40 Reacties

3 jaar geleden

Yes, ik slaap snachts ook amper en als ik dan eenmaal wel slaap dan ben ik inderdaad super moe als het tijd is om op te staan

3 jaar geleden

Voor mij hetzelfde! Snachts te onrustig om te slapen... en tegen 6 / 7 uur in de ochtend val ik eindelijk in slaap. Ook vaak maar max 3 / 4 uur. Probeer dus ook niks smorgens te plannen waardoor ik m'n wekker moet zetten. Die 3 / 4 u heb je echt nodig dan😅

3 jaar geleden

Ja.. Precies hetzelfde. Erg frustrerend. In de ochtend rond 10/11 uur stort ik in en in de middag een dutje anders houd ik het gewoon niet vol.. Volgens VK een heel bekend kwaaltje zo aan het einde van de zwangerschap.. Slaap lekker hopelijk straks ;-)

3 jaar geleden

Erg vervelend he, wat valt er aan te doen? Hoe ver ben jij nu met je zwangerschap, ik ben nu 37 weken

3 jaar geleden

Reactie op Mommy0292

Ja.. Precies hetzelfde. Erg frustrerend. In de ochtend rond 10/11 uur stort ...
Oh dan zijn er genoeg met zelfde probleem. Ik vind het zo vervelend dat mijn ritme verstoord is

3 jaar geleden

Erg vervelend he, wat valt er aan te doen? Hoe ver ben jij nu met je zwange ...
Ik zaterdag pas 36 weken dus moet ook nog wel even..

3 jaar geleden

Reactie op Bo-tje

Voor mij hetzelfde! Snachts te onrustig om te slapen... en tegen 6 / 7 uur ...
Onrustig ben ik dus ook indd. En ook zo tussen 5 en 7 val ik heel even in slaap maar dan moet ik in de middag ook weer gaan slapen. Bang dat ik moet gaan bevallen als ik dood moe ben😅

3 jaar geleden

Onrustig ben ik dus ook indd. En ook zo tussen 5 en 7 val ik heel even in s ...
Oh ja shit hé.. ja daar ben ik ook bang voor. Dat al je energie op is?! Hopelijk komt het allemaal goed... soms denk ik wel ' help als ik nu moet bevallen! Zo oververmoeid!

3 jaar geleden

Hier hetzelfde val meestal rond half 4 in de nacht in slaap met geluk slaap ik tot 7 uur daarna slaap ik niet meer ergens in de middag dan val ik weer in slaap, en om 8 uur in de avond val ik voor een uurtje inslaap en dan begint het weer opnieuw

3 jaar geleden

Hier ook, zoals nu wakker. Om de paar uur wakker. Rond 4 uur eindelijk mn ogen dicht en dan maar in de ochtend slapen. Dat lukt iets beter maar ook telkens wakker om te plassen en een pak chocomelk leeg te zuipen. Vooral de maagzuur is killin! Blijkbaar een voorbereiding op het voeden?

3 jaar geleden

Reactie op Shailini

Hier ook, zoals nu wakker. Om de paar uur wakker. Rond 4 uur eindelijk mn o ...
Plassen is inderdaad ook echt een drama. Ik moet zo vaak😅 haha jij bent van de chocomel nu? Ik van de water ijsjes😅

3 jaar geleden

Ohh ja we beginnen met slapen rond 22uur en dan zien we ieder uur 😑

3 jaar geleden

Reactie op Cs1993

Ohh ja we beginnen met slapen rond 22uur en dan zien we ieder uur 😑
Haha dat dus!! Ik lag er nu ook om 2200 u ogv in omdat mijn man zijn wekker om 4u staat. Maar helaas hou ik hem alleen maar wakker.

3 jaar geleden

Herkenbaaaaaaar, zuur, plassen steeds, zo onrustige zeren benen, vocht!! warmmmmm en jezus wat benauwd. Dat laatste echt zoooo kut. Wordt er gewoon nie goed van. ( en mn vriend ook niet haha., gewoon op de bank geslapen afgelopen nacht). En dan smorgens lig ik lekker en slapen als roos. Afgelopen nacht voort eerst oefen/indalimgsweeen icm darmen die al 2 wk echt niet willen. Heftige nacht. Deze nacht gaat betrr maar warmmmmm. Zit nu voor de waaier op mn mega hoge bed 😅😂🤣. Zo ff klagen, das ook eens fijn 🙈🙊.

3 jaar geleden

Reactie op Shailini

Hier ook, zoals nu wakker. Om de paar uur wakker. Rond 4 uur eindelijk mn o ...
Heb ik net oook op!!!!😂😂😂😂

3 jaar geleden

Still awake , ene moment wil ik ijsblokjes kauwen ander moment warme chocolademelk😫

3 jaar geleden

Hier hetzelfde (36 week nu). Kom niet meer in slaap. Maagzuur, constant gevoel te moeten plassen maar komt haast niks uit en nu ook nog eens véél te warm. Gelukkig heb ik verlof, overdag maar weer veel dutjes doen. Maar het is zo frustrerend!

3 jaar geleden

Vooral zeer warm en benauwd nu 🥵 Ik heb voor mijn gevoel genoeg geslapen nu, maar ik moet er toch nog zeker wel een paar 😅 Ben maandag 40wkn dus de onrust zit al lekker in mijn lijf. Ik kijk er ook heel erg tegenop dat het morgen zo warm word 🦛

3 jaar geleden

Hier ook wakker inderdaad. Heb weer oefenweeën en het lukt niet om te slapen. Al weer zo'n 2 uren wakker. Gelukkig verlof waardoor ik 's middags kan dutten. En aftellen, zaterdag 36 weken!

3 jaar geleden

Ik ben ook nog wakker (37+4)... heb hier al zeker bijna 2 weken last van. Mega veel maagzuur, niks lijkt te helpen🥺.