54 Reacties

3 jaar geleden

Leuk!!!!!

3 jaar geleden

Ik vind Frenkie voor een meisje leuk. Stoer en anders ik houd daarvan en los daarvan het is jullie dochter. Mijn dochter heet zelf Riley is ook een unisex naam en ze is ook echt een stoere meid, ze zegt zelf dat haar naam echt bij haar past.

3 jaar geleden

Wat leuk! Ik vind het wel kunnen. De werktitel van mijn kindje in mijn buik is frenkie. Z’n broertje noemde we henkie vandaar.

3 jaar geleden

Hey! Heel tof, ik heet zelf Bobbie en ik krijg nu zoveel complimenten over mn naam. Vroeger ben ik nooit gepest dus lekker doen waar jullie je goed bij voelen! Ik ga mn dochter ook een ‘originele’ naam geven maar die houd ik nog even geheim🤗

3 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk geen naam die ik aan mijn dochter zou geven. Mijn tante heet Frankie ( is van de generatie 60+ en na 7 kinderen zal de inspiartie een beetje op zijn geweest bij opa en oma) maar ik vond dat vroeger als kind altijd maar raar. Maar uiteindelijk maakt dat natuurlijk niet uit. Als jullie het leuk vinden is het proma toch? Je zal bij elke naam wel mensen hebben die het niets vinden ( te hollands, te buitenlands, 'naamketting naam', onduidelijk hoe te schrijven, te kort, te lang, verkeerde associatie etc).

3 jaar geleden

Ik ken een dame die zo heet! Persoonlijk vind ik het wel een leuke naam!

3 jaar geleden

Leuke naam, maar meer voor een jongetje ...

3 jaar geleden

Toen ik de topic voor het eerst zag vanmiddag dacht ik ' hmm nee', komt door de manier van schrijven denk ik ook. Link met voetballer. Maar hij bleef hangen en ik vind het eigenlijk wel een leuke,stoere naam voor een meisje.

3 jaar geleden

I like !

3 jaar geleden

Ik denk alleen maar aan Frenkie de Jong🙈

3 jaar geleden

Ik vind het leuk! Als jullie het leuk vinden, zeker gewoon doen.

3 jaar geleden

Als jullie hem leuk vinden dan moet je dat gewoon doen. Er zal geen een naam zijn die 100% van de mensen mooi vindt. Lekker doen wat jullie mooi vinden. En ik vind het ook tof dat jullie een apartere naam doen, geen top 10 naam!

3 jaar geleden

Persoonlijk vind ik van niet, maar smaken verschillen uiteraard. Onze naam zal ook nooit iedereen leuk kunnen vinden.

3 jaar geleden

Super leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Deen1993

Toen ik de topic voor het eerst zag vanmiddag dacht ik ' hmm nee', komt doo ...
Dit heb ik nou ook! Zie de topic steeds in mijn recente staan dus de naam komt telkens terug, en op de 1 of andere manier raakt het ‘gewend’ voor zover dat kan via een beeldscherm! 😂 Zie al helemaal een schattig meisje voor me die Frenkie gaat heten! Persoonlijk zal ik het zelf dan wel anders schrijven!

3 jaar geleden

Reactie op Bob1993

Hey! Heel tof, ik heet zelf Bobbie en ik krijg nu zoveel complimenten over ...
Zo leuk! Ik wilde onze toekomstige dochter ook Bobbie noemen alleen mn man was er niet 100% overtuigd van. Nu hebben we een andere leuke stoere naam waar we alle twee heel blij mee zijn, maar deze blijft op mn lijstje ;)

3 jaar geleden

Niet mijn ding maar jullie moeten kiezen wat goed voelt!

3 jaar geleden

Goedemorgen ☺️vind het eerlijk gezegd zelf meer voor een jongen!! Je zoveel andere mooie namen voor meisjes!! Maar ieder zijn keus 🤪denk ook later hoe je dochter dr naam zou vinden ...

3 jaar geleden

Jaaaa te gekke naam! Doen. Mijn nichtje Billie is 3 weken terug geboren. Ook zo leuk!

3 jaar geleden

Persoonlijk een nono.. Er zijn zoveel mooie namen voor meisjes . MAAR als jullie dit zelf mooi vinden moet je het zeker doen en je niets aantrekken van anderen.