101 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben nog geen naam en geen geboortekaartje. We krijgen een jongetje. Meisjes naam hadden we al wel bedacht. Maar hier waren we al bang voor als het een jongetje zou zijn;) dus eerst naam en dan geboortekaartje

3 jaar geleden

Halloik ben nu 21 weken zwanger en we hadden al met 12 weken namen uitgezocht. En 2 weken geleden hebben we de geboorte kaartje al uitgezocht. Maar we zijn het heel snel met elkaar eens dus dat scheelt wel.

3 jaar geleden

Naam zijn we uit van onze knul. Geboortekaartje ontwerpen we zelf😊 daar zijn we af en toe mee bezig

3 jaar geleden

Wij hadden verschillende namen en nu 1 favoriet. Zo noemen we hem nu ook, om alvast te voelen hoe het is. En hoe meer we zijn naam gebruiken, hoe mooier we de naam vinden! Nog geen geboorte kaartjes...

3 jaar geleden

Zaid

3 jaar geleden

Wij hebben al een naam. Hier waren we al vrij snel over uit. Zowel voor een jongen als voor een meisje. Rond de 12 weken geloof ik. Sinds een week of 2 hebben we ook kaartjes klaar staan. Als ze straks geboren is, hoef dat alleen nog in gevuld te worden en dan kunnen ze besteld worden.

3 jaar geleden

Reactie op Loesdev10

Wij hebben nog geen naam en geen geboortekaartje. We krijgen een jongetje. ...
Hier precies het zelfde🤣

3 jaar geleden

We weten ongeveer al 1.5 maand z'n naam. Geboortekaartje hebben we ook al klaarstaan (helemaal zelf gemaakt). Ik hou van klusjes afstrepen😂

3 jaar geleden

Wij zijn er ook al een tijdje uit.. allebij een lijstje gemaakt en zo hebben we er een naam uitgehaald, zijn tweede naam is een vernoeming naar zijn opa. Kaartje hebben we nog niet klaar staan dat komt nog wel

3 jaar geleden

Ik ben nu 26 weken zwanger en wij wisten het eigenlijk al rond 14 weken wat haar naam zou worden Zijn nu zowat bezig met het kiezen van de geboortekaartjes ☺️

3 jaar geleden

wij hebben al wel een naam, dat hadden we al in de eerste week van de zwangerschap😂 en geboortekaartje nog niet, dat gaat de buurvrouw voor ons doen

3 jaar geleden

Je hebt echt nog wel tijd hoor! Wij wisten al zo’n 5 jaar wat de naam moest worden dus dat was niet zo’n probleem 😅 Verder ben ik nogal creatief, dus ik zie gelijk voor me hoe het geboortekaartje moet worden, dus die heb ik ook al geregeld, maar dat is meer omdat ik het leuk en makkelijk vind!

3 jaar geleden

Een paar opties voor namen en nog geen geboortekaartje. Ik ken mensen die het kaartje pas 3 weken voor de uitgerekende datum hebben geregeld, dus hier zou ik nog niet om stressen hoor. Voor namen is mijn tip om een lijstje te maken en jullie favorieten eens een weekje 'uit te proberen' door af en toe hardop te gebruiken om te kijken hoe het voelt.

3 jaar geleden

Wij hadden de naam al voordat ik zwanger was (gelukkig wordt het geen meisje, dat zou drama zijn geweest haha). Het geboortekaartje wordt ontworpen door een goeie vriend van mijn vriend. We hebben wat voorbeelden gestuurd van wat we leuk vinden, maar we hechten niet zoveel waarde aan de look. Het heeft voor ons meer betekenis dat een bekende er tijd en moeite in steekt!

3 jaar geleden

Wij hebben sinds dat we de geslachtsecho hebben gehad de geboortekaartjes al klaargemaakt middels proefdruk. Hadden al lange tijd wat namen maar in die periode hebben we de namen definitief met zn 3e uitgekozen. 1 naam wisten we zeker dat er in kwam. Me man zijn overleden vader en mijn overleden oma. Allebei in dezelfde vorm, word vernoemd als Jannetje. Hebben we eerder al gezegd ook toen me schoonvader nog leefde. We waren er na paar uur uit de namen die dag dat we het gingen bekijken.

3 jaar geleden

Ben nu 24 wkn en we weten de naam voor ons meisje al een aantal weken ben me vandaag gaan oriënteren na de geboorte kaartjes en dan samen kijken met me partner welke het gaat worden

3 jaar geleden

Bij mn vorige zwangerschap de geboortekaartjes pas na de bevalling gemaakt 😅 We hadden er gewoon niet meer bij nagedacht en vonden t prima dat de kraamvisite wat later op gang kwam 🙂

3 jaar geleden

Morgen 25 weken. Naam nog niet uitgekozen. Het geboorte kaartje al besteld😊 dat is ook zo ongeveer het enige dat klaar is. Bij mijn zoon was alles met de 21 weken kant en klaar. De naam met 28 weken pas

3 jaar geleden

Ik ben 24 weken zwanger en we willen verassing houden wat het word. We hebben wel een meisjes naam maar nog steeeds geen jongens naam zooo moelijk

3 jaar geleden

Namen zijn bekend maar voor alsnog meer bezig met de kinderkamer dan met kaartjes... Nog 3 weken werken en dan lekker verlof. Dan genoeg tijd voor kaartjes. Krijg meer de kriebels dat de kamer niet opschiet 🙈