15 Reacties

3 jaar geleden

Kan van alles zijn van een buikgriep tot indalings of voorweeën. Als je je zorgen maakt, zou ik even de vk bellen

3 jaar geleden

Ik heb dat ook gehad bij 35 weken. Een hele dag en nacht enorme pijn in mijn buik gehad icm misselijkheid. Ik moest de pijn soms gewoon weg puffen. Ik ben toen op extra controle geweest bij de verloskundige om alles te checken. Bij mij was alles goed, maar stelde toch wat meer gerust. Waren waarschijnlijk voorweeën.

3 jaar geleden

Ik heb wel goed geslapen maar voel me sinds een paar uur ook flink misselijk en elke stap of actie is te veel moeite en kost me veel energie, hoop dat het snel overgaat want moet komende week nog gewoon werken. Ook 35 weken vandaag

3 jaar geleden

Zo is bij mij me bevalling begonnen met 34+4!

3 jaar geleden

Ja zou ook even controles doen

3 jaar geleden

Ik ook 35 weken en sinds paar dagen ‘s nachts veel misselijk. Hiervoor hele zwangerschap geen last gehad van misselijkheid. Nooit slaap issues gehad maar sinds een paar dagen echt super slecht. Maandag vk

3 jaar geleden

Ik heb dit ookal een paar dagen na het slapen. Soms zelfs in de nacht zo misselijk dat ik niet meer kan slapen. Soms helpt het bij mij om even rustig te gaan zitten, wat te eten en alles even rustig op gang te laten komen. Heb het idee dat het mijn ingewanden zijn die afknellen etc.

3 jaar geleden

Ik heb precies het zelfde, ook 35 weken en super misselijk, ik heb de heletijd het gevoel dat ik elk moment flauw kan vallen, kan nauwelijks lopen van een beknelde zenuw in me been/bil heel erg benauwd en hoofdpijn! Ik weet niet wat het is, maar kijk het nog even aan anders bel ik de vk! Ik heb ook nog een peuter van 3 rond lopen😓

3 jaar geleden

Reactie op Rml

Zo is bij mij me bevalling begonnen met 34+4!
Oo jeetje. Dat is wel even schrikken geweest dus. Hopelijk duurt dit bij mij nog even anderhalve week minimaal.

3 jaar geleden

Reactie op Melliejade

Ik heb precies het zelfde, ook 35 weken en super misselijk, ik heb de helet ...
Oo jeetje. Houd je ons op de hoogte?

3 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad toen ik 32 weken was, ik heb hier tot week 35 mee rond gelopen als in 'zijn vast gewoon zwangerschapskwaaltjes'. Uiteindelijk flauw gevallen in de auto omdat ik me zo slecht voelde. Naar ziekenhuis geweest en bleek blaasontsteking, lage bloeddruk en bloedarmoede te zijn geweest. Nu na antibiotica en ijzer tabletten voel ik me weer helemaal mezelf. Ondertussen 39 weken. Zou het Echt laten nakijken als je iets niet vertrouwd!

3 jaar geleden

Reactie op Sally101

Ik heb dit ook gehad toen ik 32 weken was, ik heb hier tot week 35 mee rond ...
Zoo dat is heftig zeg! Ja blaasontsteking had ik op laten checken donderdag vanwege de buikpijn maar was het niet, en zit inderdaad ook aan de ijzertabletten. Ik ga het donderdag sowieso ook even met de verloskundige bespreken.

3 jaar geleden

Ik ook schat! Heel erg. Niet lekker voelen. Misselijk zijn. Weg moeten puffen en ademen. Ook een kleintje die haar draai aan t zoeken is. Ze is heel druk. Komt goed. Je kan t! Lekker warm douche!

3 jaar geleden

Bel de verloskundige zou ik zeggen. Of het ziekenhuis. Hou je ook vocht vast?!? Zorg dat je gezien wordt. Sterkte.

3 jaar geleden

Zouden gewoon indalings weeën kunnen zijn, of voorweeën. Als je het echt niet vertrouwd gewoon even naar je vk bellen. Sterkte 🤗