56 Reacties

4 jaar geleden

Mijn vriend is ook zo lief en zorgzaam! Iedere avond krijg ik een voet massage, hij laat de hond 9 van de 10 keer uit omdat ik gewoon te moe ben. (Vooral s avonds) Hij kookt, doet het meeste in het huishouden en brengt continu drinken. Ik ben op het moment vooral de hele dag moe, en slaap dus ook erg veel. Wanneer ik wel wakker ben/ energie heb doe ik natuurlijk wel genoeg in huis, want voel me dan verder (op af en toe misselijk) prima! Ook vind ik het dus super leuk om te zien dat hij iedere keer heerlijk in zijn papa boeken verdiept. Dat leest hij weer iets wat hij bijzonder vindt, en vraagt het dan meteen aan mij. Hij wil er zo graag over leren. Echt heel fijn! Natuurlijk gaat hij ook overal mee naartoe! Wat een top mannen hebben wij allemaal 🥰

4 jaar geleden

Met een hele drukke lieve maar zeer aanwezige peuter in huis ben ik heel blij dat mijn man daar de lastige momenten zoveel mogelijk van overneemt.. De zwangerschap kan ik goed zelf aan, maar iets minder boos moeten zijn op mijn peuter is fijn.

4 jaar geleden

Reactie op Inny

Mijn man vind het niet eerlijk dat ik hem afentoe pest.... Omdat wij met zi ...
Jaaa !!! Mee eens. 👏

4 jaar geleden

Toen ik voor het eerst na de test de deur uitging, vond ik een kaartje in mijn tas met een ontzettende lieve tekst. Hoe blij hij was dat hij dit avontuur met mij aan kon gaan. Ook vraagt hij me elke dag wat ie voor me kan halen of koken, omdat hij me blij wil maken. (Haalt nu cafeïnevrije cola light tegen de misselijkheid) Hij masseert mijn rug, zegt dat ik vooral veel moet rusten (ik ben heeeel moe continu) en hij wordt af en toe streng als ik dan toch nog even die was wil ophangen of een stofzuiger door de kamer wil halen. Ach en verder de kleine dingetjes; drinken halen, thee maken, alvast over de babykamer fantaseren, cadeautjes kopen, zeggen hoe trots hij is. ♥️

4 jaar geleden

Reactie op moontje_mona

Jeetje waar hebben jullie die mannen gevonden? Jullie boffen maar. Krijg hi ...
Pardon, maar ik draag zijn kind. Ik ben de hele dag door moe, misselijk of last van obstipatie. Samen meegaan naar de echo is toch een super kleine moeite voor de mannen? Als mijn man niet zou meekomen, dan komt er bij mij wel een terrorwife naar boven 😂 Gewoon meesleuren meid!

4 jaar geleden

Mijn man is er bij elke echo bij en ontziet mij zoveel mogelijk. Ik vind dat niet meer dan normaal. Ik ben meestal erg actief en energiek, maar heb nu veel last van zwangerschapssymptomen.

4 jaar geleden

Reactie op Mka61

Pardon, maar ik draag zijn kind. Ik ben de hele dag door moe, misselijk of ...
Ik denk dat ik het er hier verkeerd neer heb gezet. Hij gaat juist iedere keer mee naar de echo’s. Maar zijn redenatie is dat ik daar blij mee mag zijn want hij denkt dat niet alle mannen dat doen. zou alleen fijn zijn als ie ook nog eens zou stofzuigen ( met name de trappen) 😇 Als ik het hier zo lees zijn sommige mannen zo lief, zelfs speciaal naar de winkel om dingen te halen etc. Dat stukje mis ik wel

4 jaar geleden

Reactie op moontje_mona

Ik denk dat ik het er hier verkeerd neer heb gezet. Hij gaat juist iedere k ...
Mijn man is de hele week weg voor werk, dus ik mag alles alleen doen. Kan niet wachten tot we het hartje gehoord hebben en we het aan mijn 2 jongens kan vertellen dan kunnen zij mama wat meer helpen

4 jaar geleden

Reactie op moontje_mona

Ik denk dat ik het er hier verkeerd neer heb gezet. Hij gaat juist iedere k ...
De gras lijkt altijd groener aan de overkant. Jouw man heeft zijn eigen kwaliteiten. Ga vooral je man niet vergelijken met anderen. 🙂 Eerlijk gezegd vind ik alles wat hier staat, met alle respect, hartstikke leuk voor de mensen die hier vooral behoefte aan hebben. Voor mensen net als mij, komt het absurd klef over. Ik moet er niet aan denken dat mijn man zich zo zou gedragen. Van de gedachte alleen al krijg ik jeuk aan mijn handen 😬 Als jij hier ook behoefte aan hebt dan praat je er lekker met je partner over

4 jaar geleden

Reactie op moontje_mona

Jeetje waar hebben jullie die mannen gevonden? Jullie boffen maar. Krijg hi ...
Hier doen wij ook gewoon nog net zo als het voor een zwangerschap er aan toe ging.. Zo romantisch is hij nooit geweest en dat gaat ook niet gebeuren. Als ik zelf aangeef om hem iets te laten doen, doet hij het. Maar zo ben ik (nog) niet. Appt wel af en toe (als hij het niet vergeet) op het werk hoe het gaat als ik heb aangegeven dat het niet zo'n beste nacht is geweest of weer een opgeblazen gevoel heb. Maar ook dat zeg ik niet elke keer. Ik vind het voor nu ook wel prima om eerlijk te zijn.

