56 Reacties

4 jaar geleden

Mijn vriend is ook zo'n lieverd! Elke avond mijn buik strelen of als ik de hele dag weg ben geweest. Drinken/eten voor me pakken als ik na een lange dag werken eindelijk op de bank lig. Hij gaat mee naar alle afspraken bij de verloskundige. Hij leest samen met mij alle week updates van verschillende apps. Nja en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik ben knettergek op die jongen ❤

4 jaar geleden

So lief ♡ De mijne, helpt mij meer en meer in huishouden. Dat deed hij al maar nu heb ik het idee dat ik niets meer doe. Heerlijk, was ik maar altijd zwanger 😁. Hij beschermt mij soms zelfs voor mijn eigen gedrag. Dan wil ik zelf weer heel veel doen en regelen soms zelfs dragen. Dan grijpt ie gelijk in;"schat moet je dat wel doen nu?". Daarnaast neemt hij bijna iedere dag een kleinigheidje mee om mij te verrassen. Ben benieuwd tot wanneer hij dat volhoudt. Dat ik gepast en ongepast in slaap val moet hij aan wennen, want ik mis altijd een deel van de serie die we samen kijken. Maar daar kan hij dan ook wel om lachen. Eerlijk gezegd heb ik nog geen last van emotionele schommelingen en gaat alles nog gemoedelijk. Maar ik benoem wel dat dit tijdelijk kan zijn en hij het heel zwaar gaat krijgen 😁😅

4 jaar geleden

Ik ben nu 11+1, en volslank. Elke avond legt m’n vriend z’n hand op m’n buik voor dat we in slaap vallen. Ik: ah joh das nu alleen maar vet 😂 Hij: nee daar groeit een aliën/dwerg/smurf 😂😂😂 Of die keer dat hij om 08:15 naar de supermarkt ging omdat ik zooooon trek had in Split ijsjes

4 jaar geleden

Wat een mooi onderwerp! Mijn man en ik waren voor de kerst een week op vakantie toen hij op de heenvlucht benauwd werd en bijna flauw viel van pijn op de borst. Eenmaal terug thuis bleek hij een spontane klaplong te hebben. Ik was toen nog geen 6 weken zwanger. Op kerstavond zou ik mijn eerste echo hebben in verband met bloedverlies. Mijn man lag in het ziekenhuis met een drain en kon er niet bij zijn. De echo was in orde. Het hartje klopte. Ik zou mijn man daarna bezoeken. Van te voren had ik vast een berichtje gestuurt dat alles in orde was. Dat wilde hij want dan kon hij alvast op z'n kamer tranen van geluk laten voor mijn moeder en ik zouden arriveren. Toen we de ontvangsthal binnen liepen kwam hij al sloffend en snikkend op mij af. Toen hij mij omhelsde besloeg mijn bril. Na 9 maanden proberen was het ons nu toch echt gelukt. Ondanks alles waren en zijn we dolblij.

4 jaar geleden

Ohhh dit komt zo bekend voor! Mijn vriend heeft de 'zwangerhap'-app gedownload zodat hij precies kan zien wat hij best wel en niet op tafel tovert 's avonds!😍 (is trouwens echt een goede app mocht je precies willen weten wat voor dingen je wel en niet mag eten)

4 jaar geleden

Wat een superlieve man heb je! Ik ben ook zeer tevreden hoor, kopjes thee, lekker ontbijtje, en wat extra's in huis doen👍🏻Naar zwemles, boodschapjes doen zodat ik even mijn rust kan pakken.. want jongens wat ben ik muu.. #wanneerkrijgikweerwatmeerenergie😪

4 jaar geleden

Ik heb ook zo'n lieve man! Hij slaapt al 2 weken bij onze zoon op de kamer, omdat ik van elke beweging in bed weer last krijg van de misselijkheid. Verder doet hij eigenlijk alles wat ik van m vraag, zonder te zuchten.

