16 Reacties

3 jaar geleden

Noa?

3 jaar geleden

Niet perse praktisch wanneer in bv post met enkel voorletters en achternaam wordt gericht wellicht... Maar als 't gevoelsmatig Sanna moet zijn, dan is dat wat 't is😁

3 jaar geleden

Ik hou persoonlijk wel van namen die op elkaar lijken, dus Sanna is erg leuk. Sammy of Sacha ook erg leuk! Veel plezier met het uitzoeken. Groetjes Stephanie

3 jaar geleden

Onze zoon heet Wodan (oppergod noorse mythologie) en zijn zusje zal Hera heten ( oppergoding griekse mythologie) xD dus bij ons zit de gelijkenis in mythologische namen xD ik wou toch ook wel een link tussen de namen, al was het een kleintje :p

3 jaar geleden

Reactie op Steephz

Onze zoon heet Wodan (oppergod noorse mythologie) en zijn zusje zal Hera he ...
Wat een stoere namen! Leuk!

3 jaar geleden

Ik hou persoonlijk wel van namen die op elkaar lijken, dus Sanna is erg leu ...
Hoi Stephanie, bedankt voor je reactie. Misschien moeten we er maar gewoon voor gaan. Ergste is dat ik Sanna al vroeg in de zwangerschap heb geopperd 😅

3 jaar geleden

Reactie op Gerda62

Niet perse praktisch wanneer in bv post met enkel voorletters en achternaam ...
Daar dacht ik ook aan idd. Maar ze hebben wel beide een tweede naam met een andere beginletter

3 jaar geleden

Reactie op MoedervanMike

Noa?
Hebben we ook aan gedacht. Maar mijn man vind Noah vooral leuk voor een jongetje....

3 jaar geleden

Gewoon doen mijn zoontjes heten tristan en twan en hebben beide een tweede naam dus post word altijd gebracht met T.G en T.A En me dochter heet lynn en heeft L.E.A hahah en me 4e kindje wou ik ook met een l beginnen jonge maar me vriend wou dat niet dus nu gaan we voor J.L straks de naam die ik wou als tweede naam nu 😂

3 jaar geleden

Als jullie zoontje Sam zou heten had ik Sanna en Sam te veel op elkaar vinden lijken. Maar omdat er een andere klinker na de S is, klinkt het al heel anders en zou ik het gewoon doen als ik jullie was! Leuke naam Sanna! Xanna vind ik persoonlijk ook leuk, mocht je toch een andere beginletter willen 😉

3 jaar geleden

Gewoon doen hoor. Al snap ik je punt. Wij hebben een Suze en gaan nu voor wss voor Saare

3 jaar geleden

Bedankt voor het meedenken! Heel fijn. Het wordt Sanna. Nu nog even tijd om aan de naam te wennen 😊

3 jaar geleden

Reactie op ENF

Als jullie zoontje Sam zou heten had ik Sanna en Sam te veel op elkaar vind ...
Dat is ook nog het overwegen waard. Dankjewel!