53 Reacties

3 jaar geleden

Oh wat een heftig nieuws zeg 😞. Ik werd afgelopen donderdag opgenomen in h ...
Hi Ik lees je bericht toevallig maar ben erg benieuwd naar hoe ze daar nu verder mee omgaan. Bij mijn eerste had ik dit ook bij 34 weken maar heb zelf bij 36.1 aan de bel getrokken (dacht ik mag nu bevallen) maar moest helaas tot 37.0 in het zkh liggen. Ik ben dus nu ook steeds bang dat dit weer zal gebeuren. Hoe heb jij dit geconstateerd? Zijn ze langsgekomen om met een stickje te kijken die zwart moest worden? Moet je nu verder niet onder controle?

3 jaar geleden

Hi Nimet Mijn vriendin is met 30 weken bevallen met een spoed keizersnede. Haar dochter heeft 6 weken in het ziekenhuis gelegen maar nu een geweldige dame die niks mankeert van 5 jaar. Hoop dat het allemaal goed komt! Vertrouw op je arts.

3 jaar geleden

Dag Nimet, Mijn neefje werd geboren op 27 weken. Ze hadden bij hem ook schrik dat hij mogelijkse achterstand zou hebben. Dat was ook nog eens 20 jaar geleden - je zou 'm nu eens moeten zien! Een hele kerel en nooit leerachterstand gehad - alleen geen zin om te leren 😂. Wil dus niet altijd iets zeggen hoor.

3 jaar geleden

Hi Ik lees je bericht toevallig maar ben erg benieuwd naar hoe ze daar nu v ...
Hai! Oh ik snap heel goed dat je dan nu bang bent dat het weer gaat gebeuren.. Ik ben ook bang dat het nog gaat gebeuren maar ik hoop het niet. Het gebeurde op mijn werk. Ik heb meteen de verloskundige gebeld en die heeft direct het ziekenhuis gebeld en daar ben ik toen naar toe gegaan. Vanuit daar werd ik per ambulance overgebracht naar het Erasmus. Maar uiteindelijk bleek het waarschijnlijk (gelukkig!!) loos alarm. Ik moest deze week rust houden en mag niet werken en zal vrijdag terug moeten voor controle, als dan nog steeds alles in orde blijkt, is het echt loos alarm geweest. Ze zeiden tegen mij dat zo’n test niet heel betrouwbaar was.. Dus dat ze dat niet gebruiken.

3 jaar geleden

Nou dames ben vandaag toch opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb helaas zwangerschapsvergiftiging baby is gelukkig bijna 28 weken oud maar kwa gewicht echt licht 650 gram ik hoop dat alles goed komt en dat ik deze zware tijd zo snel mogelijk achter mij kan laten

3 jaar geleden

Reactie op nimet

Nou dames ben vandaag toch opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb helaas zwang ...
Heel veel succes en sterkte 🍀🍀 probeer positief te blijven denken 🍀

3 jaar geleden

Reactie op nimet

Nou dames ben vandaag toch opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb helaas zwang ...
Ach wat gruwelijk spannend! Heel veel sterkte en kracht voor jou en je kleintje

3 jaar geleden

Reactie op nimet

Nou dames ben vandaag toch opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb helaas zwang ...
Jeetje! Heel veel sterkte de komende tijd😘

3 jaar geleden

Hai! Oh ik snap heel goed dat je dan nu bang bent dat het weer gaat gebeure ...
Ja klopt, bij mij zeiden ze nadat de stickje zwart kleurde ja, kan toch slijm zijn blabla, moest ter controle naar het ziekenhuis en daar hebben ze wat opgevangen en deze onder een microscoop bekeken. toen bleek het dus vruchtwater 😟 Maarja goed tis wel idd een angst. Ben blij dat het loos alarm was bij jou!

3 jaar geleden

Reactie op nimet

Nou dames ben vandaag toch opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb helaas zwang ...
Echt heftig. Succes ik duim voor je!

3 jaar geleden

Reactie op nimet

Nou dames ben vandaag toch opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb helaas zwang ...
Heel veel succes meid

3 jaar geleden

Reactie op nimet

Nou dames ben vandaag toch opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb helaas zwang ...
Vorige zwangerschap zware zwangerschaps vergiftiging gehad. Zware tijd en hoop dat je er goed uit gaat komen. Ook dat de kleine het goed maakt. Er is al veel mogelijk. Onze kleine is geboren met 33 weken wel iets verder dan 29 met jouw. Schrijf veel op meeste ga je niet meer herinneren helaas. Ik wens je al het beste. Er zijn verschillende facebook groepen waar je terecht kan. Mocht je vragen hebben of iets willen delen laat maar weten... Ik hoop echt dat het je goed gaat. Neem de tijd niks moet en denk nu vooral aan jezelf!

3 jaar geleden

Hallo, hoe gaat het nu met jou?