4 jaar geleden

Reactie op Noia

Wat een mooi onderwerp! Mijn man en ik waren voor de kerst een week op vaka ...
Hormonen... Maar gelijk huilen om je verhaal! Wat mooi ❤️

4 jaar geleden

Leuke topic. Mijn partner brengt mij iedere ochtend een kopje gemberthee voor mijn misselijkheid en ontbijt naar keuze. Vraagt als hij aan het werk is of het met me gaat. Als hij mij op de bank ziet slapen dekt hij me toe en zit hij naast me zet mijn hoofd op zijn benen en wrijft over mijn buikje. Hij doet het huishouden kookt iedere ochtend voordat hij naar het werk gaat. Gaat mee naar de verloskundige afspraken. Houdt mijn overige afspraken bij want ik vergeet ze soms. Soms denk ik gossie wat doe je veel zeg maar ik kan het zelf niet meer. Dus ben hem dankbaar!!!!!

4 jaar geleden

Reactie op SamvanW

Ohhh dit komt zo bekend voor! Mijn vriend heeft de 'zwangerhap'-app gedownl ...
Ik heb de app inderdaad ook; sta ik weer in de winkel " even kijken of ik daar zin in heb" 😂😂 Boodschappen duurt ineens 10 minuten langer, maar meneer wacht wel 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Kopjes thee, mee naar alle echo’s en belangrijke controles, kruikje maken, geduld met mijn hormonale reacties 😂, ga zo maar verder.

4 jaar geleden

Reactie op Noia

Wat een mooi onderwerp! Mijn man en ik waren voor de kerst een week op vaka ...
Wat een ontzettend lief verhaal en wat een vervelende tijd hebben jullie gelijk achter de rug. Dat het alleen maar weer beter mag worden 💞💞

4 jaar geleden

De emmers vol kots leeggooien en schoonspoelen. 🤢😘 Ons verwennen met heel veel liefde,knuffels en kusjes. Hij wil alles voor ons doen. Ontbijt maken, boodschappen halen & denken om de mama-pil en deze in neem. Mijn wereld man haar of zijn wereld papa. We love 💙❤️

4 jaar geleden

Reactie op IlseJustin

Ik ben nu 11+1, en volslank. Elke avond legt m’n vriend z’n hand op m’n bui ...
Whahahhaah is nu alleen nog maar vet heb hier ook aardig wat vet

4 jaar geleden

Haha, dit is vooral geen topic dat je moet lezen als je niet zo'n vriend hebt die allemaal lieve dingen voor je doet 😂 Jullie boffen maar meiden. Geniet ervan!

4 jaar geleden

Hij ruimt mijn kotsbakken steeds leeg, ookal moet hij zelf ook bijna overgeven als hij dat doet 🤣 Daarentegen is het ook vaste prik daar als ik van werk thuis kom eerst even boven de wc moet hangen om wat slijm over te geven, meneer gaat dan wel lekker even poepen vlak voordat ik thuis kom, dan maar de wasbak gebruiken 😋

4 jaar geleden

Reactie op Risje

Haha, dit is vooral geen topic dat je moet lezen als je niet zo'n vriend he ...
Hahaha ik zit dit ook te lezen en vraag me af of ik mijn vriend bij een van jullie in de leerschool kan doen..😅🤣..

4 jaar geleden

Reactie op Risje

Haha, dit is vooral geen topic dat je moet lezen als je niet zo'n vriend he ...
Of juist aan jouw vriend laten lezen haha. Het is fijn als de partner mee denkt maar ieder persoon is anders. Als jij maar duidelijk blijft aangeven wat je nodig hebt :).

4 jaar geleden

Mijn partner doet ook heel veel voor me en is super lief heb ook stuit en buikpijn en hij poetst dan extra zodat ik het niet hoef te doen. Ook ben ik nu met 9.1 al super onzeker over mijn lichaam en gewicht. Nou heb ik me in de eerste weken wat laten gaan met als gevolg 3 kilo erbij (en kan slecht naar de wc) hij zegt steeds dat het erbij hoort en ik prachtig ben. Nu het zelf nog zien..

4 jaar geleden

Hihi zo leuk om te lezen! Hier zijn het ook de kleine dingetjes. Af en toe wat te drinken pakken of iets te eten, ook als ik er om vraag. Vandaag even creatief bezig geweest aan de eettafel met wat carnavalskleding en dan ook gewoon drinken onder mn neus duwen zo van: je moet wel goed drinken, anders word je misselijk. Hihi. Gisteren even samen wezen douchen omdat ik me ontzettend beroerd voelde, en met dat ik bijna out ging, heeft hij me op mijn kont gezet en bij laten komen met de douchedeur open. Heel lief over mn rug wrijven en vragen gaat het weer schatje? 🤭