed. Heb de slaap echt nodig. Denk dat het bij het ontzwangeren hoort en natuurlijk bij het moederschap!

3 jaar geleden

Hier ook ontzettend moe hoor ....alle stress komt er nu uit ....dus gewoon je rust pakken en lekker naar bed gaan als je wilt ...lig ook regelmatig om 20uur op de bank te pitten haha

3 jaar geleden

Hier ook herkenbaar. Als ik niet naar bed ga, val ik in de bank in slaap 😂 zeker na een werkweek erg moe. Zal er wel gewoon bij horen vrees ik, maar heb ook wel zin in meer energie 😃

3 jaar geleden

Hallo lieve mama’s wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben 😅. Ik ben ook zo moe en dat geeft ook de nodige irritatie bij mijn man. Hij werkt en ik blijf thuis bij mijn lieve meisje, hij denkt dat ik heel de dag niks doe en snapt dan ook niet dat ik moe ben 😕. Maar ik ben ook echt om 21:00 al helemaal gesloopt. Daar komt ook nog eens bij kijken dat ik al een week elke avond van 19:00 tot 22:00 ongeveer bezig ben met mijn dochter in slaap te krijgen. Ze valt wel in slaap, maar wordt steeds helemaal overstuur wakker, hoop dat dit een fase is 😓. Ohw fijne Moederdag moeders! ❤️

3 jaar geleden

Reactie op MommyChey

Hallo lieve mama’s wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben 😅. Ik ben ...
Dit hadden wij met luca ook ontzettend...nadat we hadden afgebouwd met de medicijnen tegen zn reflux, is de onrust er weer ingeslopen ..ene avond ging het wel goed en de andere avond ook weer 2 uur bezig geweest ...hij lag continu te trappelen met zn benen ...tot we vd week weer beetje medicijnen gaven en nu slaap ie binnen 5 a 10 min ...en is veel rustiger..of het toeval is of niet geen idee, maar vind het veel prettiger nu ...7uur liggen de 2 kods op bed ...heerlijk...

3 jaar geleden

Dit hadden wij met luca ook ontzettend...nadat we hadden afgebouwd met de m ...
Hoihoi, mijn dochter heeft ook reflux. Het is gelukkig wel al een stuk minder, ze spuugt niet heel vaak meer, maar heeft het nog wel vaak zuur. Soms denk ik ook dat ze daar toch meer last van heeft dan wij denken en soms denk ik dat het een beetje verlatingsangst is 🤷🏼‍♀️ Fijn dat de medicijnen werken bij je zoontje en dat hij zo meer rust krijgt.

3 jaar geleden

Hoi, ik had dat toen onze dochter 8 maanden was! Toen deed ik echt dutjes mee omdat ik het nodig had. Nu is dat weer voorbij 😁

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Helpt om te weten dat het niet enkel met mij is. Ik wens iedereen een fijne moederdag en bakken vol energie! ♥️