38 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op selma mastenbroek

Toevallig foto’s er van? Of een screenshot van internet? Dan weet ik waar i ...
^

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Die heb ik ook ingeslagen. Goedkoop en goede recencies voor deze matrassen ...
Top! Advies om bijvoorbeeld als ik normaal maar M heb deze dan in een L te kopen? Of niet nodig?

3 jaar geleden

Reactie op selma mastenbroek

Hoeveel maten groter zou je dan aanraden?
Tja, goede vraag! Ik heb normaal maat M en had XL gekocht met de gedachte dat dat wel groot genoeg zou zijn. Niet dus 🙈 Maar dat zal ook wel per merk verschillen denk ik. Die van mij waren geloof ik van de Zeeman. Volgens mij wel een andere soort dan de Mady die ik hier voorbij zie komen, maar dat weet ik niet zeker meer. Mijn vriend heeft XL in z'n boxers en dat ging wel perfect 😉 Ik geloof dat ik die alleen de eerste week gedragen heb, daarna kon ik wel 'gewone' (nog steeds alles behalve sexy, maar dat kon me toen toch niet schelen) onderbroeken aan.

3 jaar geleden

Reactie op babyboymomC

^
Oh top! En dan maar de grootste maat? 😅

3 jaar geleden

Reactie op Carlilala

Tja, goede vraag! Ik heb normaal maat M en had XL gekocht met de gedachte d ...
Hmm. Oftewel je weet het nooit 😂

3 jaar geleden

Reactie op selma mastenbroek

Oh top! En dan maar de grootste maat? 😅
Denk dat je dat voor de zekerheid het beste kan doen ja 😂

3 jaar geleden

Ik heb boxers van mijn man klaar liggen. Mag toch hopen dat daar het kraamverband in past haha. Nu sinds een week zwangerschaps onderbroeken aan. Zitten ook heerlijk na de bevalling denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op selma mastenbroek

Hmm. Oftewel je weet het nooit 😂
Haha precies! Ik zou ze in ieder geval zeker groot genoeg kopen 🤪

3 jaar geleden

Ik heb hele fijne zwarte boxers van de Hema, die zijn breder van onderen dan een gewone slip en zit lekker. De bamboe variant is ook nog meer ademend! No way dat ik zo'n vreselijk netje uit het kraampakket ga aantrekken!!

3 jaar geleden

Zwangerschapsslip van Mamsy heerlijke hoge boxers met stress. Zijn wel 16.95 van de wehkamp

3 jaar geleden

Zwangerschapsslip van Mamsy heerlijke hoge boxers met stress. Zijn wel 16.9 ...
Kan je deze ook in bepaalde winkels kopen? Die zijn idd super goed. Ik heb er 1 van mijn zus gekregen om te proberen maar ze weet niet meer waar ze die gekocht heeft.

3 jaar geleden

Action verkoopt blijkbaar ook goede katoenen slippen voor 2€/stuk

3 jaar geleden

Ik heb normaal maat s van strings, welke maat raden jullie aan van de mady van de zeeman?

3 jaar geleden

Ik heb van die wegwerp broekjes gekocht. Deze zijn gemaakt voor na de bevalling

3 jaar geleden

Reactie op Ilse0209

Ik heb normaal maat s van strings, welke maat raden jullie aan van de mady ...
Ik heb normaal maat L maar heb nu maat xxl gekocht ze vallen niet mega groot vindt ik!

3 jaar geleden

Reactie op gwen09

Ik heb normaal maat L maar heb nu maat xxl gekocht ze vallen niet mega groo ...
Eens inderdaad! Heb ook XXL gekocht en het past gewoon goed, ipv te ruim of iets (wat ik enigszins had verwacht 🤣)

3 jaar geleden

Reactie op gwen09

Ik heb normaal maat L maar heb nu maat xxl gekocht ze vallen niet mega groo ...
Misschien dat xl wel ruim genoeg is😂🙈

3 jaar geleden

Ik gebruikte bij de eerste x bevallen en daarna de boxers van mijn vriend! Ideaal hoefde geen nieuw ondergoed te kopen en door dat ballenzak ding bij de boxers heb je genoeg ruimte voor het kraamverband! Ga dat ook doen als deze kleine geboren is