82 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij is het een hele hele grote drama. Heb het altijd gehad en toen 2 haar ging het goed en voor mijn zwangerschap kreeg ik scheur in mijn anusspier. Doet vreselijk pijnnnn. Ik heb van alles gedaan en geprobeerd niks helpt. Uiteindelijk lukt het mij met bloed zweet en tranen en met verschillende creme’s etc. En veel bloeden ook. Soms sta ik klinkt gek maar dat helpt bij mij een beetje. Blijf veel water drinken en vezelrijk eten. Succes.

4 jaar geleden

Hoi, Mijn gyn had me deze voorgeschreven. Dit helpt echt bij mij! 😁 Gewoon de eerste dagen 2 tot 3 maal per dag voor de maaltijd, een eetlepel Fibion mengen met een half glas melk, fruitsap of water. Een minuutje laten trekken en dan opdrinken. Na een paar dagen kon ik weer beter gaan.

4 jaar geleden

Roosvicee laxo kreeg ik als tip van de verloskundige. Werkt goed.

4 jaar geleden

Ja klopt en ik merkte gelijk verschil.

4 jaar geleden

Reactie op DMS16

Ja klopt en ik merkte gelijk verschil.
Okay ik heb het ook gehaald, dan ga ik het ook proberen elke dag een glas.

4 jaar geleden

Reactie op DMS16

Roosvicee laxo kreeg ik als tip van de verloskundige. Werkt goed.
Ik drink 2 glazen op een dag, merk bij mij helaas niet zoveel verschil..

4 jaar geleden

Ik probeer veel water te drinken en ook eet ik regelmatig noten (een mengeling)... dat helpt precies ook wel.

4 jaar geleden

Wasa vezelrijk crackers eten als ontbijt..

4 jaar geleden

Roosvicee laxo!

4 jaar geleden

Kiwi eten het liefst iedere dag. Helpt enorm goed. Succes

4 jaar geleden

Oké hele fijne tips maar nu de andere kant op? Ik heb al weken last van te zachte ontlasting en soms zelfs diarree. Ik eet fruit, groente en volkorenbrood.

4 jaar geleden

Reactie op Kemohake

Oké hele fijne tips maar nu de andere kant op? Ik heb al weken last van te ...
Bananen en beschuit helpt bij mij vaak!

4 jaar geleden

Voetenbadjes met magnesiumzout zijn top! Doe ik iedere avond. Heerlijk ontspan momentje en ik slaap er ook heerlijk van

4 jaar geleden

Reactie op Kemohake

Oké hele fijne tips maar nu de andere kant op? Ik heb al weken last van te ...
Vervelend en herkenbaar! Kan zijn dat je tijdens je zwangerschap wat gevoeliger bent voor bepaalde voedingsmiddelen. Mijn natuurgeneeskundige heeft mij hierbij geholpen. Misschien even een eet dagboekje bijhouden?

4 jaar geleden

Ik heb in overleg met mijn vk vezels gehaald bij de apotheek.. Ben benieuwd!

4 jaar geleden

Vers gemaakte soep en vers geperste jus d orange werken super goed!

4 jaar geleden

Bij mij hielpen kiwi’s heel goed, elke ochtend twee en dan het liefst de groene. Oh ja en 1 groot glas lauwwarm water dat helpt ook heel goed! En vroeger had je laxo van roosvicee geen idee of dat ze dat nog verkopen eigenlijk!

4 jaar geleden

Reactie op lindejong

Bij mij hielpen kiwi’s heel goed, elke ochtend twee en dan het liefst de gr ...
Ja, verkopen ze nog. Ik drink elke ochtend een glas roosvice laxo. Helpt ook!

4 jaar geleden

Reactie op Anouk1993-24

Ja, verkopen ze nog. Ik drink elke ochtend een glas roosvice laxo. Helpt oo ...
Waar precies? Heb al in diverse winkels gekeken hier in de omgeving. Niet te vinden bij kruitvat, ah, jumbo, deka, deen etc.

4 jaar geleden

Ik bedoel uiteraard Kruidvat*