101 Reacties

4 jaar geleden

25+1 een naam hebben we sinds vorige week. We wouden vooral origineel, net zoals ons andere dochter die heet leona(9jaar). We hebben nu een naam voor de baby die vanaf 2018 nog maar 3x uitgegeven is🙈 die blijft natuurlijk nog wel geheim haha. Geboorte kaartje pakken we de oude van onze dochter maar dan met de naam gewicht etc van de baby. Dat wou onze oudste graag.

4 jaar geleden

Ik ben 26 weken nu, sinds gisteren het kamertje af maar de naam zijn we al weken mee bezig. We komen er gewoon niet uit. Geboortekaartje heb ik wel al een aantal gezien die ik leuk vind. Maar wil straks kijken als we de naam hebben welke het mooiste is.

4 jaar geleden

Nu 24 + 5. Naam hebben we al en ontwerp geboortekaartje is ook al bepaald ☺️

4 jaar geleden

Wij weten het geslacht niet, hebben wel een jongens naam maar nog geen meisjes naam. Komen er vanzelf 1 tegen zo niet zien we het wel bij de geboorte als het een meisje is. Hebben wel wat favorieten. Geboortekaartje doen we na de geboorte pas. Ik ben nu 24 weken.

4 jaar geleden

Ik ben nu 26+5 en heb eindelijk sinds gisteren een proefdruk laten maken van het geboortekaartje. Ben erg kieskeurig dus het was voor mij erg lastig maar wel al op tijd aan begonnen omdat ik zo ben haha. De naam waren we gelukkig al snel over uit.

4 jaar geleden

Wij hebben de namen en de geboortekaartjes al klaar staan (moeten bij geboorte dan even alles doorgeven en worden ze direct gedrukt). De adressen heb ik ook langzaamaan al opgevraagd, dus het is een kwestie van adressen schrijven en postzegels plakken en dan isbhet af. Ook de kamer is af en alles wat je moet hebben is al binnen. Ben nu bijna 25 weekjes.

4 jaar geleden

Met 27 weken degene die ons geboortekaartje gaat maken uitgelegd wat we willen. Kaartje is af als ik ongeveer 32 weken zwanger ben

4 jaar geleden

Voor beide kindjes hebben we al een naam. Ook hebben we al proefdrukken binnen gehad van kaartjes en weten dus ook al welk kaartje we gaan nemen 😊!

4 jaar geleden

De namen al vroeg in het 1e trimester. Meisjesnaam stond al jaren vast. Vlak na de 20 weken echo proefkaartje besteld. Helemaal klaar voor babyboy 💙

4 jaar geleden

Namen hadden we aan het begin van onze relatie al bedacht en nog steeds over eens :) Geboortekaartje nu op aan het oriënteren (23wk)

4 jaar geleden

Ik ben 26 weken nu, sinds gisteren het kamertje af maar de naam zijn we al ...
Idem hier! Ik ben 24 weken en het kaartje hebben we ondertussen min of meer gekozen, maar we kunnen maar niet beslissen over de naam. We hebben er drie die we mooi vinden. We zijn er al weken over bezig en geraken er maar niet uit... Ik had het bedrijf van de geboortekaartjes ook al gecontacteerd en ze raadden ons aan om niet te lang te wachten, maar zonder naam is dat nogal moeilijk vind ik.

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Namen zijn bekend maar voor alsnog meer bezig met de kinderkamer dan met ka ...
De kamer is bij ons ook nog niet af. Nog iets waar ik stress van krijg 😅 Door de coronamaatregelen gaat het niet vlot. Heb gelukkig nog enkele weken (ben nu 24 weken). Maar zou toch ook liever al op alles voorbereid zijn!

4 jaar geleden

Reactie op SchiM

Een paar opties voor namen en nog geen geboortekaartje. Ik ken mensen die h ...
Dankjewel voor de tip, gaan we zeker proberen!

4 jaar geleden

Geboorte kaartje en naam al helemaal gereed!🥰

4 jaar geleden

Naam en kaartjes al klaar! Maak de kaartjes met de hand dus dat is wel makkelijk 😃😀

4 jaar geleden

Met 24 weken nog geen naam of geboortekaartje. Vorige keer hadden we de naam ook pas kort van tevoren en kaartje ook.. een vriendin maakt die voor ons dus maak me daar niet druk om. Babykamer is nu ook nog opslag 😅 maar daar slaapt ie de eerste maanden toch nog niet. Is mijn tweede dus ben er redelijk relaxed onder al was bij de eerste ook niet alles al vroeg geregeld 🤣

4 jaar geleden

Naam hebben we, kaartje heb ik nog niet bij stil gestaan 😆 Ik moet de adressen ook nog verzamelen 😅 Ach, alles op zijn tijd toch haha. Zit nou op de 27 weken. Over twee weken eerst maar even de boven verdieping verbouwen voor een extra kamer 🙈

4 jaar geleden

Met bijna 25 weken nog geen definitieve naam, maar wel al een geboortekaartje uitgezocht. Kwamen toevallig een leuke tegen bij kaartje2go

4 jaar geleden

Reactie op Mariiii

Naam en kaartjes al klaar! Maak de kaartjes met de hand dus dat is wel makk ...
Hoeveel kaartjes ga je maken Marianne?

4 jaar geleden

Mailbook.nl, handige site om adressen te verzamelen!