31 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op manoontje

Helaas werkt dit niet altijd😔
Klopt ik ook geprobeerd maar werkte ff helaas denk ik dat die Wiebel benen ook veel psychologisch is ...

3 jaar geleden

Ik heb hier ook last van en ga dan echt even uit bed rondje lopen en weer terug. Maar wat ik soms ook heb is dat gevoel in mijn armen, dan moet ik echt even rechtop, rondzwaaien of lopen en dan zakt het weer. Nog meer mensen die dat ook hebben?

3 jaar geleden

Ja heb ik ook last van. Als ik in bed lig word ik soms gek. Ik beweeg gewoon heel veel totdat ik in slaap val.

3 jaar geleden

Als je ook veel oedeem in je benen hebt zijn steunkouse echt n uitkomst tegen restless legs!!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNW

Ik heb hier ook last van en ga dan echt even uit bed rondje lopen en weer t ...
Oh dit heb ik ook! Vreselijk.. ik heb het vooral in mijn armen ipv mijn benen.. mijn vriend word gek in bed en ik ook😪

3 jaar geleden

Kussentje onder je voeteneind (helpt tevens bij vocht vasthouden) en overdag een paar keer een paar minuten met je enkels rondjes draaien. Heb ik van mijn zwangerschapscursus en werkt heel goed!

3 jaar geleden

Reactie op HBW

Kussentje onder je voeteneind (helpt tevens bij vocht vasthouden) en overda ...
^ onder het matras uiteraard

3 jaar geleden

Ligt eraan op wat voor manier onrustige benen bedoeld word. Lig je in bed of op de bank en je benen voelen raar en haast tegen pijn aan? Dat moet je je benen snel masseren en niet zo heel zacht dan ben je er binnen no time van af.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNW

Ik heb hier ook last van en ga dan echt even uit bed rondje lopen en weer t ...
Ja ik heb hier ook erg last van. Het begint in de avond zodra ik een beetje moe wordt. Eerst in mijn benen en dan trekt het door heel m'n lichaam. Alles wordt dan onrustig en ik ga dan van elende maar naar bed. Ik moet zeggen dat ik nog het "geluk" heb dat het bij mij in bed vrij snel over is.

3 jaar geleden

Reactie op Shanti-Roma

Ja heb ik ook last van. Als ik in bed lig word ik soms gek. Ik beweeg gewoo ...
Dat heb ik dus net zo alleen heb ik de rls al sinds kinds af aan en in de zwangerschap word het met de week erger. Soms ben ik zo hard aan het knijpen en doen om die (jeuk) maar niet te voelen dan nog maar liever pijn. Er is vrij weinig aan te doen.

3 jaar geleden

Ik heb ook al restless legs vanaf kind en heb hier medicijnen voor. Magnesium (wel echt kijken welke want goedkope werkt averechts) inderdaad goed slikken. Varkensvlees, tarwe en suiker zijn triggers waardoor je er meer last van kan hebben. Is hormoon dingetje. Vitamine D ook heel goed. Als je doucht altijd je benen koud afspoelen aan het einde. Hoop dat het werkt want inderdaad echt een verschrikkelijke kwaal.