4 jaar geleden

Eergisteren zaten we op de bank om 20 u en ik had ik zoveel zin in een kersenflap. Dus ik zet mn liefste stem op en zeg: ik heb zin in een kersenflap. Zegt hij heel droog: dan ga je die halen. Dus ik weer op mijn schattigste: ahh wil jij die alsjeblieft halen bij de winkel? Mooi dat hij dat niet ging doen 😆😆 en maar goed ook. Als ik verhalen lees van vrouwen of meiden die vinden dat ze als een prinses moeten worden behandeld, daar krijg ik jeuk van. De volgende dag grapte hij de hele dag nog met mijn vraag en ik kon er hartelijk om lachen. Ach het viel te proberen 😅 maar ik manker niets aan mijn handen en benen, ik ben 10 weken dus ben lekker zelf naar de Jumbo gereden haha. Beetje nuchter blijven is goed denk ik.

4 jaar geleden

Mijn partner is nog verliefd er op me sinds ik zwanger ben. Al voel ik me soms een labiele zeekoe, hij geeft me het gevoel dat ik de mooiste vrouw van de wereld ben. Ook is hij soms emotioneel als hij naar mn buik kijkt en geeft hij aan hoe bijzonder hij het vind. We hebben allebei kinderen uit een eerder relatie, maar we hebben een zwangerschap beide nog nooit zo intens beleefd. Hij is gelukkig ook nuchter en geeft me soms een duwtje in de rug als het nodig is, maar hij is wel duidelijk nog zorgzamer dan eerst. Hij geeft me ook gewoon aan dat ik te aangebrand reageer (door hormonen), maar snapt ook wel dat het niet altijd meevalt. Een mooie mix dus tussen begrijpend en niet te veel als porselein behandelen. Als kers op de taart heeft hij me vorig weekend ontvoerd maar Parijs en me ten huwelijk gevraagd!! Heel bijzonder!!!

4 jaar geleden

Hier eentje die eerst naar A rijdt omdat ik zin had in eten A en vervolgens was dat het toch niet, loopt hij nog naar B om het volgende te halen, wat overigens wel lekker was. Toen ik net moest huilen omdat hij aan het vloeken was tegen de magnetron die niks deed (tja hormonen ofzo?) Kwamtie mij heel lief troosten en zeggen dat het niet voor mij bedoeld was ♡

4 jaar geleden

Reactie op LJTB

Mijn partner is nog verliefd er op me sinds ik zwanger ben. Al voel ik me s ...
Oh wouw wat lief! Gefeliciteerd! Mijn vriend ook het ene moment heel lief, het volgende moment zeuren dat ik te veel mopper en niet aardig voor hem ben. (Lees: dat ik hem geen complimenten geef dat hij ook eens wat in het huishouden doet😂)

4 jaar geleden

Hier ook een lieve bezorgde aanstaande pappa.. Alle behandelingen mee geweest zelfs de 'simpelste' controle afspraak en neemt voor elke echo gewoon de hele dag vrij zodat we daarna lekker samen naar ons wondertje kunnen gluren :) Kom net m'n bed uit (moet zo werken) en vind in de koelkast al een kant en klaar bakje yoghurt met fruit en een briefje: deze is voor jullie de melk moet je zelf pakken 🤣. In het weekend of als ik 's avonds vroeg al op de bank in slaap val haalt ie lekker een dekentje (zodat ik het niet koud krijg 🤭). Zwaar huishoudelijk werk doet hij en de boodschappen altijd al samen (heb nooit zwaar mogen tillen van hem vanwege m'n rug). Normaal hou ik er niet van zo in de watten te worden gelegd maar ach deze 9 maanden laat ik hem lekker doen hihi

4 jaar geleden

Mijn vriend is tot nu toe alle echo's en controles meegeweest. Gaat mee winkelen voor de kleine en heeft zelfs zin in de Negenmaandenbeurs morgen 🥰 Hij is druk bezig in de babykamer en helpt mij vooral met mij weer even realiteit te zien: ik wil zoveel Zo graag (helpen, leuke dingen doen, zorgen etx.) Maar kan dat gewoon niet meer. Daardoor loop ik mijzelf regelmatig voorbij 😅 hij kan mij dan op een hele fijne manier laten merken dat het goed is zoals het is en dat een baby in je buik laten groeien ook hard werken is 😍 Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik ben sinds ik zwanger ben mijn vriend nog leuker gaan vinden en ben echt enorm verliefd op de man die hij is en de papa die hij gaat worden 🥰