11 Reacties

3 jaar geleden

In tuin afspreken werkt hier wel goed, ik ben iets minder voorzichtig aan het worden want ons zoontje gaat ook weer naar opvang. Vanaf 1 juni mag je ook weer afspreken in park voor picknick bijvoorbeeld. Stuk fietsen is ook fijn

3 jaar geleden

Samen met een vriend/vriendin afspreken in een bos en een wandeling op afstand van elkaar maken

3 jaar geleden

Wij zijn alleen onze ouders en dan nog steeds in de tuin. Boodschappen worden bezorgd. Ook geen zin om corona op te lopen tijdens de 🤰.had me zwanger zijn wel anders voorgesteld, het is onze eerste, maar ja voordeel is dat we al vanaf week 20 in lockdown zitten en werken vanaf thuis (ik ben docent) goed te doen is.

3 jaar geleden

Ik moet eerlijk zeggen in het begin was ik heel voorzichtig (geen boodschappen doen, niet naar buiten als het niet hoefde, geen bezoek of niet op bezoek gaan). Nu ben ik wel iets makkelijker geworden. Doe nu m'n boodschappen weer, ben al 2x de stad in geweest hier (wel op rustige momenten) & spreek af en toe ook af met familieleden 😊!
Hier sinds Moederdag spreken we af in de tuin wel op gepaste afstand . Ik was in het begin echt voorzichtig ( schrik voor het onbekende ) nu nog altijd ! maar ik ga nu toch wel echt zelf achter mijn boodschappen. Gewoon even buiten . 8 weken lockdown hier . Ik heb echt mijn familie gemist ( zeker mijn vader en mijn zus die na mij komt ) ik hou wel contact via videobellen ect .. maar ze in het echt zien 🥰 nu 1 x per week komen ze in de tuin zitten of ik bij hun en het doet me toch deugd . Maandag ga ik voor de eerste keer naar de action en de c en a en eerlijk ik kijk er naar uit 🙊 ( voordien mocht er niet aandenken )

3 jaar geleden