56 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lovelle

Whahahhaah is nu alleen nog maar vet heb hier ook aardig wat vet
😂😂😂body positivity hahahah❤️

4 jaar geleden

Zo leuk jullie verhalen hahaha! Mijn vriend snapt er nog niet zoveel van maar hij heeft nu wel naar me geluisterd dat ik de geur van koken niet aan kan dus hij heeft de taak van koken op zich genomen en nog begrijpt hij het niet dat ik misselijk word als hij aan me vraagt: wat wil je eten? Hahaha. Hopelijk veranderd t zodra er echt een buikje begint te komen en we naar onze eerste echo zijn geweest. In de ochtend zet hij wel een kopje thee klaar maar dat deed hij voorheen ook al dus dat is niks nieuws. Nee mijne die begrijpt het nog niet helemaal. Maar komt wel...

4 jaar geleden

Nou mijn vriend snapt er niks van en zegt gewoon dat ik me aanstel en dit expres doe om dat ik volgens hem lui ben, (voorheen was ik super energiek) nu geen eens power om te gaan douchen of wat dan ook, maarja mannen.....sommige zijn heel zorgzaam en sommige zijn erg egoïstisch 😐

4 jaar geleden

Reactie op Toekomstigemama

Nou mijn vriend snapt er niks van en zegt gewoon dat ik me aanstel en dit e ...
Ik snap je volledig. Mijne heeft t ook. Daarom hoop ik snel op een buikje zodat ik hem een tik tegen z’n hoofd kan geven op t moment dat hij een boodschappentas in m’n handen duwt hahaha

4 jaar geleden

Ik snap je volledig. Mijne heeft t ook. Daarom hoop ik snel op een buikje z ...
Ik heb al een klein buikje ben nu 11 weken precies maar ja wat kan je doen, hij begrijpt gewoon niet dat een zwangere vrouw anders is dan een vrouw die niet zwanger is

4 jaar geleden

Ahh 😍😍 Nou gisteravond om 8 uur had ik opeens zin in koude fanta en wat doet meneer lopen naar de winkel en haalt een fles koude fanta voor me op en heeft voor zichzelf niets gehaald. Puur omdat ik het wou smelt smelt 😍

4 jaar geleden

Reactie op Mka61

Ahh 😍😍 Nou gisteravond om 8 uur had ik opeens zin in koude fanta en wat d ...
Aaaaaah dit is zo mega lieehieeeef!!

4 jaar geleden

De mijne is ook zo lief, kookt elke dag, hangen samen de was op en dergelijke. Ook vindt hij het nooit een probleem om op de logeerkamer te slapen omdat ik slecht slaap en vaak wakker wordt van bewegingen en geluid. En ik, mede door mijn hormonen, zit soms te huilen omdat ik het allemaal zelf wil doen.

4 jaar geleden

Hij is vreselijk lief. Zit mij soms aan te staren en vraagt zich dan af of ik nog wat nodig heb. Laat mij op de bank liggen / hangen. Ik hoef maar naar de waterkoker te kijken of thee is al onderweg. Ze zijn toch bijzonder die mannen 🥰

4 jaar geleden

Helaas snapt die van mij er ook nog niet veel van, wat bij mij erg irriteert. Ik reageer dan weer boos (hormonen) omdat je gewoon hoopt dat je begrepen word en helemaal nu... hoop zo dat dit punt nog wel komt dat hij het begrijpt en inderdaad misschien moet je een dikke buik hebben voordat sommige mannen het eindelijk snappen dat je je anders voelt dan normaal #staypositive #goodvibesonly #mommypower

4 jaar geleden

Mijn vriend haalde laatst een appelmoesje voor me op bed omdat ik misselijk was, dat soort kleine dingetjes. En kookt iedere avond super gezond en gevarieerd voor me. Hij maakt de kattenbak schoon zonder te zeuren vanaf het moment dat we al gingen proberen om een kindje te krijgen. En vraagt soms hoe het gaat of zegt bezorgd dat ik niet een te warm bad moet nemen. Maar verder doen we beiden niet al te gek. Ik voel me niet ziek ofzo nu ik zwanger ben, kan alles nog en als ik me niet goed voel wil ik er ook niet teveel over klagen, maar ik benoem het wel zodat hij weet wat ik voel en er evt rekening mee kan houden.

