13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er helaas ook last van.. nog niets gevonden wat verlichting brengt

3 jaar geleden

Ik hoor wel eens over vrouwen die borstvoeding geven dat grote bladen witte kool op de borsten verlichting geven.. misschien ook hiervoor het proberen waard?

3 jaar geleden

Ik heb het aan 1 kant gehad, dat was een ontsteking. Hebben ze open moeten maken en antibiotica. Maar weet natuurlijk niet of dat het zelfde is als wat jij hebt. :)

3 jaar geleden

Vaseline! Hielp bij mij

3 jaar geleden

Medela purelan lanolinezalf vond ik top! Ook tijdens borstvoeding

3 jaar geleden

Ik heb het ook . Ik gebruik van kruidvat de tepel cream verlicht heel snel zit het zelfde bestandelen in als die van medela maar wat goedkoper

3 jaar geleden

Ik had er paar weken geleden last van, maar na een paar dagen ging het weg. als het pijn deed ging ik even zonder shirt of iets eroverheen zitten/liggen

3 jaar geleden

Reactie op nvsbo

Ik hoor wel eens over vrouwen die borstvoeding geven dat grote bladen witte ...
Witte kool in je bh doen is heerlijk na de bevalling wat een verademing was dat. Ook gedaan na de bevalling van me dochter. Ik gaf gewoon flesvoeding. Maar werkt geweldig tegen stuwing.

3 jaar geleden

Reactie op Flywooď13

Ik heb het aan 1 kant gehad, dat was een ontsteking. Hebben ze open moeten ...
Ik heb het nu inderdaad ook maar aan 1 kant. Als je er alleen al aan denkt of naar kijkt doet het al pijn er is alleen niet echt heel duidelijk iets aan te zien. Maar het voelt brandend aan en net of er iets over heen heeft geschuurd. En soms heb ik het idee dat ie heel warm aanvoelt

3 jaar geleden

Reactie op Reneetje83

Ik heb het nu inderdaad ook maar aan 1 kant. Als je er alleen al aan denkt ...
Misschien maandag even de verloskundige bellen om het te vragen. Warm is meestal wel een ontsteking. Maar ben geen dokter ofzo haha. Misschien een ontstoken melkklier want die beginnen nou een beetje op gang te komen met deze termijn? Ik weet het niet. Succes ermee!

3 jaar geleden

Reactie op Flywooď13

Misschien maandag even de verloskundige bellen om het te vragen. Warm is me ...
Ik ga maandag inderdaad wel even bellen. En ik zal het tot die tijd in de gaten houden. Dank je wel!

3 jaar geleden

Ik heb het ook . Ik gebruik van kruidvat de tepel cream verlicht heel snel ...
Oké dan ga ik ook even naar de Kruidvat om dat op te halen kan het altijd proberen. Bedankt!