88 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de matrasbeschermer voor de baby in mijn bed gelegd onder het hoeslaken op bil hoogte en daarover een celstofmatje (uit het kraampakket) Blijft prima liggen en als het goed is blijft mijn bed zo ook droog als mijn vliezen breken maar is het niet helemaal zweterig in mijn hele bed.

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Heb je goeie link?
Ik heb de waterdichte molton van de hema gekocht. Je hebt 2 varianten. Één met elastieken banden en één als hoeslaken-idee. Ligt er nu een week op, maar merk er niets van😊 https://www.hema.nl/wonen-slapen/slapen/molton/molton-hoeslaken---waterdicht-plateau-wit-1000013969.html

3 jaar geleden

Heb hem er gister opgelegd ben nu 37 + 2! Maar slaapt echt niet fijn nee... Heel veel zweten en ademt totaal niet!!

3 jaar geleden

Wij hebben ook waterdichte matras beschermers van IKEA, ligt prima! Bovendien lijkt het alsof mijn vriend nu opeens veel minder last heeft van huisstofmijt! Dus misschien houden we ze maar erop!

3 jaar geleden

Reactie op Sokkie

Ik heb de matrasbeschermer voor de baby in mijn bed gelegd onder het hoesla ...
Goed idee! Want heb het zonder hele matrasbeschermer al zo warm. Met een die de hele matras bedekt heb ik het gevoel dat ik in een plasje van mn eigen zweet lig 😣😖. Nu bijna 38 weken, dus moet ook wel echt matras gaan beschermen nu 🙃

3 jaar geleden

Bij de HEMA een waterdichte molton gekocht, op aanraden van de kraamzorg. Het matrasje dat je krijgt vanuit je kraampakket schijnt snel te scheuren en idd niet ademend te zijn.

3 jaar geleden

Gister 35 weekjes zwanger, wij hebben 2 losse matrassen, dus heb de matrasbeschermer van de Action in bed liggen, kost rond de €6 dacht ik. Door de elastieken in de hoek kan je ze om het matras doen. Blijft goed liggen en is niet warm. Deze ligt al 2 weken in bed, want je weet maar nooit 🙈

3 jaar geleden

Ik ben nu 37 weken en heb de beschermer neergelegd. Ik wordt elke nacht bezweet wakker terwijl ik het niet eens zo warm heb en het matrasje maakt geluid wanneer je omdraaid. Ik ben er ook echt geen fan van....

3 jaar geleden

Goed idee! Want heb het zonder hele matrasbeschermer al zo warm. Met een di ...
Een handdoek tussen de matras beschermer en hoeslaken doet bij mij echt wonderen. Zweet veel minder

3 jaar geleden

Reactie op ManonMG

Een handdoek tussen de matras beschermer en hoeslaken doet bij mij echt won ...
Oe ook een goeie, dankjewel. In ga vandaag maar eens aan de slag ermee:)

3 jaar geleden

Reactie op Assepoester-8

Gister 35 weekjes zwanger, wij hebben 2 losse matrassen, dus heb de matrasb ...
Jaaa die heb ik ook, die van de action. Merk je niks van.

3 jaar geleden

Wij hebben met 35 weken waterdichte molton erop gedaan. Vond het eerst verschrikkelijk liggen (alsof je op plastic ligt) maar bij ons hielp het om een extra (gewone) erover heen te leggen en daarna een hoeslaken. Slaap nu weer prima ;)

3 jaar geleden

Wij hebben op aanraden van de kraamzorg waterdichte matras beschermer van de Ikea, rond de 15€!

3 jaar geleden

Bij leen bakker een waterafstotende molton gekocht daar overheen gewoon een normale, echt ik lig héérlijk. Niet heet, geen gekraak,

3 jaar geleden

Welke hebben jullie precies van Ikea? Ik ben nu 38 weken en heb er nog steeds niks op liggen. Die ene die ik bij ikea had gezien was niet op voorraad. HELP!

3 jaar geleden

Wij hebben die van de Ikea, zeer tevreden mee

3 jaar geleden

Hier ook die van een IKEA Peuterbed onder me hoeslaken ligt die top!

3 jaar geleden

Wij hebben ook matras beschermer van de Ikea, niet duur en top het kraakt niet

3 jaar geleden

Reactie op NCLBB

Welke hebben jullie precies van Ikea? Ik ben nu 38 weken en heb er nog st ...