4 jaar geleden

Ook wel een goed om bij stil te staan idd, die mannen hebben wat te voortduren nu. En nu ik er zo over na denk heb ik echt ongelofelijk weinig te klagen❤️. Hij vraagt ( bij elk eetmoment ) wat ik wil eten en drinken en maakt het dan ook, en als het niet in huis is het per direct halen bij de supermarkt. Want wat ik de ene dag heerlijk vind hoef ik de volgende dag niks van te weten. In het huishouden hoef ik praktisch niks te doen, al kan ik het niet laten met mijn ocd trekjes 🙈 Ik word anytime full body ingesmeerd wanneer ik last heb van zwangerschapsjeuk ( echt om gek van te worden 😭 ) Elke echo en/of controle moment zorgt hij dat hij vrij is en mee kan. Emm eigenlijk kan ik niks bedenken wat ik niet aan hem kan vragen of wat hij niet voor ‘ons’ overheeft. Ik prijs mijzelf gelukkig 🙈☺️

4 jaar geleden

Oh wauw, Ben ik de enige die hier niks van moet hebben. Ben zwanger, niet terminaal 😒 Ja zal wel mijn hormonen weer zijn.

4 jaar geleden

Oh wauw, Ben ik de enige die hier niks van moet hebben. Ben zwanger, niet ...
Ik ook hoor. Mijn vriend doet ook van alles en ik weet, het is goed bedoeld. Maar ik raak gefrustreerd omdat ik het nu allemaal nog zelf kan.

4 jaar geleden

Sinds ik zwanger ben zit ik in de beschermbubbel. Ik mag niks meer tillen en hij kijkt me streng aan als ik de krat met was van boven naar beneden sjouw om op te vouwen. Hij houdt mijn haren vast als ik boven de wc hang ook al kan hij absoluut niet tegen die situatie. Hij koopt lieve jurkjes voor de kleine om mij gewoon aan het huilen te krijgen wat uiteraard lukt. Hij doet echt zoveel. Wrijft mijn buik en zegt dat ik prachtig al voel ik mij een walvis ook al is nog bijna niks te zien. En donderdag wilde ik uit eten omdat dat over een tijdje niet meer zo spontaan kan. Dus ik had me opgedirkt en beneden moest ik op de bank zitten ogen dicht.... kreeg ik een schoot vol kadootjes. Hij had de halve prenatal leeg gekocht. Ik wilde dat weekend naar de prenatal om een zwangerschapsbh te halen, want mijn huidige bhs deden zo'n pijn. Meneer had de duurste en uitgebreidste variant gehaald. En een boek voor aanstaande moeder die de eerste keer zwanger zijn een scheurkalender en een lamp van een eenhoorn voor op de baby kamer zodat mijn beste vriendin die nu op sterven ligt en dol op eenhoorns is altijd bij ons en de baby kan zijn. Kortom weer tranen met tuiten hoe blij ik met mijn kerel ben. Hij luistert en troost en zegt dat het allemaal goed komt als ik weer onzeker ben of last van de zwangerschapskwalen. Een echte topper!

4 jaar geleden

Jeetje waar hebben jullie die mannen gevonden? Jullie boffen maar. Krijg hier te horen van welke man gaat er nu standaard mee naar elke echo? Mag daar blij mee zijn, dat zijn er ook weinig. Verder alleen maar in de klinsch want ik ben chagrijnig en niet te genieten.

4 jaar geleden

Mijn vriend is ook super lief aan het doen. Toen we er achter waren gekomen kwam hij de volgende dag aan met chocolade en fruit en hij haalt sinaasappelsap. Ik mag niets meer van hem tillen😅 Hij pakt vaak drinken voor me en als ik het koud heb, maakt hij een kruik voor me. Ook heeft hij voor kerst een soort opblaasbad voor me gekocht , omdat wij geen bad hebben, maar ik dat wel echt heerlijk vind 🥰 Verder neemt hij altijd mijn bezorgdheid weg over de zwangerschap en we slapen ook steeds vaker in elkaars armen. En hij zegt ook echt vaak dat hij mij nu nog aantrekkelijker vind 😅 ik zie het niet, maar dat is natuurlijk wel fijn om te horen. ❤

4 jaar geleden

Hij gaat standaard mee. Maar krijg dus als opmerking dat ik daar blij mee mag zijn, hij denkt dat er maar weinig mannen zijn die dat dus doen

4 jaar geleden

Mijn man vind het niet eerlijk dat ik hem afentoe pest.... Omdat wij met zijn 2e zijn😋 En zoals een echte man het zou doen, hij doet pas iets als ik het vraag, ik ben niet ziek of van porselein

4 jaar geleden

Mijn vriend is hartstikke lief voor me en als ik mij niet lekker voel is hij extra lief en oplettend.. hij neemt de tijd om mijn angsten en onzekerheden te bespreken en proberen weg te nemen, maar geeft me soms ook wel een schop onder m’n kont als ik te lang door ga... Er is eigenlijk niet zoveel veranderd :)