38 Reacties

3 jaar geleden

Vriendin van mij had bij de zeeman XXXL ondergoed gekocht. Lijkt mij erg groot maar heb ze ook maar gekocht 🤣. Ligt natuurlijk aan hoe je bouw is en buik erna is. Zij heeft uiteindelijk een keizersnede gehad dus ze was erg blij met die keuze.

3 jaar geleden

Een mannenboxer.. zit extra ruimte in.

3 jaar geleden

Een mannenboxer.. zit extra ruimte in.
Ja had ik ook toen ik bevallen was !

3 jaar geleden

Ik vloei na de bevalling niet echt heel erg veel dus heb gewoon mijn eigen boxers 😉 (nr 4 op komst nu 30+2)

3 jaar geleden

Die van de zeeman mady heten ze

3 jaar geleden

De eerste dagen droeg ik de netbroekjes van carriwell, daarna inderdaad ruimzittend 'oma' ondergoed. Niet charmant, wel comfortabel :) na een tijdje ging ik over op dunner verband wat ik soms dan sneller moest wisselen, maar dan kon ik wel weer normale hipsters aan

3 jaar geleden

Ik draag gewoon boxer van partner hihi

3 jaar geleden

Ik heb onderbroeken van noppies gekocht. Na mijn vorige bevalling vond ik het erg prettig dat ze mijn buik ondersteunden door buikband of doordat ze hoog op te trekken waren en dat ze ruimte geven om een goed maandverband in kwijt te kunnen. Voor het broeien en de bacteriën is het wel goed om niet voor synthetisch ondergoed te gaan, maar voor katoen bijvoorbeeld.

3 jaar geleden

Grannypantssss

3 jaar geleden

Ik gebruik die oma tenten. Aangezien je die surfplanken er ook in kwijt moet.

3 jaar geleden

Oma ondergoed die gebruik ik nu ook omdat ze fijn voelen op de buik

3 jaar geleden

Reactie op Tweeling Quak

Die van de zeeman mady heten ze
Ja die heb ik ook, top!

3 jaar geleden

Zeeman mady zijn wel goed en niet duur☺️

3 jaar geleden

Ik had voor na de bevalling lekker grote boxers gekocht (dacht ik), maar daar paste die hele matrassen handel toch niet goed in.. Ik heb de eerste tijd dus ook gewoon boxers van mijn vriend gedragen, dat ging perfect. Totdat de bloedingen minder werden en de grootste matrassen eruit konden, toen kon ik weer mijn eigen tentjes aan 😉

3 jaar geleden

Hier een ondersteunende noppies ondergoed erg fijn en flexibel (deze draag ik de hele zwangerschap door En na de bevalling dus ook geeft niet zo'n druk op de buik) en daarnaast van de zeeman van die grote onderbroeken met kant aan de voorkant extra grote maat.

3 jaar geleden

Reactie op lori-24

Zeeman mady zijn wel goed en niet duur☺️
Die heb ik ook ingeslagen. Goedkoop en goede recencies voor deze matrassen haha. Sexy absoluut niet!😅

3 jaar geleden

Bij de primark oma onderbroeken gekocht! 😂

3 jaar geleden

Primark, shortys maat L: 4 voor €3,50

3 jaar geleden

Reactie op lori-24

Zeeman mady zijn wel goed en niet duur☺️
Toevallig foto’s er van? Of een screenshot van internet? Dan weet ik waar ik naar moet zoeken.

3 jaar geleden

Reactie op Carlilala

Ik had voor na de bevalling lekker grote boxers gekocht (dacht ik), maar da ...
Hoeveel maten groter zou je dan aanraden?